سیتا، سفری لذت بخش با انتخابی بهتر

پشتیبانی

هتل بین المللی کیش

جزیره کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا، هتل بین المللی کیش
اشتراک‌گذاریwhatsapptelegram
نمای بیرونی هتل بین المللی کیش
لابی هتل بین المللی کیش
رستوران هتل بین المللی کیش
کافی شاپ هتل بین المللی کیش
استخر و سونا هتل بین المللی کیش

اتاق‌های هتل بین المللی کیش

معرفی هتل بین المللی کیش

یکی از مهم ترین و محبوب ترین جزایر جنوبی کشورمان کیش است. این جزیره زیبا با داشتن اماکن تاریخی و مراکز تفریحی بسیار، هر ساله میزبان خیل عظیمی از گردشگران و مسافران است. برای تفریحی لذت بخش و سیاحتی تمام عیار در این جزیره در ابتدا خیال خود را با رزرو هتل به صورت آنلاین راحت کنید. جزیره کیش دارای هتل و اقامتگاه های فراوان و متنوعی برای انواعی از سلیقه ها است. این تنوع هتل دست شما را برای انتخاب مکان مورد نظرتان باز گذاشته است.

یکی از این هتل ها، هتل بین المللی کیش است. این هتل تحت پوشش گروه هتل های بین المللی مهدسا کیش، یکی از هتل های مناسب، با سابقه ای درخشان در صنعت هتل داری است. همچنین این مجموعه بزرگ ترین هتل پنج ستاره جزیره کیش محسوب می شود. این هتل در سال ١٣٩٦ در زمینی به مساحت ١٦٠٠٠ مترمربع برای پذیرای از مسافران فعالیت خود را آغاز کرد. از لحاظ موقعیت دقیق جغرافیایی این مجموعه را می توان پس از ورود به کیش در تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا مشاهده کرد. شما می توانید این هتل را به راحتی از سیتا رزرو کنید.

تنوع اتاق در هتل بین المللی کیش

این هتل با ارائه خدماتی مناسب و در سطح بین المللی و همچنین داشتن پرسنلی حرفه ای آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی در جزیره زیبای کیش است. ساختمان زیبای هتل بین المللی کیش در ١٤ طبقه احداث شده است. در این طبقات تعداد ٣٤٢ اتاق برای اقامت مسافران وجود دارد. همچنین برای استراحت مهمانان گرامی در مجموع تعداد ٨٤٠ تخت در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، انواعی از اتاق ها برای سلیقه های مختلف در این هتل وجود دارد؛ اتاق های سینگل (فاقد پنجره)، دو تخته توئین و دبل ، سه تخته و پنج تخته همگی به صورت (رو به دریا/ رو به جزیره) و سوئیت یک خوابه چهار تخته رو به جزیره همگی با اقامت صبحانه از انواع واحدهای اقامتی در هتل بین المللی کیش هستند.

همچنین هیچ کدام از این واحدها ظرفیتی برای پذیرش مهمان اضافه ندارند. در ضمن شما مهمانان عزیز با اقامت در این واحدها از چشم اندازهای مختلفی مانند دریا، ساحل یا محوطه هتل برخوردار خواهید شد. لازم به ذکر است که اتاق های یک تخته هتل فاقد پنجره و اتاق های رو به دریا تنها دارای چشم انداز دریا هستند. در میان هتل های کیش، امکانات مختلفی در واحدهای هتل بین المللی کیش برای رفاه هر چه بیشتر شما در نظر گرفته شده است. حمام، مبلمان، کمد لباس، تلفن، اینترنت، تلویزیون، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اطفای حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، آباژور، پاورسوئیچ، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه، چای ساز، روم سرویس، لوازم بهداشتی و سیستم اعلام حریق نمونه هایی از این امکانات هستد. ناگفته نماند در این مجموعه سالن صبحانه خوری با انواعی از خوراک های گرم و سرد برای سرو صبحانه وجود دارد.

در مجموع می توان گفت هتل بین المللی کیش از آن دسته هتل هایی است که با داشتن اتاق های متنوع و لوکس و خدمات رفاهی موجود در آن ها همواره یکی از گزینه های انتخابی مسافران این جزیره برای اقامت است. شما هم می توانید با توجه به سلیقه، بودجه و تعداد همراهان خود یکی از این واحدهای زیبا را برای اقامتی متفاوت و دلپذیر در جوار آب های نیلگون خلیج فارس انتخاب کنید.

امکانات هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش با داشتن امکانات و خدماتی متنوع و به روز، سعی دارد اقامتی بدون دغدغه و سرشار از آرامش را برای مهمانان ساکن در هتل فراهم کند. در ادامه این امکانات را ذکر می کنیم تا با اطلاعاتی بیشتر نسبت به رزرو این هتل اقدام کنید:

رستوران

در این اقامتگاه سالن غذاخوری با قابلیت پخت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی وجود دارد. این رستوران با ظرفیت ٢٠٠ مهمان در محیطی دلباز و دلنشین، فضایی مناسب برای صرف غذا به همراه خانوده و دوستان است.

پارکینگ

در هتل بین المللی کیش پارکینگ اختصاصی سرپوشیده برای پارک خودروی مهمانان وجود دارد. اگر شما هم با وسیله نقلیه شخصی خود به این جزیره سفر می کنید می توانید با اقامت در این هتل خودروی خود را در پارکینگ آن که دارای امکانات امنیتی است، پارک کنید. پس از پارک خودرو هم می توانید با خیالی آسوده به استراحت در هتل یا انجام دیگر امور مشغول شوید.

سالن همایش

از سالن همایش چند منظوره این مجموعه می توان برای برگزاری مراسم، ضیافت، همایش، کنفرانس و.. استفاده کرد. این سالن با ظرفیتی مناسب، چیدمانی زیبا و امکانات و تجهیزات صوتی و تصویری، محلی ایده آل برای برپایی جشن ها و همایش های کاری شما مهمانان هتل است.

کافی شاپ

برای تنظیم قرار ملاقات های خود در این جزیره زیبا می توانید کافی شاپ هتل بین المللی کیش را انتخاب کنید. این کافی شاپ با فضایی دنج و آرام و سرو انواعی از نوشیدنی و دسرهای لذیذ میزبانی مناسب برای گپ و گفت های صمیمانه شما عزیزان است.

زمین تنیس

در این هتل زمین تنیسی با ابعاد استاندارد و بین المللی برای انجام بازی تنیس در نظر گرفته شده است. شما هم اگر از علاقه مندان به این رشته ورزشی هستید می توانید ساعتی از اوقات فراغت خود را به انجام این بازی مفرح به همراه دوستان اختصاص دهید.

مجموعه بازی کودکان

برای سرگرمی کودکان خود در طی اقامت در هتل بین المللی کیش می توانید آنها را به مجموعه بازی کودکان ببرید. این مکان دارای فضایی سرپوشیده و امکانات و وسایل مختلف بازی برای سرگرمی فرزندان دلبندتان است.

استخر

یکی از تفریحات آبی مفرح در این هتل رفتن به استخر است. این استخر با داشتن فضایی بهداشتی و امکانات مورد نیاز، مکانی مناسب برای علاقه مندان به ورزش نشاط آور شنا است. همچنین استفاده از این استخر برای مهمانان هتل به صورت رایگان است.

آتلیه

ثبت خاطرات شیرین و به یاد ماندنی خود را در آتلیه هتل بین المللی کیش انجام دهید. این آتلیه با امکانات و تجهیزات عکاسی آماده ارائه خدمت به شما مهمانان هتل است.

جکوزی

برای به دست آوردن لحظاتی سرشار از آرامشی عمیق و دوری از هیاهوی روزانه می توانید بخش جکوزی این هتل را تجربه کنید. این وان آب داغ با فضای دلنشین و آرام بخشش شما را برای ادامه سفری لذت بخش آماده می کند.

سونا

تعریق و دفع سموم اضافی بدن را می توانید با رفتن به بخش سونای هتل انجام دهید. بخش سونای هتل بین المللی کیش با محیطی آرام و امکاناتی مناسب انرژی از دست رفته شما را باز می گرداند و خستگی به جا مانده از سفر را از شما دور می کند.

ماساژ

برای انجام یک ماساژ حرفه ای و و تسکین دردهای عضلانی در طی اقامت در این مجموعه به سالن ماساژ آن بروید. این سالن با کادری حرفه ای و تجهیزاتی مناسب در فضایی آرام آماده ارائه خدمت به شما مهمانان گرامی هتل است.

سایر امکانات

اضافه بر امکانات نام برده، خدمات رفاهی دیگری هم در هتل بین المللی کیش برای رفاه هرچه بیشتر شما عزیزان در نظر گرفته شده است. لابی با ظرفیت ١٣٥ نفر، آسانسور، فضای سبز، پذیرش ٢٤ ساعته، کپسول آتش نشانی، اینترنت در لابی به صورت رایگان (٧٠٠ مگابایت)، تلویزیون، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، نمازخانه، زنگ هشدار، خدمات تور، اتاق چمدان، پله اضطراری، لاندری (خشکشویی)، خدمات برای معلولین، ترنسفر برگشت با هزینه، ترنسفر استقبال رایگان، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، خدمات خانه داری، سیستم اعلام حریق و سیستم تهویه مطبوع از دیگر خدمات موجود در این مجموعه هستند.

همچنین در هتل بین المللی کیش واحدهای تجاری برای خرید مهمانان هتل وجود دارد. علاوه بر این در این مجموعه انواعی از خدمات تفریحی و گردشگری اعم از گشت دور جزیره، بازی های دریایی، سافاری و... به مهمانان هتل ارائه می شود.

جاذبه های اطراف هتل بین المللی کیش

موقعیت جغرافیایی مناسب هتل بین المللی کیش، دسترسی مسافران ساکن در آن را به جاذبه های مهم شهر کیش آسان کرده است. جاذبه های گردشگری مانند اسکله تفریحی، کوه نور، کیبل اسکی، پارک هنگام، پلاژ آقایان و بانوان، پارک سیمرغ، باغ پرندگان، پارک دلفین ها، شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، آب انبار سنتی، مسیر دوچرخه سواری، دهکده المپیک و... در فاصله کمی از این هتل واقع شده اند. علاوه بر موارد گفته شده، وجود اماکن خدماتی رفاهی مانند کافه، رستوران، مرکز خرید و... در حوالی این هتل دسترسی مسافران مقیم در آن را به این خدمات آسان کرده است.

در پایان اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید و به دنبال مکانی برای اقامت در این شهر هستید، می توانید با اطلاعاتی که سیتا در مورد تنوع اتاق ها، امکانات رفاهی موجود در هتل بین المللی کیش و همچنین دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری ذکر شده در اختیار شما قرار داد، نسبت به رزرو اتاق های این مجموعه اقدام و اقامتی دلنشین را تجربه کنید.

اطلاعات تکمیلی هتل بین المللی کیش

وضعیت هتل: فعال | وضعیت رزرو: فعال | محدودیت ترافیک: دارد

امکانات هتل بین المللی کیش

قوانین رزرو هتل بین المللی کیش

hotel-rules

قوانین کلی هتل

خدمات ترانسفر استقبال رایگان: ندارد

خدمات بدرقه رایگان: ندارد

آدرس هتل بین المللی کیش

فاصله هتل بین المللی کیش تا اماکن مهم

my_location
map

سوالات متداول

نظرات هتل بین المللی کیش

نظرات اولین نفری باشید که نظر می دهید