سیتا، سفری لذت بخش با انتخابی بهتر

پشتیبانی

هتل ویستریا تهران

تهران، تجریش، چهارراه قدس، خیابان دربند
اشتراک‌گذاریwhatsapptelegram
نماي هتل ویستریا تهران
نماي هتل ویستریا تهران 1
لابي هتل ویستریا تهران
رستوران هتل ویستریا تهران
رستوران روف گاردن هتل ویستریا تهران

اتاق‌های هتل ویستریا تهران

معرفی هتل ویستریا تهران

شهر تهران دومین کلان شهر پرجمعیت خاورمیانه است. این شهر به دلیل دارا بودن مراکز مهم اقتصادی، اداری، پزشکی و غیره همواره شاهد تردد مسافران زیادی است. علاوه بر این، جاذبه های گردشگری متنوعی هم در این شهر وجود دارد که باعث جذب گردشگران و مسافران به کلان شهر می شود. برای اقامت در تهران بزرگ در ابتدا نیازمند رزرو هتل مناسبی هستید. شهر تهران با داشتن هتل و اقامتگاه های فراوان و متنوع خیال شما را از لحاظ جا و مکان راحت کرده است. از میان هتل های پایتخت، هتل ویستریا تهران در سال ١٣٩٨ در شمال تهران افتتاح شد. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این هتل را می توان پس از ورود به این شهر در تجریش، چهارراه قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی، پلاک یک مشاهده کرد.

تنوع اتاق در هتل ویستریا تهران

این اقامتگاه پنج ستاره در ٢٠ طبقه، با داشتن ٨٠ اتاق، پرسنلی مجرب و کارآزموده، امکانات رفاهی مناسب و چشم اندازی زیبا از رشته کوه های البرز آماده پذیرایی و میزبانی از شما در شهر بزرگ تهران است. وجود اتاق و سوئیت های متنوع و فراوان در این هتل انتخاب واحدی مناسب و دلخواه را برای شما راحت کرده است. اتاق های یک تخته استاندارد، دو تخته استاندارد (دبل/ توئین)، کینگ توئین (بدون بالکن/ بالکن دار)، سوئیت های پرزیدنتال و ویستریا همگی با پذیرایی صبحانه از انواع واحدهای اقامتی در هتل ویستریا تهران هستند. همچنین اتاق دو تخته کینگ توئین بدون بالکن، سوئیت پرزیدنتال و ویستریا دارای ظرفیت یک نفر اضافه و بقیه واحدها بدون ظرفیت نفر اضافه هستند. لازم به ذکر است که وضعیت دید واحدهای نام برده رو به سوی خیابان، کوچه، کوه و محوطه هتل است.

در ضمن امکاناتی از قبیل حمام، آباژور، صبحانه، پاورسوئیچ، لوازم بهداشتی، اینترنت، تلویزیون، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایش و سرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، بالکن، رخت آویز، صندوق امانات، سیستم اطفای حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، چای ساز، کمد لباس، میز تحریر، آب رایگان، دراور، مبلمان، تلویزیون، تلفن و سیستم اعلام حریق در اتاق های این مجموعه برای راحتی و رفاه بیشتر شما عزیزان تعبیه شده است. شما می توانید هر کدام از اتاق ها یا سوئیت های بالا را بسته به نیاز خود انتخاب کنید و از اقامتی دلپذیر و دلنشین در منطقه ای خوش آب و هوا با چشم اندازی زیبا برخوردار شوید. در میان هتل های تهران، این هتل امکانات بسیار خوبی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد.

امکانات هتل ویستریا تهران

همزمان با ساخت هتل ویستریا تهران در سال ١٣٩٨ امکانات و خدمات رفاهی بسیاری هم در آن ایجاد شد تا مسافران ساکن در آن بدون دغدغه به گردش و تفريح درشهر تهران بپردازند. در ادامه این امکانات را ذکر می کنیم تا با آگاهی بیشتر اقدام به رزرو این هتل کنید:

رستوران

رستوران اين مجموعه با ظرفیت ٢٠٠ نفر، داشتن آشپزهای ماهر و پخت انواع غذاهای لذیذ مکانی مناسب برای صرف وعده های مختلف غذایی در طی اقامت در پایتخت است. شما می توانید با خیالی آسوده به گردش در این شهر بپردازید و سپس بدون دغدغه و اتلاف وقت به این رستوران بازگردید و غذای دلخواهتان را به همراه خانواده میل کنید.

پارکینگ

پارکینگ هتل ویستریا تهران با ظرفیت ٩٨ خودرو به صورت رایگان، مکانی امن و مناسب برای نگهداری از وسایل نقلیه است. شما می توانید پس از اقامت در این مجموعه با خیالی راحت خودروی خود را در پارکینگ آن پارک کنید و سپس به تفریح، پیاده روی و بازارگردی در تهران بروید.

سالن ورزشی

در سالن ورزشی این مجموعه می توانید به ورزش مورد علاقه خود بپردازید و به همراه دوستان و عزیزانتان در این فضا لحظات شاد و مفرحی را ایجاد کنید. در ضمن با ورزش و تحرک در سالن ورزشی این هتل سلامتی خود را در طی سفر حفظ کنید.

سونا

سونای هتل ویستریا تهران مکانی مناسب برای حفظ سلامتی شما است. با تعریق در این فضا نه تنها سموم اضافی از بدنتان دفع می شود بلکه باعث بازتر شدن راه های تنفسی، اکسیژن رسانی بیشتر به خون، آرامش اعصاب و ریلکس بودن، رفع خستگی عضلات و از همه مهم تر کلاژن سازی پوستتان می شوید.

جکوزی

ساعتی از اوقات فراغتتان را در طی اقامت در این هتل به غوطه ور شدن در جکوزی یا همان وان داغ اختصاص دهید و از آرامش وصف ناشدنی آن بهره مند شوید. از فواید دیگر رفتن به جکوزی می توان کاهش درد عضلات، کاهش کمردرد و تسکین ورم درد مفاصل را نام برد.

استخر

در طی اقامت در هتل ویستریا تهران برای پر کردن اوقات فراغت خود به استخر آن سری بزنید و با شنا کردن روحیه، نشاط و سلامتی خود را افزایش دهید و کوفتگی و خستگی به جا مانده از سفر را با شنا در این محیط به حداقل برسانید.

ماساژ

از معجزه ماساژ در طی اقامتتان در این مجموعه غافل نشوید. در اوقات فراغت خود به بخش ماساژ بروید و از فواید زیاد آن مانند بهبود سیستم عصبی، تقویت دستگاه عضلانی، کاهش درد مفاصل، افزایش گردش خون و تاثیر بر روی پوست بهره مند شوید.

کافی شاپ

پس از رسیدن به شهر تهران و ساکن شدن در هتل ویستریا تهران برای رفع خستگی به کافی شاپ این مجموعه بروید و همراه دوستان و خانواده فنجانی قهوه یا میان وعده ای لذیذ میل و اوقات شاد لذت بخشی را در این مکان سپری کنید.

سایر امکانات

علاوه بر امکاناتی که نام بردیم، خدمات رفاهی دیگری هم مانند فکس، پرینتر، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، تلویزیون در لابی، ترنسفر رفت و برگشت با هزینه، لابی با ظرفیت ١٠٠ نفر، زنگ هشدار، صندوق امانات، فتوکپی، آسانسور، پله اضطراری، پذیرش ٢٤ ساعته، اینترنت در لابی به صورت رایگان و نامحدود، صرافی، روزنامه، خدمات تور، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، خدمات باربری، تلفن در لابی، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای معلولین، پرداخت ویزا و مستر کارت، خدمات تشریفات ویژه، کرایه اتومبیل (بدون راننده) و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات برای راحتی و رفاه بیشتر شما مهمانان گرامی در هتل ویستریا تهران وجود دارد.

همچنین در بام این مجموعه رستورانی تدارک دیده شده است که با چیدمانی زیبا اوقات شاد و دلپذیری را برای مسافران رقم می زند. در ضمن شما می توانید در کافی نت این هتل از خدمات کامپیوتری متنوعی مانند پرداخت قبوض، پرینت، ثبت نام های الکترونیکی و... بهره مند شوید.

جاذبه های اطراف هتل ویستریا تهران

موقعیت جغرافیایی هتل ویستریا تهران دسترسی به بسیارری از جاذبه ها را مانند موزه آبکار، موزه نظامی، کاخ سعدآباد، رصد خانه زعفرانیه، موزه سینمای ایران، باغ فردوس، دربند، باغ موزه هنر ایرانی، آبشار دوقلو، کاخ موزه سبز و کاخ نیاوران برای مسافران راحت کرده است. همچنین اماکن گردشگری دیگری مانند باغ پرندگان تهران، پارک جنگلی یاس، موزه تنوع زیستی، موزه جواهرات ملی، موزه علم و فناوری و... در فاصله کمی دورتر( ٣٠ دقیقه با خودرو) از این اقامتگاه واقع شده اند. علاوه بر موارد بالا وجود اماکن خدماتی رفاهی مانند جوشکاری، سنگکی، بانک، تهیه غذا، هایپرمارکت و... در حوالی این مجموعه دسترسی مسافران ساکن در آن را به این خدمات آسان کرده است.

در پایان اگر قصد سفر به شهر بزرگ تهران را دارید و به دنبال رزرو هتلی مناسب در این شهر هستید، می توانید با اطلاعاتی که رزرواسیون سیتا در مورد تنوع اتاق ها، امکانات رفاهی موجود در هتل ویستریا تهران و همچنین دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری ذکر شده در اختیار شما قرار داد، با آگاهی بیشتراقدام به رزرو اتاق های این هتل کنید و اقامتی دلنشین و دلپذیر داشته باشید.

اطلاعات تکمیلی هتل ویستریا تهران

وضعیت هتل: فعال | وضعیت رزرو: فعال | محدودیت ترافیک: دارد

امکانات هتل ویستریا تهران

قوانین رزرو هتل ویستریا تهران

hotel-rules

قوانین کلی هتل

خدمات ترانسفر استقبال رایگان: ندارد

خدمات بدرقه رایگان: ندارد

آدرس هتل ویستریا تهران

فاصله هتل ویستریا تهران تا اماکن مهم

my_location
map

سوالات متداول

نظرات هتل ویستریا تهران

نظرات اولین نفری باشید که نظر می دهید