سیتا، سفری لذت بخش با انتخابی بهتر

پشتیبانی

هتل پارسیان آزادی تهران

تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع اوین هتل پارسیان آزادی تهران
اشتراک‌گذاریwhatsapptelegram
نماي هتل پارسیان آزادی
ورودی هتل پارسیان آزادی
نماي هتل پارسیان آزادی 1
لابي هتل پارسیان آزادی 1
لابي هتل پارسیان آزادی

اتاق‌های هتل پارسیان آزادی تهران

معرفی هتل پارسیان آزادی تهران

تهران پرجمعیت ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران است. کلان شهر تهران کانون اقتصادی و نخستین منطقه صنعتی کشورمان محسوب می شود. علاوه بر موقعیت اقتصادی تهران که همواره شاهد تردد مسافران زیادی از نقاط گوناگون است، جاذبه های گردشگری بسیاری همچون باغ فردوس، باغ ملی، کاخ گلستان، موزه ایران باستان و خانه های تاریخی متعدد در این شهر هر ساله مسافران زیادی را روانه تهران می کنند. برای اقامت در این شهر و بازدید از اماکن گردشگری آن در ابتدا نیازمند رزرو هتل مناسبی هستید. شهر تهران با داشتن هتل های فراوان و گسترش روز افزون آنها دغدغه شما را از لحاظ مکانی برای سکونت برطرف کرده است. از میان هتل های پایتخت، هتل پارسیان آزادی تهران در سال ١٣٥٤ افتتاح شد. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این هتل را می توان پس از ورود به این شهر در تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام مشاهده کرد.

تنوع اتاق در هتل پارسیان آزادی تهران

این اقامتگاه پنج ستاره در ٢٦ طبقه، با داشتن ٤٧٥ اتاق، ٩٥٠ تخت، امکانات رفاهی مناسب، پرسنلی با تجربه و حرفه ای با نمایی زیبا رو به سلسله جبال البرز و شهر بزرگ تهران آماده پذیرایی و میزبانی از شما در کلان شهر است. تنوع بسیار زیاد اتاق و سوئیت در این هتل انتخاب را برای هر سخت پسندی آسان کرده است؛ اتاق های دو تخته توئین و دبل اقتصادی (طبقات ٣ تا ٩)، دو تخته دبل و توئین تجاری (طبقات ١٠ تا ٢١)، دو تخته توئین و دبل ویژه (طبقات ٢٢ تا ٢٥)، سویت های دو نفره جونیور اکونومی (طبقات ٣ تا ٩)، تجاری (طبقات ١٠ تا ٢١)، ویژه (طبقات ٢٢ تا ٢٥) و دو نفره رویال و دوبلکس ویژه (طبقات ٢٢ تا ٢٥) همگی با پذیرایی صبحانه و ظرفیت یک نفر اضافه از انواع واحدهای اقامتی در هتل پارسیان آزادی تهران هستند.

لازم به ذکر است که در این هتل اتاق ویژه توان خواهان هم وجود دارد. همچنین وضعیت دید واحدهای نام برده رو به سوی خیابان یا کوه است. شما می توانید این هتل را به راحتی از رزرواسیون سیتا رزرو کنید.

در ضمن امکاناتی از قبیل آباژور، میز تحریر، رم سرویس، تلفن، تلویزیون، سیستم اطفای حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، حمام، تلویزیون، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، چای سبز، رخت آویز، صبحانه، مبلمان، کمد لباس، پاور سوئیچ، آب رایگان، اینترنت و صندوق امانات در اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران برای رفاه و راحتی بیشتر مسافران تعبیه شده است. شما می توانید هر کدام از واحدهای بالا را برای اقامتی آرام و دلنشین بسته به سلیقه، بودجه و تعداد نفرات همراهتان انتخاب و اقامتی متفاوت را تجربه کنید. در میان هتل های تهران، این هتل امکانات و خدمات بسیار خوبی را برای آسایش میهمانان خود فراهم کرده است.

امکانات هتل پارسیان آزادی تهران

همزمان با ساخت هتل پارسیان آزادی تهران در سال ١٣٥٤ امکانات و خدمات رفاهی بسیاری در آن ایجاد شد. سپس در سال ١٣٩٠ این هتل مورد بازسازی قرار گرفت تا با ارتقای سطح کیفی خدمات و امکانات و به روز رسانی آنها اسباب راحتی و آسایش هر چه بیشتر مسافران ساکن در آن را فراهم کند. در ادامه این امکانات را ذکر می کنیم تا با آگاهی بیشتر اقدام به رزرو این هتل کنید:

رستوران

این مجموعه با دارا بودن چهار رستوران شامل رستوران پارسه، سرو، پارمین و ژاپنی امکان انتخاب طیف وسیعی از غذاهای مختلف را برای شما فراهم می کند. شما می توانید پس از بازرارگردی های طولانی، تفریح و گردش در تهران به یکی از این رستوران ها برگردید و غذای خود را به همراه دوستان و خانواده میل کنید.

سالن مجالس و کنفرانس

هتل پارسیان آزادی تهران با داشتن هشت سالن چند منظوره میزبان بسیاری از اجلاس های بین المللی، نشست های خبری، ضیافت های دیپلماتیک، روزهای ملی، مهمانی های خاطره انگیز و عروسی های مجلل بوده است. سالن های این مجموعه توانایی برگزاری مراسم هایی با ظرفیت ٦٠٠ نفر به صورت یکجا و ١٢٠٠ نفر در کل سالن ها را دارند.

پارکینگ

پارکینگ این هتل با ظرفیت ٥٠ خودرو به صورت رایگان، مکانی امن و مناسب برای نگهداری از وسایل نقلیه است. شما می توانید پس از اقامت در این مجموعه با خیالی راحت خودروی خود را در پارکینگ آن پارک کنید و سپس به تفریح، پیاده روی و بازارگردی در تهران بروید.

سالن ورزشی

در سالن ورزشی هتل پارسیان آزادی تهران می توانید به ورزش مورد علاقه خود بپردازید و به همراه دوستان و عزیزانتان در این فضا لحظات شاد و مفرحی را ایجاد کنید. در ضمن اگر اهل ورزش بدنسازی هستید و روتین ویژه ای را دنبال می کنید به راحتی می توانید در سالن بدنسازی به تمرینات خود ادامه دهید.

سونا

سونای این هتل مکانی مناسب برای حفظ سلامتی شما است. با تعریق در این فضا نه تنها سموم اضافی از بدنتان دفع می شود بلکه باعث بازتر شدن راه های تنفسی، اکسیژن رسانی بیشتر به خون، آرامش اعصاب و ریلکس بودن، رفع خستگی عضلات و از همه مهم تر کلاژن سازی پوستتان می شوید.

جکوزی

ساعتی از اوقات فراغتتان را در طی اقامت در هتل پارسیان آزادی تهران به غوطه ور شدن در جکوزی یا همان وان داغ اختصاص دهید و از آرامش وصف ناشدنی آن بهره مند شوید. از فواید دیگر رفتن به جکوزی می توان کاهش درد عضلات، کاهش کمردرد و تسکین ورم درد مفاصل را نام برد.

استخر

در طی اقامت در این هتل برای پر کردن اوقات فراغت خود به استخر آن سری بزنید و با شنا کردن روحیه، نشاط و سلامتی خود را افزایش دهید و کوفتگی و خستگی به جا مانده از سفر را با شنا در این محیط به حداقل برسانید.

کافی شاپ

شما می توانید در کافی شاپ هتل پارسیان آزادی تهران به همراه دوستانتان ساعتی را به صحبت کردن و نوشیدن قهوه ای داغ با میان وعده ای لذیذ اختصاص دهید و از اوقات فراغتتان در هتل نهایت استفاده را ببرید.

ماساژ

از معجزه ماساژ در طی اقامتتان در این مجموعه غافل نشوید. در اوقات فراغت خود به بخش ماساژ بروید و از فواید زیاد آن مانند بهبود سیستم عصبی، تقویت دستگاه عضلانی، کاهش درد مفاصل، افزایش گردش خون و تاثیر بر روی پوست بهره مند شوید.

آرایشگاه

آرایشگاه این هتل مکانی مناسب برای اصلاح و پیرایش شما در طی اقامت در شهر تهران است. شما می توانید به راحتی و بدون اتلاف وقت و همچنین بدون مراجعه به بیرون از هتل پارسیان آزادی تهران، از این امکان ویژه بهره مند شوید.

سایر امکانات

علاوه بر امکاناتی که نام بردیم، خدمات رفاهی دیگری هم مانند فکس، پرینتر، فروشگاه، نمازخانه، اتاق سیگار، پذیرش٢٤ ساعته، کپسول آتش نشانی، اتاق تلفن (اپراتور)، آسانسور، روزنامه، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، فتوکپی، کافی نت، اتاق چمدان، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، خدمات پزشکی، خدمات باربری، تلفن در لابی، خدمات خانه داری، خدمات بیدارباش، خدمات تهیه بلیط، لاندری (خشکشویی)، تلویزیون در لابی، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای معلولین، سرویس بهداشتی ایرنی و فرنگی در لابی و سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات برای راحتی و رفاه بیشتر شما عزیزان در هتل پارسیان آزادی تهران وجود داد. همچنین در این مجموعه خدمات خاصی برای توان خواهان عزیز در نظر گرفته شده است تا در طی اقامت با مشکلی مواجه نشوند. در ضمن لابی این هتل با ظرفیت ٦٠ نفر و داشتن اینترنت رایگان و نامحدود مکانی مناسب برای منتظر ماندن در قرارهای کاری و دوستانه و انتظار تا تحویل اتاق است.

جاذبه های اطراف هتل پارسیان آزادی تهران

موقعیت جغرافیایی مناسب هتل پارسیان آزادی تهران، دسترسی به بسیای از جاذبه ها را برای مسافران ساکن در آن راحت کرده است. جاذبه ها و اماکنی مانند نمایشگاه بین المللی، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیما، سالن اجلاس سران اسلامی، مجموعه تاریخی سعدآباد، مجموعه تفریحی توچال، پارک ژوراسیک و... در فاصله کمی از این هتل واقع شده اند. همچنین وجود اماکن خدماتی رفاهی مانند سالن تشریفات، پارکینگ، فست فود، کبابی، باشگاه بیلیارد، رستوران و... در اطراف این مجموعه دسترسی مسافران ساکن در آن را به خدمات نام برده آسان کرده است.

در پایان اگر قصد سفر به تهران و گردش و تفریح در آن را دارید، می توانید با اطلاعاتی که رزرواسیون سیتا در مورد تنوع اتاق ها، امکانات رفاهی موجود در هتل پارسیان آزادی تهران و همچنین دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری ذکر شده در اختیار شما قرار داد، با خیالی راحت اقدام به رزرو اتاق های این مجموعه کنید و اقامتی دلپذیر و دلنشین داشته باشید.

اطلاعات تکمیلی هتل پارسیان آزادی تهران

وضعیت هتل: فعال | وضعیت رزرو: فعال | محدودیت ترافیک: دارد

امکانات هتل پارسیان آزادی تهران

قوانین رزرو هتل پارسیان آزادی تهران

hotel-rules

قوانین کلی هتل

خدمات ترانسفر استقبال رایگان: ندارد

خدمات بدرقه رایگان: ندارد

آدرس هتل پارسیان آزادی تهران

فاصله هتل پارسیان آزادی تهران تا اماکن مهم

my_location
map

سوالات متداول

نظرات هتل پارسیان آزادی تهران

نظرات اولین نفری باشید که نظر می دهید