سیتا، سفری لذت بخش با انتخابی بهتر

پشتیبانی

هتل قصرالضیافه مشهد

مشهد، حرم مطهر، خیابان نواب صفوی ۲، صحن هدایت
اشتراک‌گذاریwhatsapptelegram
فضاي هتل قصر الضیافه مشهد 1
ورودی هتل قصر الضیافه مشهد
نماي هتل قصر الضیافه مشهد 1
نماي بيروني هتل قصر الضیافه مشهد 1
نماي بيروني هتل قصر الضیافه مشهد 2

اتاق‌های هتل قصرالضیافه مشهد

معرفی هتل قصرالضیافه مشهد

کلان شهر مشهد مقدس یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای کشورمان است. وجود مقدس بارگاه امام مهربانی ها این شهر را به یکی از توریستی‎ ترین شهرهای ایران تبدیل کرده است. نه تنها زائران زیادی برای زیارت هر ساله وارد مشهد می شود بلکه در کنار زیارت از دیدن جاذبه های دیدنی آن هم بهره مند می شوند. آرامگاه فردوسی، پارک هفت حوض، خانه های تاریخی، جنگل وکیل آباد و... نمونه هایی از ده ها جاذبه گردشگری موجود در این منطقه هستند. اما برای زیارتی لذت بخش و بازدید از جاذبه های تفریحی، تاریخی این شهر در ابتدا نیازمند رزرو هتل یا اقامتگاهی مناسب هستید.

مشهد با داشتن هتل های فراوان و متنوع از هتل آپارتمان و مهمانپذیر گرفته تا هتل های چند ستاره و لوکس خیال شما را از لحاظ رزرو مکانی مناسب و دلخواه راحت کرده است. یکی از این هتل ها، هتل قصرالضیافه مشهد است. این هتل در سال ١٣٨٥ در ضلع شرقی بارگاه ملکوتی حضرت رضا افتتاح شد. از لحاظ موقعیت دقیق جغرافیایی این مجموعه را می توان پس از ورود به شهر مشهد در خیابان نواب صفوی دو، صحن هدایت مشاهده کرد. شما می توانید این هتل را به راحتی از سیتا رزرو کنید.

تنوع اتاق در هتل قصرالضیافه مشهد

این هتل پنج ستاره با برخورداری از امکاناتی مناسب و پرسنلی با تجربه، آماده پذیرایی و میزبانی از شما مهمانان گرامی در شهر مقدس مشهد است. ساختمان هتل قصرالضیافه مشهد در سه طبقه احداث شده است. در این طبقات مجموعاً تعداد ٥٧ اتاق وجود دارد. همچنین در این اتاق ها تعداد ١٥٥ تخت برای استراحت و رفاه مهمانان تعبیه شده است. وجود اتاق و سوئیت های متنوع و فراوان انتخاب واحدی مناسب و دلخواه را برای سخت پسندان راحت کرده است. اتاق های دو تخته نور B و سوئیت های یک خوابه دو نفره (قدس/ نور)، دو خوابه چهار نفره (بقیع/ شمس الشموس B / شمش الشموس A) همگی از انواع واحدهای اقامتی در هتل قصرالضیافه مشهد هستند. همچنین اتاق دو تخته نور بدون ظرفیت نفر اضافه و باقی واحدها همگی دارای ظرفیت دو نفر مهمان اضافه هستند.

در ضمن چشم انداز واحدهای ذکر شده در بالا رو به سوی حرم، خیابان یا محوطه هتل است. در میان هتل های مشهد، امکانات مختلف و فراوان موجود در اتاق های این هتل، اقامتی آرام و بدون دغدغه را برای شما مهمانان گرامی رقم می زند. یخچال، مبلمان، میز تحریر، روم سرویس، تلفن، مینی بار با هزینه، سیستم اطفای حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام، تلویزیون، لوازم بهداشتی، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، دراور، آباژور، رخت آویز، بالکن، صبحانه، چای ساز، کمد لباس، پاورسوئیچ، سیستم اعلام حریق و صندوق امانات نمونه هایی از این خدمات و تجهیزات هستند.

در مجموع می توان گفت اتاق و سوئیت های هتل قصرالضیافه مشهد دارای تنوع و ظرفیت های مختلف و همچنین امکاناتی مناسب برای اقامتی چند روزه در شهر مشهد هستند. شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود هر کدام از این واحدها را برای اقامتی دلپذیر درجوار بارگاه ملکوتی امام هشتم رزرو انتخاب کنید.

امکانات هتل قصرالضیافه مشهد

وجود امکانات و خدمات متنوع در این هتل اقامتی راحت و بدون دغدغه را برای مسافران ساکن در آن فراهم می کند. در ادامه این امکانات را با هم مرور می کنیم تا با آگاهی بیشتر اقدام به رزرو این مجموعه کنید:

رستوران

یکی از موارد مهم برای مهمانان یک هتل وجود رستوران در آن هتل است؛ چراکه مهمانان، دیگر برای صرف وعده های ناهار و شام نیازی به اتلاف وقت و مراجعه به بیرون از هتل ندارند. هتل قصرالضیافه مشهد دارای این ویژگی مهم است. این هتل با داشتن رستورانی با ظرفیت ١٠٠ نفر در محیطی دنج، آرام و بهداشتی مکانی مناسب برای پذیرایی از شما مهمانان محترم در طی اقامت در شهر مشهد است.

پارکینگ

اگر از آن دسته مسافرانی هستید که با خودروی شخصی به شهر مشهد سفر می کنید و وجود پارکینگ در هتل محل اقامتتان بسیار اهمیت دارد، می توانید با انتخاب هتل قصرالضیافه مشهد هم از اقامتی آرام و راحت برخوردار شوید و هم وسیله نقلیه خود را با اطمینان در پارکینگ آن که ظرفیتی معادل ٣٠ خودرو (رایگان) دارد پارک کنید.

کافی شاپ

شما مهمانان عزیز می توانید ساعتی از اوقات فراغت خود را برای رفتن به کافی شاپ این هتل اختصاص دهید. این کافی شاپ با داشتن فضایی آرام و دنج یکی از بهترین مکان ها برای لحظاتی ریلکس کردن و نوشیدن فنجانی قهوه خوش عطر و طعم است.

اتاق بازی

اگر با فرزندان خود به شهر مشهد سفر می کنید هتل قصرالضیافه مشهد را برای اقامت انتخاب کرده اید، نگران مکانی برای نگهداری و سرگرمی کودک خود نباشید. این مجموعه با داشتن فضایی مناسب و مفرح به همراه وسایل بازی، مکانی شاد و سرگرم کننده را برای بچه ها ایجاد کرده است.

چایخانه سنتی

یکی از مکان هایی که در طول سفر همواره از طرفداران زیادی برخوردار است، چایخانه های سنتی هستند. این مجموعه هم با داشتن یک چایخانه سنتی با رنگ هایی اصیل و آرامش بخش محلی مناسب برای صرف فنجانی چای داغ و خوشرنگ و سپری کردن اوقات فراغت در کنار خانواده یا دوستان است.

گیم نت

اگر اهل بازی های رایانه ای و هیجانی هستید، می توانید گیم نت هتل قصرالضیافه مشهد را برای این کار انتخاب کنید و از انجام بازی های ویدئویی در کنار خانواده یا دوستان نهایت لذت را ببرید.

ماساژ

پس از اقامت در این هتل برای انجام یک ماساژ حرفه ای می توانید به قسمت ماساژ هتل مراجعه کنید و خستگی و کوفتگی به جا مانده از سفر را به در کنید. همچنین با انجام ماساژ در این بخش از هتل، لحظات آرامش بخشی را تجربه خواهید کرد.

سالن کنفرانس

در هتل قصرالضیافه مشهد سالنی با ظرفیت بالا برای برگزاری همایش و جلسات کاری وجود دارد. شما می توانید در طی اقامت در شهر مشهد این سالن را که دارای امکانات مناسبی است برای برگزاری همایش و کنفرانس انتخاب و رزرو کنید.

سایر امکانات

علاوه بر امکاناتی که نام برده شد، خدمات رفاهی دیگری هم در هتل قصرالضیافه مشهد برای رفاه حال شما مهمانان عزیز در نظر گرفته شده است؛ فکس، لاندری (خشکشویی)، اتاق تلفن، ترنسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات تشریفات ویژه، فتوکپی، اتاق چمدان، پرینتر، روزنامه، زنگ هشدار، پله اضطراری، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، لابی با ظرفیت ٥٠ نفر، اینترنت در لابی به صورت رایگان و محدود، آسانسور، نمازخانه، خدمات باربری، تلفن و تلویزیون در لابی، پذیرش ٢٤ ساعته، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری، دستگاه واکس کفش، سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای معلولین و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات نمونه هایی از این خدمات و امکانات هتل هستند.

همچنین با بودن خدمت ویژه تاکسی سرویس در هتل قصرالضیافه مشهد دیگر نیاز به استفاده از خودروی شخصی یا تاکسی بیرون از هتل ندارید. شما می توانید با خیالی راحت در هر زمانی از تاکسی سرویس موجود در هتل برای رفتن به مناطق مختلف گردشگری یا زیارت استفاده کنید. علاوه بر این فضای سبز این مجموعه با داشتن آلاچیق هایی در محوطه و حوض آب، مکانی مناسب برای ساعتی هواخوری و قدم زدن در اوقات فراغت است.

جاذبه های اطراف هتل قصرالضیافه مشهد

يکی از ویژگی های خوب هتل قصرالضیافه مشهد دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی برای مهمانان ساکن در آن است. شما می توانید در زمانی کوتاه (کمتر از پنج دقیقه) با خودرو به زیارت امام هشتم بروید و ساعاتی را دراین مکان مقدس خلوت کنید. همچنین جاذبه های گردشگری دیگری مانند پارک میرزا کوچک خان، بازار رضا، باغ خونی، موزه آستان قدس رضوی، موزه ظروف، موزه قران و نفایس، موزه هنرهای تجسمی، موزه فرش، کلیسای مسروپ مقدس، گنبد خشتی، خانه ملک، بازار مرکزی، مسجد گوهرشاد، پارک باغ ملی، کلیسای انجیلی و... در فاصله زمانی اندکی از هتل قصرالضیافه مشهد قرار گرفته اند.

در ضمن شما می توانید در فاصله زمانی ٤٥ دقیقه ای با خودرو به دیدن مناطق خوش آب و هوای مشهد مانند طرقبه وشاندیز بروید و از تفریح در این مناطق ییلاقی بهره مند شوید. علاوه بر تمام موارد گفته شده، وجود اماکن خدماتی رفاهی مانند بازار، پارکینگ، رستوران و... در اطراف این هتل دسترسی مسافران مقیم در آن را به این خدمات راحت کرده است.

در پایان اگر قصد سفر به شهر مشهد را دارید و به دنبال مکانی برای اقامت در این شهر هستید، می توانید با اطلاعاتی که سیتا در مورد تنوع اتاق ها، امکانات رفاهی موجود در هتل قصرالضیافه مشهد و همچنین دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری ذکر شده در اختیار شما قرار داد، نسبت به رزرو اتاق های این هتل اقدام کرده و اقامتی دلنشین را تجربه کنید.

اطلاعات تکمیلی هتل قصرالضیافه مشهد

وضعیت هتل: فعال | وضعیت رزرو: فعال | محدودیت ترافیک: دارد

امکانات هتل قصرالضیافه مشهد

قوانین رزرو هتل قصرالضیافه مشهد

hotel-rules

قوانین کلی هتل

خدمات ترانسفر استقبال رایگان: ندارد

خدمات بدرقه رایگان: ندارد

آدرس هتل قصرالضیافه مشهد

فاصله هتل قصرالضیافه مشهد تا اماکن مهم

my_location
map

سوالات متداول

نظرات هتل قصرالضیافه مشهد

نظرات اولین نفری باشید که نظر می دهید