سیتا، سفری لذت بخش با انتخابی بهتر

پشتیبانی

هتل داریوش کیش

کیش، میدان داریوش هتل بزرگ داریوش
اشتراک‌گذاریwhatsapptelegram
نماي هتل داریوش کیش
نماي بيروني هتل داریوش کیش
نماي هتل داریوش کیش 1
نماي هتل داریوش کیش 2
نماي هتل داریوش کیش 3

اتاق‌های هتل داریوش کیش

معرفی هتل داریوش کیش

جزیره زیبای کیش با جاذبه های فراوان و متنوع از تفریحات آبی گرفته تا پاساژهای زیبا و مناطق تاریخی و گردشگری هر ساله به خصوص در ایام تعطیلات و فصول پاییز و زمستان پذیرای خیل عظیمی از مسافران و گردشگران است. برای بازدید از مناطق تاریخی تفریحی در این جزیره نیازمند چند روز اقامت و رزرو هتل هستید تا سر حوصله از تمام این اماکن و جاذبه ها بازدید کنید. جزیره کیش با داشتن هتل و اقامتگاه های مناسب و متنوع، دغدغه شما را از لحاظ جا و مکانی برای سکونتی دلپذیر برطرف کرده است. یکی از اين هتل های زیبا با معماری منحصر به فرد، هتل داریوش کیش است.

این مجموعه یکی از زیباترین و بزرگ ترین هتل های کشور است که با نمای اصیل خود و الهام گرفته شده از تخت جمشید، تمدن و تاریخ کشورمان را به رخ می کشد. این اقامتگاه در زمینی به مساحت ١٢٠٠٠ هکتار در سال ١٣٨٢ توسط بهترین معماران ایرانی ساخته شد. از لحاظ موقعیت دقیق جغرافیایی این هتل را می توان پس از ورود به این جزیره در میدان داریوش مشاهده کرد. این هتل را به راحتی از سیتا رزرو کنید.

تنوع اتاق در هتل داریوش کیش

اين مجموعه زیبا با نمایی چشم نواز، با ارائه خدماتی ایده آل و پرسنلی با تجربه یکی از محبوب ترین هتل ها در بین مسافرانی است که به جزیزه کیش سفر می کنند. ساختمان هتل بزرگ داریوش کیش در سه طبقه بنا شده است. در این طبقات تعداد ١٩٠ اتاق پراکنده شده اند. همچنین برای استراحت مهمانان هتل مجموعاً ٥٠٠ تخت در نظر گرفته شده است. این اقامتگاه دارای اتاق، سوئیت و کاباناهای مجلل و متنوع برای اقامت شما مهمانان عزیز است. کابانا دو نفره (در محوطه باغ/ حمام سانروف در محوطه باغ/ رو به دریا در محوطه باغ)، اتاق های دو تخته استاندارد و لوکس (رو به دریا/ رو به باغ) و سوئیت های دو نفره (استودیو لوکس رو به باغ/ آتوسا لوکس رو به باغ/ آتوسا لوکس رو به دریا) و رویال لوکس چهار نفره (رو به باغ/ رو به دریا) همگی با اقامت صبحانه از انواع واحدهای اقامتی در این هتل هستند.

همچنین تمام اتاق های ذکر شده در هتل داریوش کیش به جز اتاق دو تخته استاندارد رو به باغ، دارای ظرفیت پذیرش یک مهمان اضافه هستند. در ضمن شما مهمانان عزیز با اقامت در واحدهای ذکر شده از چشم اندازهایی رؤیایی رو به سوی دریا، ساحل یا محوطه هتل برخوردار خواهید شد.

در میان هتل های کیش، امکانات متنوع موجود در واحدهای هتل بزرگ داریوش کیش اقامت را برای شما عزیزان دلنشین می کند؛ یخچال، آباژور، روم سرویس، لوازم بهداشتی، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، دراور، صبحانه، چای ساز، پاورسوئیچ، بالکن، مبلمان، میز تحریر، آب رایگان، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، حمام، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، اینترنت و سرویس بهداشتی فرنگی نمونه هایی از این خدمات هستند. همچنین شما می توانید صبحانه خود را که شامل انواعی از خوراکی های سرد و گرم است در سالن صبحانه خوری که به صورت بوفه سرو می شود میل کنید.

در مجموع می توان گفت اگر به هنگام سفر به جزیره کیش اقامت در اتاق هایی لوکس، مجهز به امکانات رفاهی، با ظرفیت هایی متنوع و خاص را می پسندید، هتل داریوش کیش یکی از این هتل های ویژه است. شما می توانید با توجه به سلیقه، بودجه و تعداد همراهان خود یکی از این واحدهای زیبا را برای اقامتی متفاوت و دلپذیر در جزیره کیش انتخاب کنید.

امکانات هتل داریوش کیش

علاوه بر معماری و طراحی زيبای هتل بزرگ داريوش كيش كه در بدو ورود شما مهمانان گرامی را مجذوب خود می کند، امکانات خاص و ویژه ای هم در این هتل برای رفاه و راحتی مسافران در نظر گرفته شده است. در ادامه به بررسی این امکانات می پردازیم تا با آگاهی بیشتر اقدام به رزرو این مجموعه بزرگ کنید:

رستوران

در هتل داریوش کیش دو رستوران زیبا وجود دارد؛ آپادانا و پاسارگاد نام های این رستوران ها هستند. رستوران آپادانا دارای سالنی بزرگ و با طراحی مجلل بنا شده است. رستوران پاسارگاد که در انتهای راهروی طبقه همکف واقع شده دارای طراحی زیبا و الهام گرفته از تخت جمشید است. در این دو رستوران انواعی از غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی برای شما سرو می شود.

کافی شاپ

کافی شاپ های این هتل با نام های لابی و لانج آماده ارائه خدمت به شما هستند. برای دیدارها و ملاقات های دوستانه خود می توانيد فضای مجلل كافی شاپ لابی را انتخاب كنيد. اگر هم خواهان خوردن عصرانه ای لذیذ در فضایی با چیدمانی امروزی هستید می توانید از کافی شاپ لانج هتل استفاده کنید.

استخر روباز

فرصت لذت بردن از شنا در هر فصلی را می توانید در استخر روباز هتل بزرگ داریوش کیش تجربه کنید. این استخر با نورپردازی آرام و فضایی بهداشتی می تواند در رفع خستگی سفر و دریافت انرژی مضاعف برای ادامه مسافرت به شما کمک کند. همچنین پس از یک آب تنی حسابی هم می توانید خودتان را مهمان یک نوشیدنی خنک و گوارا در کافی شاپ کنار استخر کنید.

بیلیارد

در این هتل سالن بیلیاردی با قابلیت ایت بال و اسنوکر برای بازی مهمانان محترم در نظر گرفته شده است. شما در اوقات فراغت خود می توانید ازاین امکان ویژه هتل به همراه دوستان خود بهره مند شوید.

زمین تنیس

در محوطه هتل داریوش کیش زمین تنیسی در کنار زمین پینت بال قرار گرفته است. این زمین که دارای امکانات کامل بازی تنیس است، محلی مناسب برای علاقه مندان این رشته در طی اقامت در هتل است.

سالن ورزشی

سالن ورزشی این مجموعه از تمامی امکانات و تجهیزات ورزشی بدنسازی مانند دوچرخه ثابت، تردمیل و... برخوردار است. اگر شما هم از افرادی هستید که ورزش را به صورت منظم انجام می دهید می توانید در طی اقامت در این هتل از این امکان خاص بهره مند شوید.

ماساژ

سالن ماساژ هتل بزرگ داریوش کیش در بیرون از ساختمان هتل واقع شده است. این بخش از هتل زیر نظر کادری حرفه ای با انجام ماساژ تایلندی به رفع خستگی و تسکین دردهای عضلانی به شما کمک می کند.

آتلیه

خاطرات زیبای خود را با زیباترین تصاویر می توانید در آتلیه این هتل به ثبت برسانید. آتلیه این مجموعه با کادری حرفه ای و دارا بودن تمامی امكانات و تجهيزات عكاسی، آماده ارائه خدمت به شما مهمانان هتل است.

پارکینگ

در هتل داریوش کیش پارکینگی اختصاصی برای خودروی مهمانان هتل در نظر گرفته شده است. شما هم اگر با خودروی شخصی به این جزیره سفر می کنید می توانید با خیالی آسوده وسیله نقلیه خود را در این محل پارک و به انجام دیگر امور خود در هتل مشغول شوید.

مرکز خرید

داشتن مرکزی تجاری برای تهیه کالاها، سوغاتی و لوازم مورد نیاز مسافران یکی دیگر از ویژگی های ممتاز این هتل است. در این مکان هم می توانید به خريد مشغول شويد و هم از گشت و گذاری مفرح لذت ببرید.

جكوزی

در اوقات فراغت خود برای دریافت انرژی دو چندان می توانید قسمت جکوزی هتل بزرگ داریوش کیش را امتحان کنید. همچنین با غوطه ور شدن در این وان آب داغ لحظاتی سرشار از آرامشی عمیق را تجربه خواهید کرد.

گیم نت

اگر اهل انجام بازی های ویدئویی و هیجان انگیز هستید می توانید به همراه دوستان خود به بخش گیم نت هتل مراجعه کنید و اوقاتی مفرح را در این بخش از هتل سپری کنید.

سایر امکانات

اضافه بر امکانات نام برده، خدمات رفاهی دیگری هم برای رفاه هر چه بیشتر شما عزیزان در هتل داریوش کیش در نظر گرفته شده است؛ فکس، پرینتر، پله اضطراری، صندوق امانات، پذیرش ٢٤ ساعته، لاندری (خشکشویی)، ترنسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمت تشریفات ویژه، لابی با ظرفیت ٤٠ نفر، اینترنت در لابی به صورت رایگان و نامحدود، آساسور، زنگ هشدار، فتوکپی، فروشگاه، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن، روزنامه، کافی نت، نمازخانه، فضای سبز، خدمات تور، اتاق چمدان، خدمات پزشکی، خدمات باربری، تلفن و تلویزیون در لابی، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای معلولین، کرایه اتومبیل و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی از دیگر خدمات موجود در این هتل هستند.

همچنین شما مهمانان محترم می توانید از انجام بازی مفرح پینت بال در زمین بازی هتل بزرگ داریوش کیش لذت ببرید. این زمین بازی مجهز به تجهیزات لازم مانند لباس مخصوص، گلوله و... برای انجام این ورزش هیجان انگیز است. علاوه بر این، اگر از علاقه مندان به فضای زیر آب هستید می توانيد يک غواصی لذت بخش را با استفاده از تجهيزات و كادری حرفه ای در محوطه هتل مشرف به خليج فارس تجربه كنید.

جاذبه های اطراف هتل داریوش کیش

موقعیت جغرافیایی مناسب هتل داریوش کیش در این جزیره دسترسی به سواحل زیبای خلیج فارس را برای مسافران ساکن در آن راحت کرده است. شما می توانید در زمانی بسیار اندک خود را به این مکان برسانید و اوقات شاد و مفرحی را سپری کنید. همچنین جاذبه های گردشگری مانند پلاژ آقایان، پارک هنگام، اسکله تفریحی، کوه نور، باغ پرندگان، پلاژ بانوان، پارک دلفین ها، شهر زیرزمنی کاریز، شهر باستانی حریره و... در فاصله کمی از این هتل قرار دارند.

 علاوه بر موارد گفته شده، وجود اماکن خدماتی رفاهی مانند مراکز خرید، رستوران، کافه و... در حوالی هتل بزرگ داریوش کیش دسترسی مسافران ساکن در آن را به این خدمات راحت کرده است.

در پایان اگر قصد سفر به جزیره کیش و گردش و تفریح در آن را دارید، می توانید با اطلاعاتی که سیتا در مورد تنوع اتاق ها، امکانات رفاهی موجود در هتل داریوش کیش و همچنین دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری ذکر شده در اختیار شما قرار داد، با خیالی راحت اقدام به رزرو اتاق های این مجموعه کنید و اقامتی دلپذیر و دلنشین داشته باشید.


اطلاعات تکمیلی هتل داریوش کیش

وضعیت هتل: فعال | وضعیت رزرو: فعال | محدودیت ترافیک: دارد

امکانات هتل داریوش کیش

قوانین رزرو هتل داریوش کیش

hotel-rules

قوانین کلی هتل

خدمات ترانسفر استقبال رایگان: ندارد

خدمات بدرقه رایگان: ندارد

آدرس هتل داریوش کیش

فاصله هتل داریوش کیش تا اماکن مهم

my_location
map

سوالات متداول

نظرات هتل داریوش کیش

نظرات اولین نفری باشید که نظر می دهید