سیتا، سفری لذت بخش با انتخابی بهتر

پشتیبانی

هتل بزرگ چمران شیراز

شیراز، بلوار چمران،هتل بزرگ چمران شیراز.
اشتراک‌گذاریwhatsapptelegram
نماي هتل چمران شیراز
نماي بيروني هتل چمران شیراز
نماي هتل چمران شیراز 1
نماي هتل چمران شیراز 2
لابي هتل چمران شیراز 1

اتاق‌های هتل بزرگ چمران شیراز

معرفی هتل بزرگ چمران شیراز

بدون شک یکی از زیباترین شهرهای کشورمان شیراز است. این شهر به واسطه داشتن جاذبه های گوناگون و طبیعتی زیبا همواره مقصدی مناسب برای مسافران و گردشگران است. آرامگاه سعدی، حافظ، مسجد نصیرالملک، تخت جمشید، شاه چراغ، ارگ کریم خان زند و ده ها جاذبه دیگر از مناطق پربازدید در شهر شعر و ادب هستد. برای سیر و سیاحت در شیراز و لذت بردن از آب و هوای مطبوع آن در ابتدا نیاز به رزرو هتل دارید.

شیراز یکی از شهرهایی است که به دلیل ورود حجم بالای گردشگر به آن دارای هتل و اقامتگاه های متنوعی است. یکی از این هتل ها، هتل بزرگ چمران شیراز است. این هتل یکی از بلندترین هتل های ایران و بلند قامت ترین هتل شیراز است. این اقامتگاه در سال ١٣٨٩ برای خدمت رسانی به مسافران شیراز به بهره برداری رسید. از لحاظ موقعیت دقیق جغرافیایی این هتل را می توان به راحتی پس از ورود به شیراز در بلوار چمران مشاهده کرد. شما می توانید این هتل را به راحتی از سیتا رزرو کنید.

تنوع اتاق در هتل بزرگ چمران شیراز

این هتل ٥ ستاره با ارائه خدماتی مناسب و داشتن پرسنلی با تجربه یکی از هتل های ایده آل در شهر شیراز است. ساختمان هتل چمران شیراز در ٣٠ طبقه احداث شده است. در این طبقات مجموعاً تعداد ٢٥٠ اتاق و سوئیت وجود دارد. همچنین برای استراحت مهمانان هتل، تعداد ٥٠٠ تخت در نظر گرفته شده است. وجود اتاق و آپارتمان های متنوع در این هتل انتخاب را برای شما مهمانان گرامی آسان کرده است. اتاق های دو تخته (توئین/ برای یک نفر/ دبل)، سوئیت دو تخته، آپارتمان های (برلیان/ یک خوابه دو نفره یاقوت/ یک خوابه دو نفره زمرد/ دو خوابه چهار نفره الماس) همگی با اقامت صبحانه از انواع واحدهای اقامتی در هتل بزرگ چمران شیراز هستند. همچنین سوئیت دو تخته و اتاق دو تخته دبل دارای ظرفیت یک نفر مهمان اضافه و باقی واحدها همگی بدون ظرفیت نفر اضافه هستند.

در ضمن شما مهمانان عزیز با اقامت در این هتل از چشم اندازهای زیبای باغ های قصرالدشت شیراز و نمایی از کل شهر برخوردار خواهید شد. در میان هتل های شیراز، وجود خدمات متنوع در اتاق های هتل چمران شیراز اقامتی آرام و بدون دغدغه را برای شما مهمانان محترم رقم می زند؛ یخچال، آباژور، رخت آویز، آب رایگان، تلفن، سیستم اعلام حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات، سیستم اطفای حریق، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، تلویزیون، لوازم بهداشتی، اینترنت، صبحانه، چای ساز، مبلمان، میز تحریر، کمد لباس، روم سرویس و مینی بار با هزینه نمونه هایی از این خدمات و امکانات هستند.

در مجموع می توان گفت یکی از هتل های شیراز با اتاق هایی مجهز به کلیه خدمات رفاهی، شیک و با ظرفیت های متنوع هتل بزرگ چمران شیراز است. شما مسافران عزیز هم می توانید با توجه به بودجه، تعداد همراهان و همچنین سلیقه خود هر کدام از این واحدهای زیبا و لوکس را برای اقامتی به یاد ماندنی در شهر زیبای شیراز انتخاب کنید.

امکانات هتل بزرگ چمران شیراز

این مجموعه با داشتن امکانات و خدماتی فراوان و به روز اقامتی خاطره انگیز را برای مهمانان ساکن در آن رقم می زند. در ادامه شما را با این امکانات بیشتر آشنا می کنیم تا با دانشی بالاتر اقدام به رزرو هتل چمران شیراز کنید:

رستوران

چند نمونه از رستوران های معروف و زیبای شیراز در این هتل واقع شده اند. شما به سلیقه خود می توانید برای صرف وعده های غذایی به همراه خانواده به یکی از این سالن های غذاخوری مراجعه کنید و اوقاتی لذت بخش را به همراه خوردن غذای دلخواهتان سپری کنید.

کافی شاپ

در طی اقامت در شهر بزرگ شیراز برای دعوت از دوستان خود و گفتگویی صمیمانه با آنها می توانید کافی شاپ هتل بزرگ چمران شیراز را انتخاب کنید. این کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد پذیرایی مناسبی از شما و مهمانان همراهتان به عمل می آورد.

پارکینگ

اگر برای اقامت در شهر شیراز این هتل را رزرو کردید، نگران مکانی برای نگهداری از خودروی خود هم نباشید. این مجموعه علاوه بر ارائه بهترین خدمات و امکانات دارای پارکینگی بزرگ با ظرفیت ٤٠ خودرو به صورت رایگان است. شما مهمانان عزیز می توانید پس از ورود به هتل با خیالی راحت خودروی خود را در پارکینگ امن آن پارک کنید و به انجام دیگر امور در هتل مشغول شوید.

استخر

يكی از تفریحات لذت بخش و مفرح که می توان آن را در هر فصلی انجام داد رفتن به استخر سرپوشیده هتل چمران شیراز است. این استخر با داشتن فضایی بهداشتی، دلنشین و مجهز به امکانات مورد نیاز، مکانی مناسب را برای شنا و آب تنی شما مهمانان عزیز فراهم کرده است. ناگفته نماند استفاده از این استخر طبق تعرفه مشخص شده هتل است.

آتلیه

اگر در طی اقامت در این هتل می خواهید خاطرات بودن در این شهر زیبا را ماندگار کنید می توانید از آتلیه موجود در هتل برای این کار استفاده کنید . این قسمت با داشتن لوازم و تجهیزات عکاسی لحظات زیبای شما را به راحتی و با کیفیتی بالا به به تصویر می کشد.

ماساژ

پس از اقامت در هتل بزرگ چمران شیراز هیچ چیز به اندازه انجام یک ماساژ لذت بخش زیر نظر کادری حرفه ای حالتان را جا نمی آورد. بخش ماساژ این هتل با داشتن کادری با تجربه و فضایی مناسب لحظاتی سرشار از آرامش و حس خوب برای شما عزیزان رقم می زند.

مرکز خرید

یکی از امکانات ویژه موجود در این اقامتگاه داشتن مرکز خرید است. شما مهمانان محترم برای تهیه کالاهای مورد نیاز خود و همچنین تهیه صنایع دستی و سوغاتی نیازی به مراجعه به بیرون از هتل و اتلاف وقت ندارید. این مرکز خرید با داشتن کالاهای متنوع و فضایی زیبا، مکانی مناسب برای خرید و همچنین گشت و گذاری هر چند کوچک است.

چایخانه سنتی

 طعم متنوع نوشیدنی های سنتی ایرانی را می توانید در چایخانه سنتی هتل چمران شیراز بچشید. این بخش از هتل با دارا بودن فضایی سنتی و سرو انواعی از نوشیدنی های اصیل ایرانی، فضایی صمیمانه برای سپری کردن اوقات فراغت در کنار دوستان و خانواده است.

سونا

لحظات آرام بخش خود را در طی اقامت در این هتل با رفتن به بخش سونا دو چندان کنید. سونای این مجموعه با امکاناتی مناسب، فضایی ایده ال را برای تعریق و خروج سموم اضافی از بدن ایجاد کرده است. علاوه بر این با رفتن به این بخش باعث تقویت جریان خون، بهبود عملکرد عضلانی و... هم می شوید.

گیم نت

انجام بازی های ویدئویی هیجان انگیز را می توان در طی اقامت در هتل بزرگ چمران شیراز در بخش گیم نت هتل انجام داد. این قسمت با داشتن امکانات مورد نیاز این بازی، لحظاتی سرشار از هیجان و نشاط را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.

جکوزی

پس از اقامت در این مجموعه برای رفع خستگی و کسب انرژی مضاعف می توانید بخش جکوزی هتل را امتحان کنید. این بخش با وان آب داغ لذت بخش اوقاتی سرشار از حس عمیق آرامش را فراهم و شما را برای ادامه سفری لذت بخش آماده می کند.

آرایشگاه

انجام خدماتی مانند اصلاح و پیرایش را می توانید به راحتی در آرایشگاه هتل چمران شیراز انجام دهید. این بخش با داشتن لوازم مورد نیاز و فضایی بهداشتی، آماده ارائه خدمت به شما مهمانان محترم است.

سالن همایش

از سالن همایش موجود در این اقامتگاه می توانید برای برگزاری جلسات کاری، همایش و سمینارهای مختلف استفاده کنید. این سالن با داشتن تجهیزات تصویری و صوتی و چیدمانی مناسب آماده ارائه خدمت به مهمانان عزیز است.

سایر امکانات

اضافه بر امکاناتی که نام بردیم، خدمات رفاهی دیگری هم برای رفاه و آرامش هر چه بیشتر شما در هتل بزرگ چمران شیراز وجود دارد؛ فکس، آسانسور، تاکسی سرویس، پذیرش ٢٤ ساعته، اتاق تلفن (اپراتور)، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، لابی با ظرفیت ٢٠٠ نفر، اینترنت در لابی به صورت رایگان و نامحدود، فتوکپی، فروشگاه، پرینتر، نمازخانه، زنگ هشدار، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، روزنامه، کافی نت، خدمات تور، خدمات باربری، تلفن در لابی، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدارباش، خدمات تهیه بلیط، سیستم اعلام حریق، تلویزیون در لابی، لاندری (خشکشویی)، سیستم تهویه مطبوع و ترنسفر رفت با هزینه از دیگر خدمات موجود در این هتل هستند.

همچنین شما مهمانان عزیز می توانید برای انجام خدماتی مانند برداشت پول، انتقال وجه و... به خودپرداز موجود در هتل چمران شیراز مراجعه کنید. علاوه بر این، با بودن خدمات خانه داری در این هتل خیالتان از لحاظ نظافت اتاق ها، ضدعفونی سرویس های بهداشتی، مرتب کردن رختخواب و.. راحت باشد.

جاذبه های اطراف هتل بزرگ چمران شیراز

شما مهمانان عزیز با اقامت در هتل بزرگ چمران شیراز دسترسی راحتی به بسیاری از جاذبه های این شهر خواهید داشت. جاذبه ها و اماکنی مانند باغ ارم، باغ عفیف آباد، موزه پارس، ارگ کریمخانی، بازار وکیل، مسجد وکیل، حمام وکیل، باغ جهان نما و... در فاصله بسیار کمی از این مجموعه واقع شده اند.

همچنین اگر قصد زیارت حرم مطهر شاه چراغ را دارید می توانید از این هتل در زمانی ١٥ دقیقه ای با خودرو به این مکان مقدس بروید و اوقات معنوی لذت بخشی را سپری کنید. اضافه بر موارد گفته شده، خدمات رفاهی مختلفی هم مانند رستوران، پارکینگ و مراکز خرید در نزدیکی هتل چمران شیراز وجود دارد.

در پایان اگر قصد سفر به شهر زیبای شیراز با آب و هوای دلپذیرش را دارید و به دنبال رزرو هتلی مناسب هستید، می توانید با اطلاعاتی که سیتا در مورد تنوع اتاق ها، امکانات رفاهی موجود در هتل بزرگ چمران شیراز و همچنین دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری ذکر شده در اختیار شما قرار داد، با دانشی بالاتر نسبت به رزرو این مجموعه اقدام کرده و اقامتی دلپذیر را در شهر شیراز تجربه کنید.

اطلاعات تکمیلی هتل بزرگ چمران شیراز

وضعیت هتل: فعال | وضعیت رزرو: فعال | محدودیت ترافیک: دارد

امکانات هتل بزرگ چمران شیراز

قوانین رزرو هتل بزرگ چمران شیراز

hotel-rules

قوانین کلی هتل

خدمات ترانسفر استقبال رایگان: ندارد

خدمات بدرقه رایگان: ندارد

آدرس هتل بزرگ چمران شیراز

فاصله هتل بزرگ چمران شیراز تا اماکن مهم

my_location
map

سوالات متداول

نظرات هتل بزرگ چمران شیراز

نظرات اولین نفری باشید که نظر می دهید