سیتا، سفری لذت بخش با انتخابی بهتر

پشتیبانی

هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد

خراسان رضوی،مشهد،خیابان شیرازی ،شیرازی 2،روبه روی دارالشفاء
اشتراک‌گذاریwhatsapptelegram
نمای بیرونی هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد
هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد نماي بيروني
هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد نماي بيروني
هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد رستوران
هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد رستوران

اتاق‌های هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد

معرفی هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد

شهر مقدس مشهد واقع در استان خراسان رضوی سالانه میزبان و پذیرای میلیون ها مسافر از داخل و خارج کشور است. دلیل اصلی این حجم ورودی مسافر، وجود بارگاه مقدس امام هشتم شیعیان است. البته مشهد از لحاظ تاریخی و فرهنگی هم بسیار غنی می باشد. برای زیارت و سیاحت در این شهر نیازمند رزرو هتل و چند روز اقامت هستید. شهر مشهد با داشتن هتل های فراوان از نظر قیمت و کیفیتِ امکانات، انتخاب اقامتگاهی مناسب را برای مسافران راحت کرده است. از میان هتل های مشهد هتل قصر الضیافه قدس رضوی از سال ١٤٠١ تا به امروز میزبان مهمانان و گردشگران در این شهر بوده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی شما می توانید در ابتدای خیابان شیرازی، روبروی دارالشفا امام رضا هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد را مشاهده کنید.

تنوع اتاق در هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد

این اقامتگاه در ١١ طبقه، با داشتن ٢٢٥ باب اتاق، 446 تخت، پرسنلی مجرب و کار آزموده و امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی در شهر مشهد است. وجود سوئیت های متنوع در این هتل انتخاب را برای شما مسافران عزیز راحت کرده است. اتاق‌های دو تخته دبل و توئین بدون دید حرم، دو تخته دبل و توئین اشراق با دید محدود به حرم، دو تخته دبل سلام با دید کامل حرم، دو تخته سلام با دید کامل حرم، دو تخته دبل رویال بدون دید/ با دید کامل به حرم، دو تخته دبل ماه عسل با دید کامل به حرم و سوییت چهار تخته دو خواب سلام با دید کامل به حرم همگی بدون ظرفیت نفر اضافه از انواع واحدهای اقامتی در هتل قصر الضیافه قدس رضوی مشهد هستند.

امکاناتی از قبیل دراور، آباژور، تلویزیون، تلفن، اینترنت، صندوق امانات، سیستم اطفای حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، صبحانه، چای ساز، یخچال، مبلمان، کمد لباس، آب رایگان، لوازم بهداشتی و سیستم اعلام حریق در اتاق های هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد جهت اقامت راحت و دلپذیر مسافران تعبیه شده است. شما با انتخاب هر کدام از سوئیت های نام برده به همراه امکانات موجود در آن ها از اقامتی دلنشین در جوار بارگاه رضوی برخوردار خواهید شد.

امکانات هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد

همزمان با ساخت این هتل در سال ١٤٠١ امکانات رفاهی بسیاری هم در آن ایجاد شد تا اسباب آسایش و راحتی هر چه بهتر مسافران را فراهم کند. در ادامه شما را با این امکانات بیشتر آشنا می کنیم:

رستوران

رستوران این مجموعه با ظرفیتی معادل ٢٠٠ نفر، محیطی دلباز، داشتن آشپزهای حرفه ای و پخت انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از شما در شهر مشهد است. شما می توانید پس از تفریح و زیارت به این رستوران مراجعه کنید و غذای دلخواه خود را به همراه عزیزانتان میل کنید.

پارکینگ

اگر با وسیله نقلیه شخصی به شهر مشهد سفر می کنید، نگران مکانی برای جای پارک خودروی خود نباشید، پارکینگ این اقامتگاه به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. پس از پارک خودرو با خیالی آسوده می توانید به استراحت در هتل و یا بازارگردی و زیارت بپردازید.

کافی شاپ

کافی شاپ هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد مکانی دنج، آرام و به دور از هیاهوی روزمره است. شما می توانید قرارهای کاری و دوستانه خود را در شهر مشهد در این مکان برگزار کنید و با سفارش فنجانی قهوه یا نوشیدنی خنک از بودن در کنار دوستان نهایت لذت را ببرید..

اتاق بازی

پارک کودک این اقامتگاه مکانی مناسب برای نگهداری از کودکان شما در طی اقامت در این هتل است. شما می توانید فرزندان خود را بدون هیچ دغدغه ای به این مکان ببرید و پس از سرگرم شدن آن ها، به تفریح، خرید و انجام کارهای شخصی بپردازید.

چایخانه سنتی

اگر در اوقات فراغتتان در این هتل به دنبال مکانی آرام، سنتی، سرشار از رنگ های گرم و اصیل هستید، از رفتن به چایخانه سنتی هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد غافل نشوید. شما می توانید در کنار دوستان و خانواده با نشستن و ساعتی گپ زدن به همراه نوشیدن فنجانی چای داغ و خوشرنگ در این فضا، لحظات شاد و آرامی را سپری کنید.

سالن ورزشی

سالن ورزشی این مجموعه با داشتن وسایل بدنسازی، محیطی مناسب برای ورزشکاران حرفه‌ای است. همچنین مسافرانی هم که اهل ورزش حرفه‌ای نیستند، می‌توانند با تمرینات سبک‌تر و هوازی محیط شاد و مفرحی را در این مکان برای خود ایجاد کنند.

مرکز خرید

مرکز خرید هتل این هتل مکانی مناسب برای خرید کالاهای مورد نیاز و همچنین سوغاتی‌هایی مانند زرشک، زعفران و نبات است.

سونا

در اوقات فراغت خود در این مجموعه به سونای آن بروید و با تعریق، سموم را از بدنتان دفع کنید. همچنین رفتن به این قسمت باعث بازتر شدن راه‌های تنفسی، کاهش دردهای روماتیسمی، آرامش اعصاب، رفع گرفتگی عضلات و زیبایی پوست می‌شود.

آرایشگاه

در آرایشگاه این هتل شما می‌توانید به راحتی از خدمات اصلاح و پیرایش آن استفاده کنید. در واقع شما بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان از این خدمت ویژه هتل بهره‌مند مي‌شوید.

سایر امکانات

علاوه بر امکاناتی که ذکر کردیم، خدمات رفاهی دیگری مانند فروشگاه، زنگ هشدار، اتاق چمدان، پله اضطراری، ترنسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات تشریفات ویژه، خدمات بیدارباش، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، خدمات نگهداری کودک، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات، کرایه اتومبیل (بدون راننده)،پرینتر، آسانسور، نمازخانه، رستوران بام، تاکسی سرویس، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، تلفن در لابی، خود پرداز، خدمات خانه داری، لاندری، سیستم اعلام حریق و لابی با ظرفیت ١٠٠ نفر و اینترنت رایگان و نامحدود هم در این اقامتگاه جهت رفاه و آسایش هر چه بیشتر مسافران وجود دارد. همچنین در این مجموعه خدمات خاصی برای توان خواهان عزیز در نظر گرفته شده تا در طی اقامت در این مجموعه با مشکلی مواجه نشوند.علاوه بر تمام موارد گفته شده، خدمت پذیرش ٢٤ ساعته در هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد باعث شده تا شما در هر زمانی که به شهر مشهد وارد شدید، شب یا روز فرقی نمی کند، پس از مراجعه به هتل به سرعت پذیرش و در اتاق مورد نظرتان ساکن شوید.

جاذبه های اطراف هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد

قرار گرفتن این هتل در نزدیکی بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا باعث دسترسی راحت مسافران به این مکان مقدس شده است. همچنین جاذبه های گردشگری مانند گنبد خشتی، موزه آستان قدس رضوی، موزه ظروف، موزه تمبر، اسکناس و سکه، موزه نجوم و ساعت، موزه مردم شناسی، مسجد گوهرشاد، بازار مرکزی، پارک باغ ملی، پارک میرزا کوچک خان، خانه ملک و بازار جنت در فاصله اندکی از این هتل قرار دارند. در ضمن وجود اماکن خدماتی رفاهی مانند پارکینگ، بازار، داروخانه، زائر سرا، رستوران و فست فود در حوالی این اقامتگاه باعث دسترسی راحت مسافران ساکن در این مجموعه به این خدمات شده است.

در پایان اگرقصد زیارت امام رضا را دارید و راهی شهر مقدس مشهد هستید، می توانید با اطلاعاتی که رزرواسیون سیتا در مورد تنوع اتاق ها، امکانات موجود در آنها و همچنین دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری در اختیارتان گذاشت، اقدام به رزرو اتاق های هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد کنید و اقامتی دلپذیر در آنها داشته باشد.

اطلاعات تکمیلی هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد

وضعیت هتل: فعال | وضعیت رزرو: فعال | محدودیت ترافیک: دارد | سال ساخت: 1401 | تعداد طبقات: 11 | تعداد اتاق: 225

امکانات هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد

قوانین رزرو هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد

hotel-rules

قوانین کلی هتل

خدمات ترانسفر استقبال رایگان: ندارد

خدمات بدرقه رایگان: ندارد

آدرس هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد

فاصله هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد تا اماکن مهم

my_location
map

سوالات متداول

نظرات هتل قصرالضیافه قدس رضوی مشهد

نظرات اولین نفری باشید که نظر می دهید