سیتا، سفری لذت بخش با انتخابی بهتر

پشتیبانی

هتل جهان مشهد

مشهد-خیابان شیرازی- انتهای شیرازی 4
اشتراک‌گذاریwhatsapptelegram
هتل جهان مشهد نماي بيروني
هتل جهان مشهد نماي بيروني
هتل جهان مشهد رستوران
هتل جهان مشهد فضاي داخلي
هتل جهان مشهد فضاي داخلي

اتاق‌های هتل جهان مشهد

معرفی هتل جهان مشهد

در قدیم وجود بارگاه مبارک حضرت امام رضا تنها دلیلِ سفر مسافران به شهر مشهد بود. اما رفته رفته پیشرفت های شهری و گسترش فضای طبیعی، این شهر را به یک منطقه زیارتی و سیاحتی تبدیل کرد. هر ساله مسافران زیادی برای عرض ارادت به آستان مقدس امام هشتم و دیدن جاذبه های گردشگری راهی شهر مشهد می شوند. برای زیارت و سیاحت حرفه ای در این شهر، رزرو هتل بهترین کار است. مشهد با داشتن هتل های فراوان خیال شما را از لحاظ جا و مکان راحت کرده است. از میان هتل های مشهد هتل جهان مشهد با نقش پنج ستاره بر سر درش به مانند نگینی می درخشد. از لحاظ موقعیت جغرافیایی شما می توانید در خیابان شیرازی، انتهای شیرازی چهار این اقامتگاه را مشاهده کنید.

تنوع اتاق در هتل جهان مشهد

این اقامتگاه در هشت طبقه، با داشتن ١٥٦ باب اتاق، ٣٩٩ تخت، کادری مجرب و آموزش دیده و امکانات رفاهی مناسب با افتخار پذیرای مسافران و مهمانان در شهر مقدس مشهد است. تنوع اتاق و سوئیت در این هتل هر سخت پسندی را راضی می کند. سوئیت های یک، دو و سه نفره، ویژه برای دو نفر، سه نفره تابان و ویژه اختر، چهار نفره شمس و کانکت چهار و پنج نفره غدیر همگی به صورت مهمان داخلی و مهمان خارجی از انواع واحدهای موجود در این هتل هستند. در ضمن در هیچ کدام از اتاق های فوق ظرفیت نفر اضافه وجود ندارد.

همچنین امکاناتی از قبیل دراور، آباژور، میز تحریر، آب رایگان، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، سیستم اطفای حریق، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام، تلفن، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، لوازم بهداشتی، بالکن، صبحانه، چای ساز، یخچال، مبلمان، رخت آویز و روم سرویس جهت اقامت راحت تر مسافران در اتاق های هتل جهان مشهد تعبیه شده است.

امکانات هتل جهان مشهد

با توجه به نوساز بودن این هتل و افتتاح آن در سال ١٤٠١ امکانات جدید و به روزی هم در آن جهت رفاه و آسایش هر چه بیشتر مسافران ایجاد شده است. در ادامه این امکانات را ذکر می کنیم:

رستوران

این هتل دارای چند رستوران با بهترین کیفیت و منوهایی متنوع است. رستوران های این مجموعه با نام های رستوران لوکس ملل، رستوران خورشید و جهان شناخته می شوند که در هر کدام منویی متفاوت سرو می شود. شما می توانید بر اساس علاقه و ذائقه ی خود و همراهانتان یکی از این رستوران ها را انتخاب کنید. ناگفته نماند این اقامتگاه دارای یک رستوران اختصاصی برای مهمانان است که به درخواست شخصی مورد رزرو قرار می گیرد؛ نام این رستوران مشاهید است.

پارکینگ

پارکینگ بزرگ این مجموعه با ظرفیتی معادل ١٥٠ خودرو (رایگان) در اختیار مهمانان این هتل است. شما می توانید پس از اقامت در این هتل خودروی خود را در پارکینگ آن پارک کنید و با خیالی آسوده به تفریح و زیارت در شهر مشهد بپردازید.

استخر

پس از اقامت در هتل جهان مشهد برای رفع خستگی سفر به استخر آن سری بزنید و با شنا کردن و آبی به تن زدن در این فضا روحیه و نشاط خود را چند برابر کنید و خستگی و کوفتگی راه را از تنتان بیرون کنید.

کافی شاپ

کافی شاپ بزرگ، زیبا، آرام و در عین حال شیک این هتل مکانی مناسب برای ساعتی نشستن و گپ زدن در کنار دوستان به همراه نوشیدن فنجانی قهوه یا میان وعده ای لذیذ است.

چایخانه سنتی

در طی اقامت در این اقامتگاه در اوقات فراغتتان از رفتن به چایخانه ی سنتی آن غافل نشوید. شما با نشستن در فضای سرشار از رنگ هایی گرم و اصیل و دیدن معماری سنتی این چایخانه به همراه نوشیدن فنجانی چای خوش رنگ لحظات آرامی را در کنار دوستان و خانواده سپری می کنید.

سونا

چه ورزشکار باشید چه جز افراد عادی فرقی نمی کند، شما می توانید در طی اقامت در این هتل به سونای آن بروید و از فواید بسیار آن مانند بهبود جریان خون، انعطاف پذیری مفاصل، شل شدن عضلات، تسکین درد مفاصل، دفع سموم و از همه مهم تر شاداب شدن پوست بهره مند شوید.

جکوزی

در اوقات فراغتتان به جکوزی هتل جهان مشهد سری بزنید. در این محیط نه تنها لحظات آرام بخشی را تجربه می کنید بلکه از مزایای زیاد آن مانند کاهش درد عضلات، تسکین کمردرد، کمک به خواب و تسکین درد مفاصل هم بهره مند می شوید.

ماساژ

اگر می خواهید لحظات آرام و ریلکسی را طی اقامتتان در این هتل داشته باشید، به سالن ماساژ آن بروید و از فواید زیادش مانند بهبود سیستم عصبی، کاهش درد مفاصل، تقویت دستگاه عضلانی، افزایش گردش خون و تاثیر به سزای آن به روی پوست بهره مند شوید.

گیم نت

با رفتن به گیم نت این هتل و انجام بازی های کامپیوتری چند نفره در کنار دوستان و خانواده لحظات شاد و مفرحی را رقم می زنید و با ثبت خاطراتی ماندگار، تا سال های سال از مرورشان لذت می برید.

پارک کودک

فضای پارک کودک این هتل مکانی مناسب برای نگهداری از کودکان شما در طی اقامت در این مجموعه است. شما می توانید با گذاشتن کودکان در این محیط به راحتی و بدون دغدغه به کارهای عقب افتاده خود در هتل جهان مشهد بپردازید.

سایر امکانات

امکانات و خدماتی که ذکر کردیم تنها چند نمونه از چندین خدمت این هتل است. خدمات دیگری مانند فکس، فتوکپی، نمازخانه، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، پذیرش ٢٤ ساعته، اتاق تلفن (اپراتور)، خدمات تشریفات ویژه، فضای سبز، اتاق چمدان، خدمات باربری، کپسول آتش نشانی، لاندری (خشکشویی)، تلویزیون در لابی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات، روزنامه، خودپرداز، تلفن در لابی، اینترنت در لابی به صورت رایگان و نامحدود و سیستم اعلام حریق هم جهت رفاه هر چه بیشتر مسافران در این اقامتگاه وجود دارد. همچنین در این هتل خدمات خاصی برای توان خواهان عزیز در نظر گرفته شده تا در طی اقامتشان در این مجموعه با مشکلی مواجه نشوند. علاوه بر تمام موارد بالا، وجود کافی نت امتیاز خاص و ویژه ای در این هتل است؛ شما می توانید خدمات کامپیوتری مانند پرداخت قبوض، پرینت، فتوکپی، ثبت نام اینترنتی و... را به راحتی در این قسمت و بدون مراجعه به بیرون از هتل جهان مشهد انجام دهید.

جاذبه های اطراف هتل جهان مشهد

موقعیت مناسب این هتل در سطح شهر مشهد باعث شده تا اتاق های آن چشم اندازی زیبا از بارگاه ملکوتی امام رضا داشته باشند. همچنین شما می توانید در طی اقامت در این مجموعه در فاصله زمانی شش دقیقه ای با خود و ٣٠ دقیقه ای با پای پیاده خود را به حرم مطهر امام هشتم برسانید. در ضمن جاذبه های گردشگری مانند مسجد گوهرشاد، موزه آستان قدس رضوی، موزه ظروف، موزه مردم شناسی، موزه نجوم و ساعت ،موزه تمبر اسکناس و سکه، پارک باغ ملی، خانه ملک، بازار جنت و... هم در فاصله اندکی از این هتل واقع شده اند. علاوه بر تمام موارد بالا وجود اماکن خدماتی رفاهی مانند فروشگاه، بازار، استخر، داروخانه زائرسرا، بوستان و... در حوالی این اقامتگاه از دیگر مزایای آن است.

در نهایت با اطلاعاتی که رزرواسیون سیتا در مورد تنوع اتاق ها، امکانات موجود در آن ها، فضای هتل و همچنین دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری در اختیار شما قرار داد، می توانید به راحتی و با آگاهی بالا اقدام به رزرو اتاق های هتل جهان مشهد کنید و اقامتی دلپذیر را در آن ها داشته باشید.

اطلاعات تکمیلی هتل جهان مشهد

وضعیت هتل: فعال | وضعیت رزرو: فعال | محدودیت ترافیک: دارد | تعداد طبقات: 8 | تعداد اتاق: 156

امکانات هتل جهان مشهد

قوانین رزرو هتل جهان مشهد

hotel-rules

قوانین کلی هتل

خدمات ترانسفر استقبال رایگان: ندارد

خدمات بدرقه رایگان: ندارد

آدرس هتل جهان مشهد

فاصله هتل جهان مشهد تا اماکن مهم

my_location
map

سوالات متداول

نظرات هتل جهان مشهد

نظرات اولین نفری باشید که نظر می دهید