سیتا، سفری لذت بخش با انتخابی بهتر

پشتیبانی

هتل عباسی اصفهان

اصفهان، خیابان چهار باغ عباسی، خیابان امادگاه، هتل عباسی اصفهان
اشتراک‌گذاریwhatsapptelegram
فضاي هتل عباسی اصفهان
لابي هتل عباسی اصفهان
رستوران چهل ستون هتل عباسی اصفهان
چشم انداز رستوران هتل عباسی اصفهان
رستوران سنتی هتل عباسی اصفهان

اتاق‌های هتل عباسی اصفهان

معرفی هتل عباسی اصفهان

اصفهان شهری با فرهنگ و تمدنی کهن واقع در بخش مرکزی، یکی از توریستی ترین شهرهای ایران محسوب می شود. دلیل اصلی گردش پذیر بودن این شهر وجود پل ها، مساجد، اماکن تاریخی و طبیعتی بکر و زیبا است. برای یک گردش حرفه ای در این استان نیازمند چند روز اقامت و رزرو هتل هستید تا اصفهان زیبا و دوست داشتنی را با حوصله تمام گردش کنید. شهر اصفهان با داشتن هتل های فراوان و گسترش روزافزون آنها دغدغه مسافران را از لحاظ جا و مکان راحت کرده است. از میان هتل های این شهر، هتل عباسی اصفهان یکی از با سابقه ترین هتل های ایران است. قدمت این مجموعه به ٣٠٠ سال پیش برمی گردد. معماری این هتل از معماری دوران صفویه الگو برداری شده است. به دلیل معماری زیبا و منحصر به فرد، این هتل به عنوان یکی از زیباترین هتل های خاورمیانه معرفی شده است.

این اقامتگاه زیبا از سال ١٣٤٤ تا به امروز میزبان و پذیرای مسافران شهر اصفهان بوده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی شما می توانید این هتل را در میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگاه سمت چپ (خیابان سنگ فرش) مشاهده کنید. شما می توانید این هتل را به راحتی از سیتا رزرو کنید.

تنوع اتاق در هتل عباسی اصفهان

این اقامتگاه پنج ستاره در سه طبقه، با داشتن ٢٢٥ اتاق، ٥٠٠ تخت، پرسنلی مجرب و کار آزموده، امکانات رفاهی مناسب و با معماری شکوهمند آماده پذیرایی و میزبانی از شما در شهر زیبا و تاریخی اصفهان است. اتاق های دو تخته، دو تخته توئین چشم انداز و سوئیت دو نفره معمولی همگی با پذیرایی صبحانه از انواع واحدهای اقامتی در هتل عباسی اصفهان هستند. همچنین تمام اتاق ها به جز اتاق دو تخته توئین چشم انداز، ظرفیت یک نفر اضافه را دارند. لازم به ذکر است که نمای استثنائی و زیبای باغ و گنبد فیروزه ای مدرسه چهارباغ، منظره ای بدیع را برای اتاق های مشرف به باغ به ارمغان می آورد. در ضمن سبک معماری قاجار و صفوی در برخی از سوئیت ها، از جمله عناصر طراحی داخلی است که در کمتر هتلی در جهان نمونه آن پیدا می شود. در میان هتل های اصفهان، این هتل امکانات و خدمات بسیار خوبی را در اختیار میهمانان قرار می دهد.

امکاناتی از قبیل حمام، صبحانه، چای ساز، کمد لباس، روم سرویس، تلفن، تلویزیون، سیستم اطفای حریق، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، رخت آویز، آب رایگان، اینترنت و صندوق امانات در اتاق های هتل عباسی اصفهان برای رفاه و راحتی شما عزیزان تعبیه شده است. شما می توانید به انتخاب و سلیقه خودتان هر کدام از اتاق های فوق را رزرو کنید و از اقامتی دلپذیر در فضایی زیبا و شکوهمند با معماری اصیل ایرانی بهره مند شوید.

امکانات هتل عباسی اصفهان

همزمان با ساخت هتل عباسی اصفهان در سال ١٣٤٤ امکانات رفاهی بسیاری هم در آن ایجاد شد. البته سال ها بعد سال (١٣٩٠) جهت ارتقای کیفیت و بهبود خدمات این اقامتگاه مورد بازسازی قرار گرفت تا اسباب آرامش و آسایش هر چه بیشتر و بهتر مسافران ساكن در آن را فراهم کند. در ادامه این امکانات را ذکر می کنیم:

رستوران

این هتل در مجموع دارای دو سالن غذاخوری با ظرفیت ٤٠٠ نفر است. این رستوران ها در دو طبقه با نام تالارهای چهلستون، گنجینه ای از هنر معماری و ظرافت منحصر به فرد هنرمندان ایرانی هستند. در این رستوران ها انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و دسر سرو می شود.

کافی شاپ

کافی شاپ هتل عباسی اصفهان با نام نقش جهان ، آمیزه ای از نقش های زیبا و طرح های ماندگار و جلوه گاه هنر قدیم و اصیل ایرانی است. این مکان محیطی مناسب برای دیدارهای رسمی و دوستانه شما فراهم آورده است. ناگفته نماند این کافی شاپ از ساعت ٨ الی ٢٣ با سرو انواع قهوه، کیک دسر، گلاسه، بستنی و همچنین انواع پیتزا و فست فود آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی است.

سفره خانه سنتی

سفره خانه سنتی این مجموعه در انتهای محوطه باغ و در ضلع شرقی آن قرار گرفته است. این مکان در دو بخش سرپوشیده و باز، میزبانی مناسب برای شما عزیزان است. بخش سرپوشیده این سفره خانه با طرح و نقوش خاص، گذشته هایی خاطره انگیز را برای شما تداعی می کند. ناگفته نماند ساعت کاری این مکان شب ها از ساعت ١٩ الی ٢٣ است.

چایخانه سنتی

در ضلع شمالی هتل عباسی اصفهان و مقابل دری که به سرسرای اصلی باز می شود، غرفه ای با دیوارها و سقف بلند کاشی کاری شده قرار دارد که به عنوان چایخانه از آن استفاده می شود. در این مکان با سرو انواع چای، دمنوش و آش رشته مخصوص عباسی از ساعت ١٦ تا ٢٣ از شما مهمانان محترم پذیرایی می شود.

تالارها و سالن ها

تالار عباسی یکی از با شکوه ترین تالارهای این مجموعه است. در پوشش سقف و بدنه سرسرای ورودی تالار که با هنر اصیل ایرانی تزئین شده است می توان معجزه هنرمندهای اصفهان را به تماشا نشست. تالار عباسی با ظرفیت ٥٥٠ نفره میزبان رویدادها، همایش ها کاری و مهم شما در شهر اصفهان است. از جمله تالارهای دیگر این هتل می توان تالار آینه، فیروزه، مرمر، زرین، نقش جهان، عالی قاپو، سیمین، سیما را با ظرفیت های متفاوت نام برد.

پارکینگ

پارکینگ هتل عباسی اصفهان با ظرفیت ٥١ خودرو به صورت رایگان، مکانی امن و مناسب برای نگهداری از وسایل نقلیه است. شما می توانید پس از اقامت در این مجموعه با خیالی راحت خودروی خود را در پارکینگ آن پارک کنید و سپس به تفریح، پیاده روی و بازارگردی در نصف جهان بروید.

استخر

 صورت رایگان، مکانی امن و مناسب برای نگهداری از وسایل نقلیه است. شما می توانید پس از اقامت در این مجموعه با خیالی راحت خودروی خود را در پارکینگ آن پارک کنید و سپس به تفریح، پیاده روی و بازارگردی در نصف جهان بروید.

در طی اقامت در این هتل برای پر کردن اوقات فراغت خود به استخر آن سری بزنید و با شنا کردن روحیه، نشاط و سلامتی خود را افزایش دهید و کوفتگی و خستگی به جا مانده از سفر را با شنا در این محیط به حداقل برسانید.

ماساژ

از معجزه ماساژ در طی اقامتتان در هتل عباسی اصفهان غافل نشوید. در اوقات فراغت خود به بخش ماساژ بروید و از فواید زیاد آن مانند بهبود سیستم عصبی، تقویت دستگاه عضلانی، کاهش درد مفاصل، افزایش گردش خون و تاثیر بر روی پوست بهره مند شوید.

سونا

سونای این هتل مکانی مناسب برای حفظ سلامتی شما است. با تعریق در این فضا نه تنها سموم اضافی از بدنتان دفع می شود بلکه باعث بازتر شدن راه های تنفسی، اکسیژن رسانی بیشتر به خون، آرامش اعصاب و ریلکس بودن، رفع خستگی عضلات و از همه مهم تر کلاژن سازی پوستتان می شوید.

جکوزی

ساعتی از اوقات فراغتتان را در طی اقامت در هتل عباسی اصفهان به غوطه ور شدن در جکوزی یا همان وان داغ اختصاص دهید و از آرامش وصف ناشدنی آن بهره مند شوید. از فواید دیگر رفتن به جکوزی می توان کاهش درد عضلات، کاهش کمردرد و تسکین ورم درد مفاصل را نام برد.

مرکز خرید

مرکز خرید این هتل مکانی مناسب برای تهیه کالاها و صنایع دستی بدون مراجعه به بیرون از هتل و در کمترین زمان است.

سالن ورزشی

سالن ورزشی هتل عباسی اصفهان، محیطی مناسب برای ورزشکاران حرفه ای است. همچنین مسافرانی هم که اهل ورزش حرفه ای نیستند، می توانند با تمرینات سبک تر و هوازی محیط شاد و مفرحی را در این مکان برای خود ایجاد کنند.

سایر امکانات

علاوه بر امکاناتی که نام بردیم، خدمات رفاهی دیگری هم مانند فکس، پرینتر، نمازخانه، پذیرش ٢٤ ساعته، اتاق تلفن (اپراتور)، لابی با ظرفیت ٧٠ نفر، آسانسور، کتابخانه، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، فتوکپی، فروشگاه، پله اضطراری، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، دستگاه واکس کفش، صرافی، روزنامه، کافی نت، فضای سبز، خود پرداز، خدمات تور، خدمات پزشکی، خدمات باربری، تلفن و تلویزیون در لابی، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، اینترنت در لابی به صورت رایگان و نامحدود، سیستم اعلام حریق، لاندری (خشکشویی)، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات و لابی برای رفاه و راحتی شما مهمانان عزیز در هتل عباسی اصفهان وجود دارد.

همچنین شما می توانید به رستوران بام این مجموعه با نام چشم انداز بروید و تمام شهر زیبای اصفهان را در زیر پای خود نظاره گر باشید. این رستوران با ظرفیت ٢٥٠ نفر انتخابی مناسب برای مهمانی های خانوادگی، دوستانه وکاری است. در ضمن اگر علاقه مند به صرف صبحانه در تالاری آینه کاری شده به سبک قاجار هستید، لذت خوردن یک صبحانه کامل و متنوع را در این سالن برای خود دو چندان کنید.

جاذبه های اطراف هتل عباسی اصفهان

موقعیت جغرافیایی مناسب هتل عباسی اصفهان در این شهر دسترسی به بسیاری از جاذبه های گردشگری را برای مسافران ساکن در این هتل راحت کرده است. جاذبه ها و اماکنی مانند پل خواجو، سی و سه پل، کلیسای وانک، گورستان تخت فولاد، کاخ عالی قاپو، موزه تاریخ طبیعی، کاخ چهلستون، کاخ هشت بهشت، باغ گل ها و... در فاصله بسیار اندکی از این مجموعه واقع شده اند. همچنین اماکنی مانند فرودگاه بین المللی، راه آهن، آتشگاه، منارجنبان و...در فاصله کمی بیشتر (٣٠ دقیقه ای با خودرو) از هتل عباسی اصفهان قرار گرفته اند.

علاوه بر موارد بالا وجود اماکن خدماتی رفاهی مانند رستوران، مرکز خرید، بینمارستان، ایستگاه مترو و... در اطراف این هتل دسترسی مسافران مقیم در آن را به خدمات نام برده آسان کرده است.

در پایان اگر قصد سفر به شهر تاریخی اصفهان را دارید و به دنبال رزرو هتلی مناسب در این شهر هستید، می توانید با اطلاعاتی که رزرواسیون سیتا در مورد تنوع اتاق ها، امکانات رفاهی موجود در هتل عباسی اصفهان و همچنین دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری ذکر شده در اختیار شما قرار داد، با دیدی بازتر و آگاهی بیشتر اقدام به رزرو اتاق های کنید و اقامتی دلنشین و دلپذیر داشته باشید.

اطلاعات تکمیلی هتل عباسی اصفهان

وضعیت هتل: فعال | وضعیت رزرو: فعال | محدودیت ترافیک: دارد

امکانات هتل عباسی اصفهان

قوانین رزرو هتل عباسی اصفهان

hotel-rules

قوانین کلی هتل

خدمات ترانسفر استقبال رایگان: ندارد

خدمات بدرقه رایگان: ندارد

آدرس هتل عباسی اصفهان

فاصله هتل عباسی اصفهان تا اماکن مهم

my_location
map

سوالات متداول

نظرات هتل عباسی اصفهان

نظرات اولین نفری باشید که نظر می دهید