سیتا، سفری لذت بخش با انتخابی بهتر

پشتیبانی

هتل شایان کیش

جزیره کیش ، میدان ساحل ، هتل بین المللی شایان کیش
اشتراک‌گذاریwhatsapptelegram
نماي بيروني هتل شایان کیش
لابي هتل شایان کیش 1
لابي هتل شایان کیش
رستوران هتل شایان کیش 1
رستوران هتل شایان کیش

اتاق‌های هتل شایان کیش

معرفی هتل شایان کیش

جزیره کیش یکی از توريستی ترین و محبوب ترین جزایر ایران برای گردش و تفریح است. این جزیره سالانه میلیون ها گردشگر را به سوی خود جذب می کند. جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوان مانند کشتی یونانی، سواحل مرجانی، باغ پرندگان، مراکز تفریحی و ده ها جاذبه دیگر از دلایل مهم انتخاب این جزیره برای تفریح، توسط گردشگران هستند. برای سیاحت و گردش در این جزیره زیبا در ابتدا با رزرو هتل، خیال خود و همراهانتان را راحت کنید. کیش از آن دسته شهرهایی است که با داشتن هتل و اقامتگاه هایی متنوع و گسترش روز افزون آنها همواره حرفی برای گفتن دارد. هتل شایان کیش یکی از از ده ها هتل موجود در این جزیره است.

این مجموعه ٥ ستاره در زمینی به مساحت ٥٦٠٠٠ مترمربع در سال ١٣٥٤ برای میزبانی از مسافران کیش به بهره برداری رسید. از لحاظ موقعیت دقیق جغرافیایی این هتل را به راحتی می توان پس از ورود به كيش در ميدان ساحل، بلوار ساحل مشاهده كرد. شما می توانید این هتل را به راحتی از سیتا رزرو کنید.

تنوع اتاق در هتل شایان کیش

هتل شایان کیش يكی از هتل هايی است كه با ارئه خدمات و امكاناتی به روز و داشتن پرسنلی با تجربه همواره یکی از گزینه های انتخابی مسافران این جزیره برای اقامت است. ساختمان این مجموعه در ٤ طبقه احداث شده است. در این طبقات تعداد ١٩١ اتاق وجود دارد. همچنین برای استراحت مهمانان هتل مجموعاً تعداد ٥٤٠ تخت در نظر گرفته شده است. این مجموعه بزرگ و مجلل دارای اتاق و سوئیت های متنوع و فراوانی برای اقامت شما مهمانان عزیز است. کابانا دو، سه و چهار تخته (محوطه/ منظره کامل باغ)، اتاق های دو تخته و سه تخته (رو به جزیره/ رو به دریا)، چهار تخته استاندارد رو به جزیره، دوبلکس چهار نفره (رو به جزیره/ رو به دریا)، ویلای ساحلی دو نفره محوطه، سوئیت های یک و دو خوابه چهار تخته جزیره و دوبلکس دو خوابه چهار تخته رویال همگی با اقامت صبحانه از انواع واحدهای اقامتی در هتل شایان کیش هستند.

همچنین واحدهای دو و سه تخته و دوبلکس چهار نفره رو به دریا و جزیره همگی دارای ظرفیت یک نفر اضافه و باقی واحدها بدون ظرفیت نفر اضافه هستند. در ضمن شما مهمانان گرامی با اقامت در این واحدها از چشم اندازهایی رو به خیابان، دریا یا محوطه هتل برخوردار خواهید شد. در میان هتل های کیش، خدمات رفاهی موجود در واحدهای هتل شایان کیش اقامتی آرام را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد؛ حمام، بالکن، میز تحریر، روم سرویس، تلفن، تلویزیون، سیستم اطفای حریق، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش، یخچال، صبحانه، مبلمان، دراور، آباژور، کمد لباس، آب رایگان، اینترنت و صندوق امانات نمونه هایی از این امکانات رفاهی هستند.

در مجموع می توان گفت هتل شایان کیش دارای اتاق و سوئیت هایی مجلل، با ظرفیت های متنوع و خدمات رفاهی فراوان است. شما مسافران گرامی می توانید هر کدام از این واحدها را برای اقامت های تکی یا چند نفره خود با توجه به سلیقه و بودجه انتخاب و اقامتی سرشار از آرامش را در کنار سواحل زیبای خلیج فارس تجربه کنید.

امکانات هتل شایان کیش

همزمان با بازسازی هتل شایان کیش امکانات و تجهیزات متنوع و مدرنی به آن اضافه شد تا مهمانان ساکن در آن اقامتی آرام و بدون دغدغه را تجربه کنند. در ادامه این امکانات را معرفی می کنیم تا شما عزیزان هم با اطلاعاتی بیشتر نسبت به رزرو این هتل اقدام کنید:

رستوران

هتل شایان کیش دارای دو رستوران با نام های رستوران اصلی شملیر و رستوران سنتی قارچ است. در رستوران اصلی شملیر می توانید انواعی از غذاهای ایرانی، فرنگی را به همراه بهترین نوشیدنی و دسرها سفارش دهید. همچنین رستوران سنتی این هتل واقع در محوطه باز پشت هتل در کنار استخر و آب نما با سرو انواع غذاهای سنتی و کبابی آماده پذیرایی از شما است.

سالن کنفرانس

یکی از زیباترین و مجلل ترین سالن های آمفی تئاتر این جزیره، سالن هتل شایان کیش است. این سالن ظرفیت ٢٣٠ مهمان را دارد. همچنین سالن کنفرانس یا اتاق جلسات این مجموعه با گنجایش ٢١ مهمان و داشتن امکانات صوتی و تصویری آماده برگزاری جلسات و نشست های کاری شما مهمانان هتل است.

کافی شاپ

کافی شاپ این هتل با ظرفیت ٤٠ نفر در سالن و ٤٠ نفر در تراس و با سرو انواعی از نوشیدنی های سرد و گرم متنوع همراه با پخش پیانو آماده پذیرایی از شما عزیزان است. ناگفته نماند این کافی شاپ به صورت ٢٤ ساعته آماده سرویس دهی به مهمانان هتل است.

استخر

استخر هتل شایان کیش با داشتن فضایی بهداشتی و ابعادی مناسب، محیطی ایده آل برای یک آب تنی حسابی و شنای حرفه‎ ای است. شما مهمانان این هتل هم می توانید در اوقات فراغت خود و در زمان های تعیین شده از این امکان ویژه هتل برخوردار شوید. همچنین این هتل دارای بخش مجزایی برای شنا و آب تنی کودکان است.

حمام سنتی

تجربه شستشو به سبک و سیاق حمام های سنتی از گذشته تا به امروز همواره برای افراد جذاب بوده است. اگر شما هم این شیوه حمام کردن را می پسندید، می توانید در حمام سنتی موجود در هتل شایان کیش این احساس خوشایند را تجربه کنید.

جکوزی

یکی از فواید بسیار مهم جکوزی کمک به تسکین دردهای عضلانی است. شما مهمانان این مجموعه هم می توانید برای رفع خستگی پس از سفر این مکان را امتحان کنید. همچنین با غوطه ور شدن در آب داغ جکوزی از آرامشی کم نظیر برخوردار خواهید شد.

سونا

از دیرباز تا به امروز از سونا به واسطه فواید زیاد آن استفاده می شده است. شما عزیزان هم با اقامت در هتل شایان کیش می توانید از بخش سونا خشک و بخار و فواید بی شمار آن مانند کاهش استرس، بهبود دردهای عضلانی و از همه جذاب تر زیبایی و کلاژن سازی پوست بهره مند شوید.

ماساژ

محیط آرامش بخش ماساژ را می توانید در سالن ماساژ این مجموعه تجربه کنید. این سالن ماساژ با ارئه خدمات ماساژ حرفه ای زیر نظر کادری با تجربه و همچنین داشتن امکانات مورد نیاز، محیطی کم نظیر برای انجام یک ماساژ حسابی فراهم کرده است.

سالن ورزشی

اگر از آن دسته افرادی هستید که ورزش خود را در طول سفر هم ادامه می دهید، می توانید با اقامت در هتل شایان کیش از سالن بدنسازی موجود در آن نهایت استفاده کنید. این سالن مجهز به تمام امکانات و تجهیزات بدنسازی برای تمرین و ورزش ورزشکاران مهمان در هتل است.

پارکینگ

شما مهمانان محترم این هتل با رزرو آن هم از اقامتی آرام برخوردار خواهید شد و هم وسیله نقلیه خود را با خیالی راحت در پارکینگ آن پارک می کنید. این پارکینگ دارای ظرفیت زیاد و امکانات امنیتی مناسبی برای نگهداری از وسایل نقلیه مهمانان هتل است.

مرکز خرید

واحدهای تجاری موجود در هتل شایان کیش مکان مناسبی برای خرید سوغاتی، صنایع دستی و دیگر کالاهای مورد نیاز شما به همراه گشت و گذاری مفرح است.

چایخانه سنتی

چایخانه های سنتی با فضای دلپذیر و با اصالت همواره از اماکن مورد علاقه مسافران هستند. یکی از این چایخانه های زیبا در این مجموعه وجود دارد. این چایخانه در فضایی باز و با سرو انواعی از نوشیدنی و غذاهای سنتی میزبانی مناسب برای دورهمی و گپ و گفت های صمیمانه شما است.

آتلیه

خاطرات و لحظات زیبای خود را می توانید در آتلیه هتل شایان کیش به تصویر بکشید. این آتلیه با داشتن تجهیزات عکاسی و فضایی مناسب، آماده ارائه خدمت به شما مهمانان هتل است.

آرایشگاه

خدمات اصلاح، آرایش و پیرایش را می توانید به راحتی و بدون مراجعه به بیرون از هتل در آرایشگاه این مجموعه انجام دهید. این آرایشگاه دارای کادری حرفه ای و لوازم مورد نیاز برای اصلاح شما مهمان گرامی در طی اقامت در هتل است.

سالن بیلیارد

لذت بازی زیبا و جذاب بیلیارد را می توانید در سالن بیلیارد هتل شایان کیش تجربه کنید. این سالن با داشتن میز بیلیارد مناسب و دیگر لوازم مورد نیاز این بازی، فضایی ایده آل برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت شما به بهترین نحو ایجاد کرده است.

سایر امکانات

علاوه بر امکاناتی که نام بردیم، خدمات رفاهی دیگری هم در هتل شایان کیش برای رفاه بیشتر شما عزیزان وجود دارد. فکس، فتوکپی، پرینتر، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، زنگ هشدار، اتاق چمدان، پله اضطراری، تاکسی سرویس، صندوق امانات، پذیرش ٢٤ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، اتاق تلفن (اپراتور)، فضای سبز، خدمات تور، تلفن در لابی، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری، سیستم اعلام حریق، تلویزیون در لابی، لاندری (خشکشویی)، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، کرایه اتومبیل (بدون راننده) و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی از دیگر خدمات موجود در این هتل هستند.

همچنین لابی شیک و زیبای هتل شایان کیش با ظرفیت ٥٠ نفر و داشتن اینترنت رایگان (روزانه ١٠ ساعت) مکانی مناسب برای تنظیم قرارهای کاری و دوستانه شما و همچنین انتظار تا تحویل اتاق است. علاوه بر این، شما مهمانان هتل می توانید از دوچرخه های موجود در این هتل برای ورزش لذت بخش و مفرح دوچرخه سواری استفاده کنید.

جاذبه های اطراف هتل شایان کیش

موقعیت جغرافیایی مناسب هتل شایان کیش در این جزیره دسترسی به سواحل زیبای خلیج فارس را برای مسافران ساکن در آن راحت کرده است. شما می توانید در زمانی بسیار اندک و به راحتی خود را به بزرگ ترین اسکله تفریحی جزیره (واقع در روبروی این هتل) برسانید. همچنین جاذبه های گردشگری مانند کیبل اسکی، کوه نور، باغ پرندگان بازار عرب ها، مسیر ویژه دوچرخه سواری، شهر باستانی حریره، پارک درخت سبز، آب انبار سنتی، شهر زیرزمینی کاریز، دهکده المپیک، شهر باستانی حریره، کشتی یونانی و اسکله تفریحی در فاصله کمی از این مجموعه قرار دارند.

 علاوه بر موارد گفته شده، وجود اماکن خدماتی رفاهی مانند رستوران، کافه، مراکز خرید و... در حوالی این هتل دسترسی مسافران ساکن در آن را به این خدمات راحت کرده است.

در پایان اگر قصد سفر به جزیره کیش و گردش و تفریح در آن را دارید، می توانید با اطلاعاتی که سیتا در مورد تنوع اتاق ها، امکانات رفاهی موجود در هتل شایان کیش و همچنین دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری ذکر شده در اختیار شما قرار داد، با خیالی راحت اقدام به رزرو اتاق های این مجموعه کنید و اقامتی دلپذیر و دلنشین داشته باشید.

اطلاعات تکمیلی هتل شایان کیش

وضعیت هتل: فعال | وضعیت رزرو: فعال | محدودیت ترافیک: دارد

امکانات هتل شایان کیش

قوانین رزرو هتل شایان کیش

hotel-rules

قوانین کلی هتل

خدمات ترانسفر استقبال رایگان: ندارد

خدمات بدرقه رایگان: ندارد

آدرس هتل شایان کیش

فاصله هتل شایان کیش تا اماکن مهم

my_location
map

سوالات متداول

نظرات هتل شایان کیش

نظرات اولین نفری باشید که نظر می دهید