سیتا، سفری لذت بخش با انتخابی بهتر

پشتیبانی

هتل ترنج کیش

جزیره کیش ، ابتدای جاده جهان ، بین میدان جاسک و کلبه هور
اشتراک‌گذاریwhatsapptelegram
 نماي هتل ترنج کیش
نماي هتل ترنج کیش 1
نماي هتل ترنج کیش 2
نماي هتل ترنج کیش 3
نماي هتل ترنج کیش 4

اتاق‌های هتل ترنج کیش

معرفی هتل ترنج کیش

جزیره زیبای کیش با جاذبه های فراوان و متنوع از تفریحات آبی گرفته تا پاساژهای زیبا و مناطق تاریخی و گردشگری هر ساله به خصوص در ایام تعطیلات و فصول پاییز و زمستان پذیرای خیل عظیمی از مسافران و گردشگران است. برای بازدید از مناطق تاریخی تفریحی در این جزیره نیازمند چند روز اقامت و رزرو هتل هستید تا با حوصله از تمام این اماکن و جاذبه ها بازدید کنید. جزیره کیش با داشتن هتل و اقامتگاه های مناسب و متنوع، دغدغه شما را از لحاظ جا و مکانی برای سکونتی دلپذیر برطرف کرده است.

از میان هتل های این جزیره، هتل ترنج کیش در سال ١٣٩٤ با طراحی منحصر به فرد، بر روی آب های خلیج فارس با کف شیشه ای افتتاح شد و تا به امروز با افتخار میزبان و پذیرای گردشگران در این شهر بوده است. این هتل در دو فاز تعریف شده که فاز اول آن با طراحی بته جقه بر روی آب و فاز دوم آن به صورت طبقاتی، در ساحل جزیره واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی اين هتل را می توان در میدان جاسک، ابتدای جاده جهان مشاهده کرد. شما می توانید این مجموعه را به راحتی از رزرواسیون سیتا مشاهده و رزرو کنید.

تنوع اتاق در هتل ترنج کیش

این اقامتگاه پنج ستاره در یک طبقه، با داشتن ١٠٠ اتاق، ٣٠٠ تخت، پرسنلی مجرب و کارآزموده، امکانات رفاهی مناسب و با چشم اندازی زیبا آماده پذیرایی و میزبانی از شما در جزیره زیبای کیش است. اتاق ها و سوئیت های فراوان در این هتل نشان از تنوع بالای آنها دارد. اتاق های دو تخته (رو به غروب/ رو به ترنج/ رو به دریا)، سوئیت های دو و سه نفره رویال (رو به ترنج/ رو به دریا/ رو به غروب) و سوئیت چهار نفره امپریال همگی بدون ظرفیت نفر اضافه و به صورت هافبرد از انواع واحدهای اقامتی در هتل ترنج کیش هستند. لازم به ذکر است که منظور از هافبرد پذیرایی صبحانه به علاوه ناهار است. در ضمن کلیه اتاق های اين مجموعه، با داشتن کف شیشه ای، زیبای های چشم نواز خلیج فارس و طلوع و غروب طلایی جزیره را برای مسافران به نمایش می گذارند. 

امکاناتی از قبیل یخچال، صبحانه، چای ساز، کمد لباس، آب رایگان، تلویزیون، سیستم اطفای حریق، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، لوازم بهداشتی، اینترنت، مینی بار بار رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش، دراور، مبلمان، میز تحریر، روم سرویس، تلفن، صندوق امانات، بالکن، آباژور، رخت آویز و پاور سوئیچ در اتاق های این مجموعه برای راحتی و رفاه بیشتر مسافران تدارک دیده شده است. شما می توانید هر کدام از واحدهای بالا را بسته به سلیقه، بودجه و تعداد نفرات همراهتان برای اقامتی دلپذیر در جوار سواحل زیبای خلیج فارس انتخاب کنید. این مجموعه یکی از خاص ترین و محبوب ترین هتل های کیش به شمار می رود.

امکانات هتل ترنج کیش

همزمان با ساخت هتل ترنج کیش (سال ١٣٩٤) امکانات و خدمات رفاهی بسیار و به روزی در آن ایجاد شد تا مسافران در طی اقامتشان با آرامش خیال و بدون دغدغه به تفریح و گشت و گذار در کیش زیبا بپردازند. در ادامه این امکانات را ذکر می کنیم:

پارکینگ

پارکینگ این هتل با ظرفیت ٥٠ خودرو و به صورت رایگان، مکانی امن برای نگهداری از خودروی شما در طی اقامتتان در این مجموعه است. شما می توانید پس از اقامت با خیالی آسوده وسيله نقليه خود را در پارکینگ آن پارک کنید و به استراحت بپردازید.

کافی شاپ

اگر به دنبال فضایی برای استراحت، مطالعه، ریلکس کردن، سپری کردن وقت و آفریدن لحظه های خاطره انگیز با عزیزان خود هستید، به کافی شاپ هتل ترنج کیش سری بزنید. همچنین این فضا می تواند محیطی مناسب برای تنظیم کردن قرارهای کاری و دوستانه شما در این جزیره باشد.

رستوران

در رستوران زیبا و دلباز این هتل خود و عزیزانتان را مهمان وعده های غذایی خوشمزه کنید. در ضمن شما می توانید پس از گردش و تفریح در کیش بدون اتلاف وقت به این رستوران مراجعه و غذای دلخواهتان را میل کنید. ناگفته نماند غذاخوری این مجموعه ظرفیت ٣٠٠ مهمان را دارد.

استخر

پس از اقامت در این اقامتگاه می توانید برای رفع خستگی و کوفتگی به جا مانده از سفر به استخر این مجموعه بروید و با تنی به آب زدن و شنا کردن در آن سرحال و شاداب شوید و با روحیه دو چندان به سفر خود ادامه دهید. لازم به ذکر است که استفاده از استخر هتلترنجکیش طبق تعرفه مشخص شده هتل است.

ماساژ

از معجزه ماساژ در طی اقامتتان در این مجموعه غافل نشوید. در اوقات فراغت خود به بخش ماساژ بروید و از فواید زیاد آن مانند بهبود سیستم عصبی، تقویت دستگاه عضلانی، کاهش درد مفاصل، افزایش گردش خون و تاثیر بر روی پوست بهره مند شوید.

جکوزی

در جکوزی این هتل نه تنها محیطی آرامش بخش را تجربه می کنید، بلکه از مزایای زیاد آن مانند کاهش سطح استرس، کاهش کمردرد، آرامش و کمک به خواب، تسکین ورم مفاصل و خواص کلی آب درمانی بهره مند می شوید.

سونا

در اوقات فراغت خود در هتل ترنج کیش به سونای آن بروید و با تعریق، سموم را از بدنتان دفع کنید. همچنین رفتن به این قسمت باعث بازتر شدن راه های تنفسی، کاهش دردهای روماتیسمی، آرامش اعصاب، رفع گرفتگی عضلات و زیبایی پوست می شود.

مرکز خرید

مرکز خرید این مجموعه مکانی مناسب برای خرید، تهیه کالاها و اقلام مورد نیاز بدون مراجعه به بیرون از هتل و در کمترین زمان است.

 سالن ورزشی

سالن ورزشی این هتل محیطی مناسب برای ورزشکاران حرفه ای است. همچنین مسافرانی هم که اهل ورزش حرفه ای نیستند، می توانند با تمرینات سبک تر و هوازی محیط شاد و مفرحی را در این مکان برای خود ایجاد کنند.

آتلیه

هتل ترنج كيش امکان ویژه عکاسی را برای ثبت خاطرات زیبای شما فراهم کرده است. شما می توانید به راحتی و بدون خارج شدن از هتل، لحظات زیبای خود را در این آتلیه به ثبت برسانید.

سالن بیلیارد

شما می توانید به همراه خانواده به سالن بیلیارد این مجموعه بروید و با انجام بازی بیلیارد، سلامت روحی و جسمی خود را افزایش دهید. در ضمن از فواید دیگر این بازی در این مجموعه مانند افزایش مهارت های زندگی، افزایش تمرکز و دقت و هماهنگی میان دست ها و چشم ها هم غافل نشوید.

چایخانه سنتی

در اوقات فراغتتان در طی اقامت در هتل ترنج کیش از رفتن به چایخانه سنتی آن غافل نشوید؛ چرا که این فضا با داشتن رنگ های آرامش بخش و گرم و معماری سنتی، مکانی مناسب برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه همراه با نوشیدن فنجانی چای داغ و خوشرنگ است.

زمین ورزشی

در زمین ورزشی این هتل می توانید به همراه دوستان و خانواده یک ورزش دسته جمعی را برای افزایش روحیه و نشاط و پر کردن اوقات فراغت خود در طی اقامت در این هتل انجام دهید.

اتاق بازی

اتاق بازی هتل ترنج کیش مکانی مناسب برای بازی بچه ها و نگهداری از آنها است. شما می توانید با سرگرم کردن کودکان در این فضا، زمانی را برای شادی آن ها فراهم کنید.

سایر امکانات

علاوه بر امکاناتی که نام بردیم، خدمات رفاهی دیگری هم مانند فتوکپی، لابی با ظرفیت ٣٠ نفر، اینترنت در لابی به صورت رایگان و نامحدود، پرینتر، روزنامه، نمازخانه، فضای سبز، زنگ هشدار، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، صندوق امانات، پذیرش ٢٤ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، اتاق تلفن (اپراتور)، خدمات باربری، تلفن در لابی، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری، لاندری (خشکشویی)، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، خدمات برای معلولین، ترنسفر رفت و برگشت با هزینه و سرویس بهداشتی فرنگی در لابی برای رفاه و راحتی هرچه بیشتر مسافران در هتل ترنج کیش وجود دارد. در ضمن شما می توانید از اتومبیل های موجود در این مجموعه (بدون راننده) برای رفتن به نقاط مختلف گردشگری جزیره کیش استفاده کنید و ساعات خوش و لذت بخشی را سپری کنید.

جاذبه های اطراف هتل ترنج کیش

موقعیت جغرافیایی این هتل در جزیره کیش دسترسی مسافران را به ساحل نیلگون خلیج فارس راحت کرده است. شما می توانید در زمانی ٢٠ دقیقه ای با خودرو به پارک ساحلی زیبای مرجان بروید و لحظات شادی را سپری کنید. همچنین جاذبه های گردشگری دیگری مانند جت اسکی، قایق سواری، غواصی، مرکز خرید، اسکله تفریحی، کیبل اسکی، پلاژ آقایان و خانم ها، باغ پرندگان، شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز، آب انبار سنتی، مسیر دوچرخه سواری و پارک دلفین ها در فاصله اندکی از هتل ترنج کیش واقع شد اند. در ضمن اماکن تفریحی دیگری مانند بازار عرب ها و کشتی یونانی در فاصله کمی دورتر (١٥ دقیقه ای با خودرو) از این هتل قرار گرفته اند.

علاوه بر موارد بالا وجود اماکن خدماتی رفاهی مانند کافه، مرکز غواصی، کلوپ دریایی، مرکز خرید، بازار، هایپر مارکت و... در اطراف این اقامتگاه دستیابی مسافران ساکن در آن را به این خدمات آسان کرده است.

در پایان اگر قصد سفر به جزیره کیش و گردش و تفریح در آن را دارید، می توانید با اطلاعاتی که رزرواسیون سیتا در مورد تنوع اتاق ها، امکانات رفاهی موجود در هتل ترنج کیش و همچنین دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری ذکر شده در اختیار شما قرار داد، با خیالی راحت اقدام به رزرو اتاق های این مجموعه کنید و اقامتی دلپذیر و دلنشین داشته باشید.

اطلاعات تکمیلی هتل ترنج کیش

وضعیت هتل: فعال | وضعیت رزرو: فعال | محدودیت ترافیک: دارد

امکانات هتل ترنج کیش

قوانین رزرو هتل ترنج کیش

hotel-rules

قوانین کلی هتل

خدمات ترانسفر استقبال رایگان: ندارد

خدمات بدرقه رایگان: ندارد

آدرس هتل ترنج کیش

فاصله هتل ترنج کیش تا اماکن مهم

my_location
map

سوالات متداول

نظرات هتل ترنج کیش

نظرات اولین نفری باشید که نظر می دهید