سیتا، سفری لذت بخش با انتخابی بهتر

پشتیبانی

هتل لاله پارک تبریز

تبریز، اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده
اشتراک‌گذاریwhatsapptelegram
نماي هتل لاله پارک تبریز
ورودی هتل لاله پارک تبریز
نماي بيروني هتل لاله پارک تبریز
لابي هتل لاله پارک تبریز
رستوران هتل لاله پارک تبریز 1

اتاق‌های هتل لاله پارک تبریز

معرفی هتل لاله پارک تبریز

بدون شک یکی از شهرهای زیبا و توریستی کشورمان تبریز است. این شهر با داشتن جاذبه های متنوع مانند بازار بزرگ، خانه مشروطه، مسجد کبود، خانه های تاریخی و همچنین آب و هوای مناسب و مطبوع همواره یکی از گزینه های مسافران به هنگام مسافرت است. برای لذت بردن از طبیعت بکر این منطقه و دیدن آثار تاریخی این شهر تاریخی در ابتدا با رزرو هتل خیال خود و همسفرانتان را راحت کنید. شهر تبریز دارای هتل و اقامتگاه های متنوع و فراوانی برای انواع سلیقه ها است. یکی از این هتل ها با امکانات مناسب، هتل لاله پارک تبریز است.

این هتل در سال ١٣٩٥ برای پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران تبریز افتتاح شد. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مجموعه را می توان پس از ورود به تبریز در اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده، جنب مرکز خرید لاله پارک مشاهده کرد. شما می توانید به راحتی این هتل را از سیتا رزرو کنید.

تنوع اتاق در هتل لاله پارک تبریز

اين هتل ٥ ستاره با ارائه خدمات مناسب و با داشتن پرسنلی با تجربه و حرفه ای آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی در شهر زیبای تبریز است. هتل لاله پارک تبریز در ساختمانی ١٤ طبقه احداث شده است. تعداد ٢٢٠ اتاق در این طبقات برای اقامت مسافران پراکنده شده اند. همچنین برای استراحت مهمانان هتل مجموعاً ٣٢٠ تخت در این اتاق ها در نظر گرفته شده است. این مجموعه دارای اتاق و سوئیت هایی متنوع است. به طوری که انتخاب واحدی مناسب را برای انواع سلیقه ها راحت کرده است. اتاق های دولوکس یک تخته، دولوکس دو تخته (دبل/ توئین)، کانکت چهار نفره، و سوئیت های یک و دو نفره (جونیور/ اگزاکیوتیو) همگی با اقامت صبحانه از انواع واحدهای اقامتی در این هتل هستند.

همچنین اتاق های دولوکس یک تخته، سوئیت اگزکیوتیو و جونیور یک نفره، بدون ظرفیت نفر اضافه و باقی واحدها همگی دارای ظرفیت یک نفر مهمان اضافه هستند. در ضمن شما مهمانان عزیز هنگام اقامت در واحدهای هتل لاله پارک تبریز از چشم اندازهایی رو به سوی محوطه هتل یا خیابان بر خوردار خواهید شد. در میان هتل های تبریز، امکانات موجود در واحدهای این هتل، اقامتی آرام و بدون دغدغه را برای شما عزیزان رقم می زند. حمام، آباژور، کمد لباس، آب رایگان، لوازم بهداشتی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی، صبحانه، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اطفای حریق، یخچال، چای ساز، تلویزیون، دراور، رخت آویز، روم سرویس، تلفن، اینترنت و صندوق امانات از جمله امکانات موجود در این واحدها هستند.

در مجموع می توان گفت اتاق های هتل لاله پارک تبریز دارای امکانات و خدماتی متنوع ، ظرفیت هایی مختلف و فضایی دلباز برای اقامت در شهر تبریز هستند. شما عزیزان می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود هر کدام از این واحدهای دلنشین را برای اقامتی چند روزه در شهر تبریز انتخاب و رزرو کنید.

امکانات هتل لاله پارک تبریز

هتل لاله پارک تبریز دارای خدماتی متنوع و امکاناتی به روز برای رفاه و آرامش مهمانان مقیم در آن است. در ادامه این خدمات را با هم مرور می کنیم تا با آگاهی بیشتر اقدام به رزرو این هتل کنید:

رستوران

رستوران اصلی این هتل در طبقه دوم واقع شده است. این رستوران به صورت ٢٤ ساعته آماده پذیرایی از مهمانان هتل است. در این سالن غذاخوری که دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است، می توانید انواعی از غذاهای ایرانی و بین المللی را به همراه دوستان یا خانواده سفارش و نوش جان کنید.

کافی شاپ

کافی شاپ هتل لاله پارک تبریز با طراحی، چیدمانی زیبا و به روز فضایی دلنشین را برای برپایی مراسم و ضیافت های کوچک مانند تولد، دورهمی های دوستانه فراهم کرده است. همچنین وجود فضای مشترک بین لابی و کافی شاپ مهمانان این هتل را به اجرای عصرگاهی پیانو مهمان می کند. لازم به ذکر است که شما عزیزان می توانید در کافه تراس هتل که دارای فضایی آرام تر و دنج تر است هم برای گذرندن اوقات فراغت خود استفاده کنید.

سالن همایش و کنفرانس

هتل لاله پارک تبریز دارای سالن های مختلف با ظرفیت های متنوع برای برگزاری همایش و ضیافت های شما مهمانان عزیز است. سالن های لاله بزرگ، لاله یک، لاله دو، شهریار، حافظ، ستارخان، صائب تبریزی، پروین اعتصامی، سلیمی و نسیمی نمونه های از این سالن ها هستند. همچنین این سالن ها همگی دارای تجهیزات صوتی و تصویری مختلف و چیدمان های خاص برای برگزاری مراسم هستند.

استخر

برای لذت بردن از شنا در هر فصلی می توانید استخر سرپوشیده این مجموعه را انتخاب کنید. این استخر با داشتن فضایی دلنشین و آرام و همچنین نورپردازی مناسب محیطی لذت بخش را برای یک آب تنی حسابی در طی اقامت در هتل فراهم کرده است.

سالن ورزشی

سالن ورزشی هتل لاله پارک تبریز مکانی مناسب برای ورزش و تمرین ورزشکاران هتل است. این سالن با داشتن امکانات و تجهیزاتی مناسب مانند دو چرخه، وسایل بدنسازی و فیتنس فضایی ایده آل را برای ورزش و تمرین مهمانان این هتل ایجاد کرده است.

سونا

گرما و رطوبت مطبوع و لذت بخش را می توانید در سونای موجود در این مجموعه تجربه کنید. شما می توانید با مراجعه به این قسمت از فواید زیاد آن مانند بهبود سلامت پوست، ریکاوری بعد از ورزش، کاهش فشار خون و از همه مهم تر ایجاد آرامش بهره مند شوید.

حمام ترک

حمام ترک موجود در هتل لاله پارک تبریز با داشتن فضایی آرام، سبکی خاص، منحصر به فرد و اصیل باعث نشاط و رفع خستگی شما مهمانان محترم این هتل می شود.

ماساژ

بخش ماساژ این مجموعه با برخورداری از کادری مجرب، اتاق هایی مجزا برای ماساژ و دکوراسیونی بی نظیر، آماده ارائه انواع ماساژهای تایلندی، ورزشی، سوئدی و... به شما مهمانان هتل برای داشتن لحظاتی آرام و لذت بخش است.

جکوزی

برای بهره مندی و تجربه یک حس عمیق آرامش می توانید بخش جکوزی هتل لاله پارک تبریز را تجربه کنید. در این وان آب داغ علاوه بر برخورداری از آرامشی لذت بخش از دیگر فواید آن هم مانند تسکین دردهای عضلانی، رفع خستگی و... برخوردار خواهید شد.

پارکینگ

یکی از ویژگی های خاص این مجموعه داشتن پارکینگ روباز و سرپوشیده برای پارک وسیله نقلیه مهمانان هتل است. شما مهمانان محترم می توانید با خیالی آسوده خودروی خود را در این مکان (با ظرفیت ٢٠٠٠ خودرو و رایگان) پارک کنید و سپس به استراحت در هتل، پیاده روی یا دیدن اماکن گردشگی تبریز مشغول شوید.

مرکز خرید

هتل لاله پارک تبریز دارای واحدهای تجاری و هایپر مارکت با مساحتی معادل ٥٣٠٠ مترمربع برای تهیه کالا و احتیاجات مهمانان هتل است. شما مهمانان گرامی می توانید برای خرید لوازم و کالاهای مورد نیاز خود بدون مراجعه به بیرون از هتل از این امکان ویژه استفاده کنید.

سایر امکانات

علاوه بر امکانات نام برده، خدمات رفاهی دیگری هم برای رفاه و راحتی شما عزیزان در هتل لاله پارک تبریز وجود دارد؛ لابی با ظرفیت ٢٠٠ نفر، اینترنت در لابی به صورت رایگان و نامحدود، آسانسور، نمازخانه، تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، ترنسفر رفت و برگشت با هزینه، روزنامه، اتاق چمدان، پرینتر، زنگ هشدار، پله اضطراری، پذیرش ٢٤ ساعته، کپسول آتش نشانی، کافی نت، اتاق سیگار، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری، لاندری (خشکشویی)، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی از دیگر خدمات موجود در این مجموعه هستند.

همچنین شما می توانید خدمات بانکی مختلفی مانند برداشت و انتقال وجه را به راحتی با استفاده از خودپرداز هتل لاله پارک تبریز انجام دهید. علاوه بر این، در این مجموعه خدمات مناسبی برای توان خواهان عزیز در نظر گرفته شده تا در طی اقامت در هتل با مشکل تردد مواجه نشوند.

جاذبه های اطراف هتل لاله پارک تبریز

شما مسافران عزیز با اقامت در هتل لاله پارک تبریز دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری این شهر خواهید داشت. پارک باغلارباغی، پارک تاریخی تفریحی ائل گلی، موزه قاجار، موزه آذربایجان، مسجد کبود، کاخ موزه شهرداری، موزه ادبی شهریار، ارگ علیشاه، بام و تله کابین عون بن علی، مسجد جامع، بازار تبریز و... در فاصله کمی از این هتل واقع شده اند. همچنین برای دیدن اماکن گردشگری دیگری مانند آسیاب خرابه، قلعه بابک، کلیسا سنت استپانوس، روستای زیبای کندوان و... باید مسافتی بیشتر را طی کنید.

علاوه بر موارد گفته شده، وجود اماکن خدماتی رفاهی مانند رستوران، کافه، فست فود، مراکز خرید و... در حوالی هتل لاله پارک تبریز دسترسی مسافران ساکن در آن را به خدمات ذکر شده راحت کرده است.

در پایان اگر قصد سفر به شهر زیبا و با صفای تبریز را دارید و به دنبال رزرو هتلی مناسب در این شهر هستید، می توانید با اطلاعاتی که سیتا در مورد تنوع اتاق ها، امکانات رفاهی موجود در این هتل و همچنین دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری ذکر شده در اختیار شما قرار داد، با دیدی بازتر و آگاهی بیشتر اقدام به رزرو اتاق های هتل لاله پارک تبریز کنید و اقامتی دلنشین و دلپذیر داشته باشید.

اطلاعات تکمیلی هتل لاله پارک تبریز

وضعیت هتل: فعال | وضعیت رزرو: فعال | محدودیت ترافیک: دارد

امکانات هتل لاله پارک تبریز

قوانین رزرو هتل لاله پارک تبریز

hotel-rules

قوانین کلی هتل

خدمات ترانسفر استقبال رایگان: ندارد

خدمات بدرقه رایگان: ندارد

آدرس هتل لاله پارک تبریز

فاصله هتل لاله پارک تبریز تا اماکن مهم

my_location
map

سوالات متداول

نظرات هتل لاله پارک تبریز

نظرات اولین نفری باشید که نظر می دهید