سیتا، سفری لذت بخش با انتخابی بهتر

پشتیبانی

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

کیلومتر 12 چالوس تنکابن روبروی تله کابین ، نمک آبرود -هتل پارسیان آزادی خزر.
اشتراک‌گذاریwhatsapptelegram
ویو هتل پارسیان آزادی خزر چالوس 1
نمای هتل پارسیان آزادی خزر چالوس
لابی هتل پارسیان آزادی خزر چالوس 1
لابی هتل پارسیان آزادی خزر چالوس
رستوران هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

اتاق‌های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

معرفی هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

یکی از هتل های مجلل که کمترین فاصله را با سواحل دریاچه زیبای خزر دارد؛ هتل پارسیان آزادی خزر چالوس است. این هتل پنج ستاره که از آن با عنوان هتل هایت خزر نیز یاد می شود؛ از جمله زیباترین هتل های این ناحیه به شمار می رود. همچنین این مجموعه در یک موقعیت مکانی بسیار عالی قرار گرفته و علاوه بر دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری اطراف، امکاناتی منحصر به فرد برای مهمانان خود فراهم آورده است. این هتل در سال 1354 افتتاح شد و در سال 1395 به منظور رفاه هرچه بیشتر مشتریان، مورد بازسازی قرار گرفت. باید گفت که این مجموعه با گذشت نزدیک به ۵۰ سال، هنوز هم یکی از بهترین هتل های موجود در سواحل دریای خزر است. با رزرو آنلاین این هتل از میان هتل های چالوس در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

تنوع اتاق های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

اتاق های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس بسیار زیبا و دلباز طراحی شده اند. پنجره های بزرگ این اتاق ها رو به شگفتی های جنگل و دریا باز می شود و شما می توانید در مدت اقامت خود در این هتل از دیدن مناظر اطراف نهایت لذت را ببرید. این مجموعه پنج طبقه، تعداد ۱۶۳ اتاق و سوئیت کاملا لوکس و مجهز دارد که با توجه به تعداد تخت ها متراژ آن تعیین می شود. به عبارتی هرچه تعداد تخت ها بیشتر باشد، متراژ اتاق نیز بالاتر می رود.( متراژ سوئیت ها نسبت به اتاق ها بالاتر بوده و سرویس مبلمان نیز در آن ها موجود است)

از جمله امکانات موجود در اتاق ها می توان به تلوزیون، بالکن، یخچال، تلفن، آب رایگان(روزانه دو عدد)، دستگاه پخش فیلم، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه هوای مطبوع، صندوق امانات، آباژور، کمد لباس، حمام (دوش و وان)، لوازم بهداشتی (از جمله مسواک، خمیر دندان، شامپو، صابون، حوله، سشوار و...)، اینترنت، سیستم اطفاء حریق، چای ساز و... اشاره کرد.

امکانات هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

همانطور که مشخص است هتل پارسیان آزادی خزر چالوس امکانات بسیار زیاد و متنوعی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و اقامتی رویایی را برای آن ها فراهم می آورد. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران

رستوران هتل، با ظرفیت ۲۵۰ نفر از میهمانان خود در سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرایی می کند. منوی غذای مجموعه تنوع خوبی دارد و مسافران می توانند به دلخواه از میان غذاهای خوش طعم رستوران، انتخاب کنند. همچنین مشتریان در صورت تمایل با استفاده از خدمات روم سرویس می توانند غذای خود را درون اتاق میل کنند. سرویس صبحانه هتل نیز بر روی اتاق حساب می شود و نیازی نیست هزینه اضافه برای آن پرداخت کنید.

کافی شاپ

با مراجعه به کافی شاپ هتل می توانید از طعم لذیذ انواع نوشیدنی های سرد و گرم و همچنین دسر های خوش آب و رنگ، نهایت لذت را ببرید.

سایر امکانات

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس امکانات دیگری نیز دارد که وجه تمایز این هتل پنج ستاره با سایر هتل ها است. از جمله این امکانات می توان به سونا، جکوزی، فروشگاه، کافی نت، روزنامه، آسانسور، خودپرداز، نمازخانه، زنگ هشدار، پله اضطراری، خدمات پزشکی، بازی ویدئویی، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، خشکشویی، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، پارکینگ، آتلیه، مرکز خرید، فضای سبز، اتاق، چمدان، خدمات باربری، سالن بیلیارد، خدمات خانه داری، خدمات پخش فیلم، خدمات بیدارباش، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، خدمات برای معلولین و... اشاره کرد.

جاذبه های اطراف هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس در قلب جنگل های هیرکانی قرار دارد؛ به عبارتی مسافران می توانند با رزرو اتاق های این مجموعه یک تیر و چند نشان بزنند و از جاذبه های طبیعی گردشگری اطراف مانند جنگل و دریا به خوبی استفاده کنند. وجود دریا، جنگل، کوهستان و امکانات رفاهی در داخل هتل، اقامتی منحصر به فرد و رویایی را برای مسافران رقم خواهد زد. از طرفی با استفاده از وسیله نقلیه شخصی نیز افراد می توانند به سایر مناطق گردشگری اطراف این هتل رفته و لحظات مفرحی را از سر بگذرانند.

اطلاعات تکمیلی هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

وضعیت هتل: فعال | وضعیت رزرو: فعال | محدودیت ترافیک: دارد | تعداد طبقات: 5 | تعداد اتاق: 163

امکانات هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

قوانین رزرو هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

hotel-rules

قوانین کلی هتل

خدمات ترانسفر استقبال رایگان: ندارد

خدمات بدرقه رایگان: ندارد

آدرس هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

فاصله هتل پارسیان آزادی خزر چالوس تا اماکن مهم

my_location
map

سوالات متداول

نظرات هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

نظرات اولین نفری باشید که نظر می دهید