سیتا، سفری لذت بخش با انتخابی بهتر

پشتیبانی

هتل بوتیک سرای عامری ها کاشان

اصفهان، کاشان، خیابان علوی، هتل سرای عامری ها
اشتراک‌گذاریwhatsapptelegram
نمای ساختمان بوتیک هتل سرای عامری ها کاشان
نمای ساختمان بوتیک هتل سرای عامری ها کاشان
نمای ساختمان بوتیک هتل سرای عامری ها کاشان
نمای ساختمان بوتیک هتل سرای عامری ها کاشان
نمای ساختمان بوتیک هتل سرای عامری ها کاشان

اتاق‌های هتل بوتیک سرای عامری ها کاشان

معرفی هتل بوتیک سرای عامری ها کاشان

کاشان شهر گل و گلاب، شهر خانه های تاریخی و پایتخت فرش جهان همواره یکی از شهرهای توریستی و گردشگری در ایران بوده است. از طرفی کاشان یکی از شهرهایی است که دارای هتل ها و اقامتگاه های تاریخی و بومگردی زیبا بوده و طرح سنتی هتل ها، گردشگران را به خوبی با فرهنگ و تاریخ اصیل این شهر آشنا می كند و از طرف دیگر رزرو هتل امری ضروری در سفر به کاشان به شمار می آید. از میان هتل های کاشان، هتل بوتیک سرای عامری ها یکی از قدیمی ترین خانه های تاریخی کاشان محسوب می شود. قدمت هتل بوتیک سرای عامری ها کاشان به دوران زندیه می رسد. در سال ١٣٧٤ تعمیرات اساسی بر روی حیاط اندرونی و بیرونی آغاز و در سال ١٣٩٣ به عنوان یک مجموعه اقامتی بی نظیر افتتاح شد. از لحاظ موقعیت جغرافیایی شما می توانید پس از ورود به کاشان، در خیابان علوی، بن بست باستان هفتم این اقامتگاه سنتی را ببینید.

تنوع اتاق در هتل بوتیک سرای عامری ها کاشان

این اقامتگاه یک ستاره در دو طبقه، با داشتن ٢٧ اتاق و ٤٥ تخت، فضایی مجلل و تزئیناتی زیبا به عنوان قدیمی ترین خانه تاریخی کاشان آماده میزبانی از شما مسافران عزیز در این شهر است. تنوع اتاق و سوئیت در این هتل زیاد است؛ اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، توئین پلاس و دبل پلاس و سوئیت های رویال ماه عسل، رویال دو نفره، پرزیدنتال دو و چهار نفره، پرزیدنتال دوبلکس چهار نفره و چهار نفره خانواده همگی با پذیرایی صبحانه از انواع اتاق ها و واحدهای موجود در هتل بوتیک سرای عامری ها کاشان هستند. در ضمن در سوئیت چهار نفره خانواده ظرفیت یک نفر اضافه وجود دارد و بقیه اتاق ها و واحدها بدون قابلیت ظرفیت نفر اضافه هستند.

همچنین امکاناتی از قبیل دراور، چای ساز، رخت آویز، تلفن، اینترنت، مینی بار با هزینه، صندوق امانات، سیستم اطفای حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، حمام، لوازم بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش، یخچال، مبلمان، بالکن، آباژور، کمد لباس، آب رایگان و سیستم اعلام حریق در اتاق های نام برده جهت رفاه و آسایش مسافران تعبیه شده است. با انتخاب هر کدام از واحدهای بالا از اقامت در فضایی وسیع و زیبا که دارای بلندترین بادگیر در بین خانه های کاشان است برخوردار خواهید شد. همچنین دیدن معماری اصیل و سنتی این اقامتگاه فرهنگ کهن و باستانی ایران را برایتان زنده می کند.

امکانات هتل بوتیک سرای عامری ها کاشان

هتل بوتیک سرای عامری ها کاشان در سال ١٣٧٤ مورد بازسازی اساسی قرار گرفت و تعمیرات حیات بیرونی و اندرونی آن توسط سازمان میراث فرهنگی کاشان آغاز شد. در هنگام بازسازی این خانه تاریخی برای تبدیل به اقامتگاه، امکانات و خدمات بسیاری به آن اضافه شد تا مهمانان در طی اقامتشان در این مجموعه در رفاه و آسایش باشند. در ادامه این امکانات را ذکر می کنیم:

رستوران

رستوران سنتی وزیبای این هتل با ظرفیتی معادل ٩٠ مهمان در محیطی زیبا، با داشتن سرآشپزهای ماهر و پخت انواع غذاهای اصیل ایرانی میزبانی شایسته برای صرف وعده های مختلف غذایی شما در طی اقامتتان در شهر زیبای کاشان است.

پارکینگ

در طی اقامتتان در این مجموعه باستانی و زیبا اصلاً نگران مکانی برای پارک خودرو خود نباشید، پارکینگ این هتل با ظرفیتی معادل ١٠ خودرو مکانی مناسب برای پارک خودروی شما در شهر کاشان است. شما می توانید پس از پارک خودرو در این مکان با خیالی آسوده به تفریح، پیاده روی و گردش در شهر تاریخی کاشان بپردازید.

کافی شاپ

کافی شاپ هتل بوتیک سرای عامری ها کاشان با داشتن فضایی آرام، زیبا و دنج مکانی مناسب برای صرف انواع نوشیدنی های لذیذ در طی اقامت در این هتل است. شما می توانيد در كنار دوستان و خانواده در اين قسمت اوقات شاد و مفرحی را سپری کنید.

چايخانه سنتی

در طی اقامت در این مجموعه اگر فضایی سنتی، اصیل و سرشار از رنگ های آرامش بخش را می پسندید، به چایخانه سنتی آن سری بزنید و با نوشیدن فنجانی چای داغ و خوشرنگ در کنار عزیزانتان لحظات شاد و آرامی را تجربه کنید.

ماساژ

از معجزه ماساژ در طی اقامت در این اقامتگاه غافل نشوید. شما با رفتن به این بخش از فواید زیاد آن مانند تقویت دستگاه عضلانی، کاهش درد مفاصل، افزایش گردش خون، بهبود دستگاه تنفسی و گوارشی و از همه مهم تر شاداب و جوانتر شدن پوست بهره مند می شوید.

سایر امکانات

علاوه بر امکاناتی که نام بردیم، خدمات رفاهی دیگری هم برای رفاه و آسایش هر چه بیشتر مسافران در هتل بوتیک سرای عامری ها کاشان وجود دارد؛ فکس، فتوکپی، روزنامه، خدمات پزشکی، خدمات برای معلولین، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، اتاق چمدان، خدمات باربری، کپسول آتش نشانی، خدمات خانه داری، اینترنت در لابی به صورت رایگان و نامحدود، لابی با ظرفیت ٢٠ نفر، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، فتوکپی، کافی نت، کتابخانه، صرافی، پرینتر، نمازخانه، زنگ هشدار، صندوق امانات، پذیرش ٢٤ ساعته، خدمات تور، تاکسی سرویس، خدمات بیدارباش، خدمات تهیه بلیط و سیستم اعلام حریق از جمله این خدمات و امکانات هستند. فضای سبز زیبا و سنتی این مجموعه مکانی آرام و به دور از هیاهوی روزمره، محیطی مناسب برای ساعتی هواخوری و قدم زدن است.

جاذبه های اطراف هتل بوتیک سرای عامری ها کاشان

موقعیت مناسب هتل بوتیک سرای عامری ها کاشان در این شهر باعث دسترسی راحت مسافران به جاذبه های تاریخی و گردشگری مانند خانه تاریخی عباسیان، حمام تاریخی سلطان امیر احمد، خانه تاریخی بروجردی ها، خانه تاریخی طباطبایی، مسجد و مدرسه آقا بزرگ، روستای ابیانه، بازار تاریخی کاشان، تپه سیلک، باغ فین، حمام فین، شهر زیرزمینی نوش آباد و مجموعه تاریخی نیاسر شده است. همچنین وجود اماکن خدماتی رفاهی مانند اقامتگاه، کافه، مسجد، درمانگاه، کتابخانه، حسینیه، ساندویچی، پارک، خودپرداز و... در حوالی این هتل دسترسی مسافران مقیم در آن را به این خدمات راحت کرده است.

در پایان اگر قصد رفتن به شهر تاریخی و باستانی کاشان را دارید و به دنبال مکانی برای اقامت می گردید، می‎ توانید با اطلاعاتی که رزرواسیون سیتا در مورد تنوع اتاق ها، امکانات رفاهی موجود در آن ها و همچنین دسترسی آسان به جاذبه‎ های گردشگری ذکر شده در اختیار شما قرار داد، به راحتی نسبت به رزرو اتاق های هتل بوتیک سرای عامری ها کاشان اقدام و اقامتی متفاوت و به دور از روزمرگی های همیشگی را تجربه کنید.

اطلاعات تکمیلی هتل بوتیک سرای عامری ها کاشان

وضعیت هتل: فعال | وضعیت رزرو: فعال | محدودیت ترافیک: دارد

امکانات هتل بوتیک سرای عامری ها کاشان

قوانین رزرو هتل بوتیک سرای عامری ها کاشان

hotel-rules

قوانین کلی هتل

خدمات ترانسفر استقبال رایگان: ندارد

خدمات بدرقه رایگان: ندارد

آدرس هتل بوتیک سرای عامری ها کاشان

فاصله هتل بوتیک سرای عامری ها کاشان تا اماکن مهم

my_location
map

سوالات متداول

نظرات هتل بوتیک سرای عامری ها کاشان

نظرات اولین نفری باشید که نظر می دهید