سیتا، سفری لذت بخش با انتخابی بهتر

پشتیبانی

هتل ونوس پلاس چالوس

چالوس-نمک آبرود-هتل ونوس پلاس
اشتراک‌گذاریwhatsapptelegram
نماي هتل ونوس پلاس چالوس
نماي بيروني هتل ونوس پلاس چالوس
لابي هتل ونوس پلاس چالوس 1
لابي هتل ونوس پلاس چالوس 2
لابي هتل ونوس پلاس چالوس

اتاق‌های هتل ونوس پلاس چالوس

معرفی هتل ونوس پلاس چالوس

چالوس یکی از زیباترین شهرهای شمالی ایران محسوب می شود. این شهر در فاصله کمی از تهران قرار گرفته است. هر ساله و در همه فصول گردشگران زیادی به واسطه آب و هوای مطبوع و طبیعت سرسبزش راهی این منطقه می شوند. علاوه بر طبیعت بکر و زیبا، رودخانه ها، بوستان ها و سواحل رویایی، جاذبه های تاریخی و دیدنی دیگری هم مانند کاخ ملکه مادر، کاخ چای خوران، پل فلزی و راه سنگ فرش از اماکن پربازدید در این شهر هستند. برای تفریح و گردش در چالوس در ابتدا نیازمند رزرو هتل هستید تا این شهر زیبا و طبیعت آن را با حوصله بازدید کنید.

چالوس با داشتن هتل و اقامتگاه های فراوان، خیال شما را از لحاظ مکانی برای اقامتی چند روزه راحت کرده است. یکی از این هتل ها، هتل ونوس پلاس چالوس است. این هتل یکی از جدیدترین هتل های ساخته شده در نمک آبرود چالوس است. این مجموعه در سال ١٣٩٦ در یکی از سرسبزترین مناطق شمالی بنا شد. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این هتل زیبا را می توان پس از ورود به چالوس در شهرک توریستی نمک آبرود، مقابل رستوران آبشار مشاهده کرد. شما می توانید این هتل را به راحتی از سیتا رزرو کنید.

تنوع اتاق در هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس با ارائه خدماتی متنوع و داشتن پرسنلی با تجربه یکی از هتل های مناسب برای اقامت در شهر چالوس است. این مجموعه در ١٠ طبقه احداث شده است. در این طبقات مجموعاً ١٥٤ اتاق وجود دارد. همچنین برای استراحت مهمانان هتل، ٣٦٥ تخت در نظر گرفته شده است. در این اقامتگاه انواعی از اتاق و سوئیت های مختلف برای همه نوع سلیقه ای وجود دارد؛ اتاق های دو تخته رو به جنگل (توئین/دبل)، سه تخته رو به دریا، کانکت چهار نفره و سوئیت های چهار نفره جونیور و یک خوابه چهار نفره رویال همگی از انواع واحدهای اقامتی در این هتل هستند.

همچنین تمام اتاق ها و سوئیت ها به غیر از سوئیت چهار نفره جونیور ظرفیت یک نفر مهمان اضافه را دارند. علاوه بر این، شما مهمانان عزیز با اقامت در واحدهای هتل ونوس پلاس چالوس از چشم اندازهای زیبایی مانند دریا، جنگل یا محوطه هتل برخوردار می شوید. در میان هتل های چالوس، امکانات متنوع موجود در اتاق های این هتل، اقامتی بدون دغدغه و آرام را برای شما عزیزان رقم می زند. حمام، کمد لباس، تلفن، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات، سیستم اطفای حریق، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، یخچال، دراور، صبحانه، مبلمان، روم سرویس، پاورسوئیچ، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، بالکن، چای ساز، تلویزیون، آباژور، میز تحریر، آب رایگان و لوازم بهداشتی نمونه هایی از این خدمات و امکانات هستند.

در مجموع می توان گفت اگر برای اقامت در شهر چالوس به دنبال هتلی با اتاق هایی مجهز به کلیه خدمات رفاهی، دلنشین و شیک هستید، هتل ونوس پلاس چالوس یکی از این هتل ها است. شما به راحتی می توانید با توجه به سلیقه، بودجه و تعداد همراهانتان یکی از این واحدها را برای اقامتی به یاد ماندنی در شهر زیبای چالوس انتخاب کنید.

امکانات هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس دارای امکانات و خدمات به روز و متنوعی برای اقامت هرچه راحت تر شما مسافران محترم است. در ادامه شما را با این امکانات آشنا می کنیم تا با آگاهی بیشتر نسبت به رزرو این مجموعه اقدام کنید:

رستوران

از رستوران این هتل که دارای فضایی زیبا، دلنشین و مملو از آرمش است می توانید برای گذراندن زمانی شاد در کنار عزیزانتان استفاده کنید. این سالن غذاخوری با چیدمانی زیبا انواعی از غذاهای ایرانی و فرنگی را به سفارش شما عزیزان سرو می کند.

کافی شاپ

یکی از مکان هایی که می توانید در طی اقامت در هتل ونوس پلاس چالوس برای برپایی دورهمی های کوچک، تولدهای دوستانه و گپ و گفت های دو نفره انتخاب کنید، کافی شاپ این هتل است. این مکان با داشتن فضایی سرشار از آرامش و صندلی هایی شیک با انواعی از نوشیدنی های گرم و سرد لذیذ از شما و دوستانتان پذیرایی می کند.

سالن ورزشی

از سالن ورزشی این مجموعه که دارای فضایی شیک و امکاناتی به روز مانند وسایل دوچرخه سواری و بدنسازی است می توانید برای ادامه روتین ورزشی خود در سفر استفاده کنید.

سالن همایش و ضیافت

برای برگزاری همایش و ضیافت های خود می توانید در طی اقامت در هتل ونوس پلاس چالوس از سالن های همایش و مهمانی آن استفاده کنید. این سالن با ظرفیتی زیاد و امکانات صوتی، تصویری و نورپردازی زیبا، مکانی مناسب برای جلسات، همایش و ضیافت های مهمانان هتل است.

سالن آرایش

برای اصلاح، و انجام کلیه خدمات آرایشی در طی اقامت در هتل ونوس پلاس چالوس می توانید از سالن آرایش موجود در هتل استفاده کنید. این آرایشگاه دارای تجهیزات و لوازم مورد نیاز و همچنین کادری حرفه ای برای خدمت رسانی به شما مهمانان عزیز هتل است.

استخر

در طی اقامت در این هتل برای تنی به آب زدن و شنای حرفه ای نیازی به مراجعه به بیرون از هتل ندارید. این استخر با داشتن امکانات بهداشتی، فضای دلنشین و همچنین نورپردازی زیبا، مکانی ایده آل برای ساعتی شنای مهمانان هتل است. همچنین استفاده از این استخر برای مهمانان مقیم در هتل طبق تعرفه مشخص شده است.

پارکینگ

پارکینگ را می توان یکی از ضروریات هر هتل به حساب آورد. اگر شما هم از آن دسته مسافرانی هستید که سفر با وسیله نقلیه شخصی را ترجیح می دهید، با اقامت در هتل ونوس پلاس چالوس می توانید خودروی خود را در پارکینگ اختصاصی آن پارک کنید. این پارکینگ با ظرفیتی محدود و به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرامی گیرد.

چایخانه سنتی

برای داشتن لحظاتی صمیمانه و نوشیدن فنجانی چای داغ و خوشرنگ در طی اقامت در این اقامتگاه نیازی به بیرون رفتن از هتل ندارید. این مجموعه دارای مکانی با نام چایخانه سنتی با فضایی دلنشین، صمیمی و تخت های زیبا برای نشستن در کنار دوستان یا خانواده است.

بیلیارد

اگر از علاقه مندان به انجام بازی بیلیارد هستید، می توانید در طی سکونت در هتل ونوس پلاس چالوس به سالن زیبا و شیک بیلیارد آن بروید. این مکان با داشتن تجهیزات مناسب بیلیارد، فضایی لذت بخش و ایده آل را برای انجام این بازی فراهم کرده است.

گیم نت

طرفداران بازی های ویدئویی می توانند در اوقات فراغت خود در این هتل به قسمت گیم نت آن که دارای مانیتور های بزرگ و دیگر تجهیزات مناسب است، بروند و از هیجان این بازی بهره مند شوند.

سونا

برای داشتن لحظاتی سرشار از آرامش و حس خوب می توانید سونای هتل ونوس پلاس چالوس را تجربه کنید. علاوه بر این از فواید دیگر آن هم مانند تعریق سموم اضافی و تسکین دردهای عضلانی بهره مند می شوید.

جکوزی

هنگامی که خسته از کارهای روزمره به این اقامتگاه بازمی گردید می توانید به بخش جکوزی آن بروید و از فواید بسیار آن مانند افزایش گردش خون، اکسیژن رسانی بهتر، بهبود کیفیت خواب و آرامش اعصاب بهره مند شوید. در واقع با غوطه ور شدن در این وان داغ، آرامشی دو چندان را در طی سفر و اقامت در این هتل تجربه خواهید کرد.

ماساژ

برای انجام ماساژ قسمت های مختلف بدن می توانید در طی اقامت در هتل ونوس پلاس چالوس قسمت ماساژ هتل را با کادری حرفه ای و امکاناتی مناسب تجربه کنید. در این قسمت علاوه بر کسب آرامشی وصف ناپذیر از فواید دیگر ماساژ مانند تسکین دردهای عضلانی و کمک به خواب هم برخوردار خواهید شد.

سایر امکانات

امکاناتی که نام بردیم، تنها بخشی از ده ها خدمت رفاهی موجود در هتل ونوس پلاس چالوس هستند. خدمات رفاهی دیگری هم مانند فکس، تلفن و تلویزیون در لابی، لاندری (خشکشویی)، خدمات برای معلولین، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و طبقات، لابی با ظرقیت ٣٠٠ نفر، اینترنت در لابی به صورت رایگان و محدود، روزنامه، نمازخانه، زنگ هشدار، اتاق چمدان، پله اضطراری، صندوق امانات، خدمات باربری، پذیرش ٢٤ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، اتاق تلفن (اپراتور)، فتوکپی و پرینتر برای رفاه و راحتی هرچه بیشتر شما مهمانان گرامی وجود دارد.

همچنین در هتل ونوس پلاس چالوس مکانی با نام کارواش برای شستشو و نظاف خودروی شما مسافران عزیز هتل در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، این مجموعه دارای آسانسور برای رفت و آمد راحت تر مسافران است. شما و به خصوص کسانی که مشکل پادرد، کمردرد و... دارید به راحتی و بدون ترد از پله ها می توانید با استفاده از این امکان ویژه در طبقات مختلف هتل جا به جا شوید.

جاذبه های اطراف هتل ونوس پلاس چالوس

موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت هتل ونوس پلاس چالوس باعث شده تا مناظر فوق العاده زیبایی از جنگل و دریا را برای مهمانان هتل به نمایش بگذارد. همچنین جاذبه ها و اماکنی مانند کاخ چای خوران، پارک جنگلی فین چالوس و... در نزدیکی این مجموعه واقع شده اند. در ضمن اگر قصد رفتن به تله کابین نمک آبرود را دارید می توانید فقط با یک پیادروی کمتر از ٢٠ دقیقه ای به این مکان با صفا بروید. علاوه بر تمام موارد بالا، وجود اماکن خدماتی رفاهی مانند رستوران، کافه، مراکز خرید و... در حوالی این هتل باعث دسترسی راحت مسافران مقیم در آن به این خدمات شده است.

در پایان اگر قصد سفر به شهر سرسبز چالوس را دارید و به دنبال مکانی برای اقامت در این شهر هستید، می توانید با اطلاعاتی که سیتا در مورد تنوع اتاق ها، امکانات رفاهی موجود در هتل ونوس پلاس چالوس و همچنین دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری ذکر شده در اختیار شما قرار داد، نسبت به رزرو اتاق های این اقامتگاه اقدام و اقامتی دلنشین را تجربه کنید.

اطلاعات تکمیلی هتل ونوس پلاس چالوس

وضعیت هتل: فعال | وضعیت رزرو: فعال | محدودیت ترافیک: دارد

امکانات هتل ونوس پلاس چالوس

قوانین رزرو هتل ونوس پلاس چالوس

hotel-rules

قوانین کلی هتل

خدمات ترانسفر استقبال رایگان: ندارد

خدمات بدرقه رایگان: ندارد

آدرس هتل ونوس پلاس چالوس

فاصله هتل ونوس پلاس چالوس تا اماکن مهم

my_location
map

سوالات متداول

نظرات هتل ونوس پلاس چالوس

نظرات اولین نفری باشید که نظر می دهید