سیتا، سفری لذت بخش با انتخابی بهتر

پشتیبانی

هتل هما تهران

تهران، خیابان ولیعصر، خیابان شهید خدامی، شماره 51،هتل هما تهران.
اشتراک‌گذاریwhatsapptelegram
نماي هتل هما تهران
نماي هتل هما تهران 1
فضای سبز هتل هما تهران
لابي هتل هما تهران 1
لابي هتل هما تهران 2

اتاق‌های هتل هما تهران

معرفی هتل هما تهران

شهر تهران یکی از پرترددترین شهرهای ایران است. علاوه بر مراکز مهم اداری و اقتصادی، جاذبه های گردشگری مانند کاخ گلستان، کاخ مرمر، موزه علوم و فناوری، خانه های تاريخی، دربند، باغ فردوس و... همگی جزو اماکن گردشگری در این شهر هستند. برای گردش و تفريح در تهران بزرگ، نيازمند چند روز اقامت رزرو هتل هستيد. با وجود اقامتگاه و هتل های فراوان در تهران شما با مشکلی مواجه نخواهید شد. در واقع شهر تهران بعد از مشهد بیشترین تعداد هتل را در خود جای داده است. از میان هتل های پایتخت، هتل هما تهران از سال ١٣٥٢ تا به امروز با افتخار میزبان و پذیرای مسافران در این شهر بوده است. این هتل یکی از بهترین هتل های تهران و زیرمجموعه گروه هتل های هما محسوب می شود. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این هتل را می توان در میدان ونک، خیابان ولی عصر، خیابان شهید خدامی، شماره ٥١ مشاهده کرد. شما می توانید این هتل را به راحتی از رزرواسیون سیتا رزرو کنید و اقامتی دلنشین را تجربه کنید.

تنوع اتاق در هتل هما تهران

این اقامتگاه پنج ستاره در ١٦ طبقه، با داشتن ١٧٧ اتاق، ٣٥٤ تخت، پرسنلی مجرب و کارآزموده، امکانات رفاهی مناسب و چشم اندازی زیبا رو به سوی رشته کوه های البرز و باغ زیبای هتل، آماده پذیرایی و میزبانی از شما در شهر بزرگ تهران است. در میان هتل های تهران، این هتل دارای اتاق های متنوع با ظرفیت های متفاوت است. تنوع اتاق و سوئیت در این هتل دست شما را برای انتخاب واحدی مناسب و دلخواه باز گذاشته است؛ اتاق های یک تخته اقتصادی (طبقات اول تا سوم حداقل رزرو سه شب)، دو تخته (حداقل رزرو پنج شب)، دو تخته اقتصادی (طبقات اول تا سوم)، (دبل/ توئین) و هما کلاس (توئین/ دبل)، سوئیت های معمولی، هما کلاس و رویال همه برای دو نفر و سوئیت جونیور (حداقل رزرو پنج شب) همگی با پذیرایی صبحانه از انواع واحدهای موجود در هتل هما تهران هستند. همچنین اتاق های یک و دو تخته دارای مساحت ٣٠، سوئیت معمولی، هما و جونیور ٦٠ و رویال دو نفره ٩٠ مترمربع هستند. لازم به ذکر است که وضعیت دید واحدهای نام برده رو به سوی خیابان، کوه یا محوطه هتل است.

امکاناتی از قبیل بالکن، صبحانه، چای ساز، رخت آویز، آب رایگان، تلفن، مینی بار با هزینه، سیستم اطفای حریق، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، تلویزیون، لوازم بهداشتی، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، کمد لباس، میز تحریر، روم سرویس، سیستم اعلام حریق و صندوق امانات در اتاق های این مجموعه برای رفاه هر چه بیشتر شما عزیزان تعبیه شده است. شما می توانید هر کدام از واحدهای فوق را بسته به سلیقه، بودجه و تعداد نفرات همراهتان انتخاب کنید و از اقامتی دلپذیر با چشم اندازی زیبا برخوردار شوید.

امكانات هتل هما تهران

هنگام ساخت هتل هما تهران در سال ١٣٥٢ امکانات و خدماتی در آن ایجاد شد تا مسافران در طی اقامتشان با مشکلی مواجه نشوند. البته این هتل سال ها بعد (١٣٩٧) جهت ارتقای کیفیت خدمات و به روز رسانی امکانات، مورد بازسازی قرار گرفت تا اسباب راحتی و آسایش هر چه بیشتر مسافران را فراهم کند. در ادامه این امکانات را ذکر می کنیم:

سالن اجتماعات و مراسم

سالن های موجود در این هتل با نام های زمرد، مروارید و نگین با داشتن ظرفیت های مختلف و چیدمانی های متنوع، آماده پذیرایی و میزبانی از مراسمات، جلسات و همایش های شما است. در ضمن در این سالن ها خدمات متنوعی مانند امکان برگزاری نمایشگاه در سالن، نورپردازی ثابت، اینترنت وای فای، امکان سرو غذا و میان وعده، گل آرایی، فیلمبرداری، میکروفون بی سیم و...ارائه می شود.

رستوران

رستوران های هتل هما تهران شامل یک رستوران سنتی با فضایی دنج و سرو انواع غذاها و نوشیدنی های لذیذ و رستوران کنار استخر با فضایی زیبا و چیدمانی بی نظیر آماده پذیرایی و میزبانی از مهمانان هستند. در ضمن شما می توانید صبحانه مورد علاقه خود را در بوفه این مجموعه نوش جان کنید.

زمین ورزشی

در زمین ورزشی این هتل می توانید به همراه دوستان و خانواده یک ورزش دسته جمعی را برای افزایش روحیه و نشاط و پر کردن اوقات فراغت خود در طی اقامت در این هتل انجام دهید.

زمین تنیس

زمین تنیس هتل هما تهران در فضایی باز و بزرگ آماده ورزش تنیس برای علاقه مندان این رشته است. شما می توانید به همراه دوستان در اوقات فراغتتان از یک بازی هیجان انگیز در این فضا نهایت لذت را ببرید.

پارکینگ

پارکینگ این هتل ظرفیت ٥٠ خورو را به صورت رایگان دارد. شما می توانید پس از سکونت در این مجموعه به راحتی و بدون دغدغه خودروی خود را در پارکینگ امن آن پارک کنید و سپس به پیاده روی، گردش و بازارگردی در شهر تهران بپردازید.

استخر

پس از اقامت در این اقامتگاه می توانید برای رفع خستگی و کوفتگی به جا مانده از سفر به استخر این مجموعه بروید و با تنی به آب زدن و شنا کردن در آن سرحال و شاداب شوید و با روحیه دو چندان به سفر خود ادامه دهید. لازم به ذکر است که استفاده از استخر هتل هما تهران طبق تعرفه مشخص شده هتل است.

ماساژ

از معجزه ماساژ در طی اقامتتان در این مجموعه غافل نشوید. در اوقات فراغت خود به بخش ماساژ بروید و از فواید زیاد آن مانند بهبود سیستم عصبی، تقویت دستگاه عضلانی، کاهش درد مفاصل، افزایش گردش خون و تاثیر بر روی پوست بهره مند شوید.

جکوزی

در جکوزی این هتل نه تنها محیطی آرامش بخش را تجربه می کنید، بلکه از مزایای زیاد آن مانند کاهش سطح استرس، کاهش کمردرد، آرامش و کمک به خواب، تسکین ورم مفاصل و خواص کلی آب درمانی بهره مند می شوید.

کافی شاپ

کافی شاپ زیبا و شیک هتل هما تهران با داشتن فضایی آرام بخش، شیک و سرو خوشمزه ترین دسرها و نوشیدنی ها، مکان مناسبی برای مهمانانی است که به دنبال محیطی به دور از هیاهوی روزمره و شهری در کنار خانواده و دوستان هستند.

سونا

در اوقات فراغت خود در این مجموعه به سونای آن بروید و با تعریق، سموم را از بدنتان دفع کنید. همچنین رفتن به این قسمت باعث بازتر شدن راه های تنفسی، کاهش دردهای روماتیسمی، آرامش اعصاب، رفع گرفتگی عضلات و زیبایی پوست می شود.

مرکز خرید

مرکز خرید هتل هما تهران مکانی مناسب برای خرید، تهیه کالاها و اقلام مورد نیاز بدون مراجعه به بیرون از هتل و در کمترین زمان است.

 سالن ورزشی

سالن ورزشی این مجموعه با داشتن وسایل بدنسازی، محیطی مناسب برای ورزشکاران حرفه ای است. همچنین مسافرانی هم که اهل ورزش حرفه ای نیستند، می توانند با تمرینات سبک تر و هوازی محیط شاد و مفرحی را در این مکان برای خود ایجاد کنند.

آتلیه

اگر برای ثبت خاطرات زیبای خود در شهر تهران به دنبال مکانی برای عکس گرفتن و فیلم برداری هستید، این اقامتگاه امکان ویژه عکاسی را برای شما فراهم کرده است. شما می توانید به راحتی و بدون خارج شدن از هتل، لحظات زیبای خود را در آتلیه هتل هما تهران به ثبت برسانید.

سایر امکانات

علاوه بر امکاناتی که نام بردیم، خدمات رفاهی دیگری هم مانند لابی با ظرفیت ٧٠ نفر، اینترنت در لابی (رایگان و نامحدود)، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، اتاق سیگار، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خدمات باربری، پذیرش ٢٤ ساعته، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، اتاق تلفن (اپراتور)، فکس، پرینتر، فتوکپی، کافی نت، فروشگاه، زنگ هشدار، خدمات پزشکی، پله اضطراری، رستوران بام (معراج)، تلفن و تلویزیون در لابی، لاندری (خشکشویی)، سیستم تهویه مطبوع، ترنسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات تشریفات ویژه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات برای رفاه بیشتر شما مهمانان محترم در هتل هما تهران وجود دارد. همچنین فضای سبز و زیبای این مجموعه مکانی مناسب برای ساعتی هواخوری و قدم زدن در هوایی مطبوع است. در ضمن شما می توانید از خدمات مختلف بانکی مانند پرداخت قبوض، انتقال وجه، برداشت پول و... در خودپرداز این هتل بهره مند شوید.

جاذبه های اطراف هتل هما تهران

موقعیت جغرافیایی مناسب هتل هما تهران دسترسی به بسیاری از مراکز و اماکن گردشگری را مانند خیابان زیبای ولیعصر، موزه پول، موزه زمان، پارک ملت، ساعی، پل طبیعت، باغ خزندگان زیما و... برای شما مسافران عزیز راحت کرده است. همچنین اماکنی دیگر مانند باغ فردوس، باغ موزه هنر ایرانی، موزه دکتر حسابی و... در فاصله کمی دورتر (٣٠ دقیقه با خودرو) از این هتل واقع شده اند. در ضمن وجود اماکن خدماتی رفاهی مانند کافه، شهر کتاب، مراکز خرید، مطب، بوستان، کبابی، بستنی فروشی و... در اطراف این مجموعه دسترسی مسافران ساکن در آن را به خدمات نام برده راحت کرده است.

در پایان اگر قصد سفر به تهران و گردش و تفریح در آن را دارید، می توانید با اطلاعاتی که رزرواسیون سیتا در مورد تنوع اتاق ها، امکانات رفاهی موجود در هتل هما تهران و همچنین دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری ذکر شده در اختیار شما قرار داد، با خیالی راحت اقدام به رزرو اتاق های این مجموعه کنید و اقامتی دلپذیر و دلنشین داشته باشید.

اطلاعات تکمیلی هتل هما تهران

وضعیت هتل: فعال | وضعیت رزرو: فعال | محدودیت ترافیک: دارد

امکانات هتل هما تهران

قوانین رزرو هتل هما تهران

hotel-rules

قوانین کلی هتل

خدمات ترانسفر استقبال رایگان: ندارد

خدمات بدرقه رایگان: ندارد

آدرس هتل هما تهران

فاصله هتل هما تهران تا اماکن مهم

my_location
map

سوالات متداول

نظرات هتل هما تهران

نظرات اولین نفری باشید که نظر می دهید