سیتا، سفری لذت بخش با انتخابی بهتر

پشتیبانی

هتل بزرگ شیراز

شیراز، دروازه قرآن، هتل بزرگ شیراز.
اشتراک‌گذاریwhatsapptelegram
نماي هتل بزرگ شیراز
نماي هتل بزرگ شیراز 1
نماي هتل بزرگ شیراز 2
لابي هتل بزرگ شیراز 1
لابي هتل بزرگ شیراز

اتاق‌های هتل بزرگ شیراز

معرفی هتل بزرگ شیراز

شهر شیراز با داشتن آب و هوایی معتدل و مطبوع و جاذبه های فراوان یکی از مقاصد اصلی سفر گردشگران و مسافران است. برای درک تاریخ و قدمت این شهر و دیدن آثار به جا مانده از دوران گذشته مانند آرامگاه سعدی، حافظ، تخت جمشید، شاه چراغ، ارگ کریم خانی، باغ نارنجستان قوام و ده ها جاذبه دیگر، باید این شهر را از نزدیک دید و اقامتی چند روزه را در آن تجربه کرد. اقامت و رزرو هتل در شیراز با وجود هتل، مهمانپذیر و اقامتگاه های بوم گردی متنوع و متعدد کار چندان دشواری نیست؛ اما از میان هتل های فراوان در این شهر هتل بزرگ شیراز با داشتن امکانات قابل قبول انتخابی مناسب است.

این هتل با زیربنایی بالغ بر ٤٠٠٠٠ مترمربع در سال ١٣٩٢ مورد بهره برداری قرار گرفت. از لحاظ موقعیت دقیق جغرافیایی این مجموعه ٥ ستاره را می توان در دروازه قران شیراز به راحتی مشاهده کرد. شما می توانید این هتل را به راحتی از سیتا رزرو کنید.

تنوع اتاق در هتل بزرگ شیراز

این هتل با ارائه خدماتی مناسب و داشتن پرسنلی با تجربه یکی از گزینه های ایده آل برای اقامت در شهر بزرگ شیراز است. ساختمان هتل بزرگ شیراز در ١٣ طبقه احداث شده است. در این طبقات ١٥٨ اتاق برای اقامت مسافران وجود دارد. همچنین برای استراحت مهمانان هتل در مجموع ٢٥٣ تخت در نظر گرفته شده است. ليست اتاق های متنوع موجود در این مجموعه انتخاب واحدی مناسب را برای سخت پسندان آسان می كند. اتاق های دو تخته (دبل/ توئین/ برای یک نفر) و کانکت چهار تخته همگی به صورت اقامت با صبحانه از انواع واحدهای اقامتی در این مجموعه هستند. همچنین تمام این واحدها به غیر از اتاق دو تخته برای یک نفر، دارای ظرفیت یک نفر مهمان اضافه هستند.

در ضمن اتاق های این هتل از یک سو مشرف به طبیعت بکر و زیبای کوه هستند و از سوی دیگر به چشم انداز شهر زیبای شیراز احاطه دارند. در میان هتل های شیراز، وجود امکانات متنوع در اتاق های هتل بزرگ شیراز اقامتی آرام و راحت را برای شما مهمانان گرامی به ارمغان می آورد. یخچال، صبحانه، چای ساز، رخت آویز، روم سرویس، تلفن، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارز وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، تلویزیون، لوازم بهداشتی، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اطفای حریق، دراور، مبلمان، بالکن، آباژور، میز تحریر، کمد لباس، پاورسوئیچ، آب رایگان، سیستم اعلام حریق و صندوق امانات نمونه هایی از این امکانات هستند.

در مجموع هتل بزرگ شیراز با نمای کشتی مانند زیبای خود با اتاق هایی لوکس با استانداردهای یک هتل ٥ ستاره، با ظرفیت هایی متنوع و قیمت هایی مناسب انتخابی ایده آل برای مسافران مشکل پسند است. شما هم می توانید برای اقامت در شهر زیبای شیراز هر کدام از این اتاق ها را با توجه به سلیقه، بودجه و تعداد نفرات همراهتان رزرو و انتخاب کنید.

امکانات هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز یکی از هتل های ایده آل و منحصربه فرد در شهر شیراز است. این مجموعه با ارائه بهترین خدمات و امکانات تلاش دارد تا اقامتی به یاد ماندنی و راحت را برای مهمانان هتل رقم بزند. در ادامه این امکانات را ذکر می کنیم تا شما هم با اطلاعاتی بیشتر اقدام به رزرو این مجموعه کنید:

رستوران

این هتل با داشتن ٣ رستوران (٢ رستوران ایرانی و ایتالیایی واقع در طبقه چهارم و رستوران گردان و باربیکیو واقع در طبقه پنجم) امکان انتخاب طیف وسیعی از عذاهای خوشمزه ایران و بین المللی را برای شما عزیزان فراهم کرده است. همچنین هر کدام از این سالن های غذاخوری دارای فضاهای شیک و چیدمان مخصوص به خود هستند که لذت خوردن غذا را برای شما عزیزان دو چندان می کنند.

کافی شاپ

تنوع كافی شاپ های موجود در هتل بزرگ شیراز انتخاب را برای شما راحت کرده است. این کافی شاپ ها شامل ٤ کافی شاپ با نام های کافی شاپ لابی وروی واقع در طبقه اول، لابی اصلی واقع در طبقه ششم، کافی شاپ مجموعه ورزشی واقع در طبقه سوم و شیراز اسکای هستند. این کافی شاپ ها دارای فضایی دلنشین و آرام با سرو انواع نوشیدنی ها، مناسب برای خلق بهترین و لذت بخش ترین مراسم تولد ودورهمی های دوستانه هستد.

سالن های همایش و مجالس

در طبقه پنجم هتل بزرگ شیراز ٥ سالن همایش مجلل و با شکوه وجود دارد. این سالن ها با نام های وصال شیرازی، شوریده، همای شیرازی، فرصت شیرازی و قانی شیرازی و با به کارگیری مدرن ترین معماری، داشتن طراحی زیبا، ظرفیت های مختلف و چشم اندازهای بی نظیر از شهر شیراز، مناسب برگزاری مراسم، جشن و همایش های شما مهمانان عزیز هتل هستند.

استخر

استخراین هتل در طبقه سوم واقع شده است. فضای شیشه ای استخر، چشم انداز زیبا و موسیقی آرامش بخش لذت شنا را برای شما عزیزان دو چندان می کند. همچنین استفاده از این استخر طبق تعرفه مشخص شده هتل است. در ضمن پس از یک آب تنی حسابی می توانید خود را مهمان یک نوشیدنی خنک در کافی شاپ استخر کنید.

ماساژ

در هتل بزرگ شیراز اتاق هایی مخصوص انواع ماساژ ( ماساژ ورزشی، لاغری، سنگ داغ، پا و ماساژ رویال) در نظر گرفته شده است. این بخش از هتل با انجام ماساژ قسمت های مختلف بدن زیر نظر کادری حرفه ای، لحظاتی آرام و دلپذیر را برای شما عزیزان رقم می زند.

سونا

سونای این هتل شامل بخش بخار و خشک است. شما مهمانان محترم می توانید در طی اقامت در هتل و در اوقات فراغت خود برای داشتن ساعتی آرامش، دفع سموم اضافی با تعریق زیاد و همچنین پاکسازی و باز شدن منافذ پوست، این بخش از هتل را تجربه کنید.

جکوزی

برای بهره مندی و تجربه یک حس عمیق آرامش می توانید بخش جکوزی هتل بزرگ شیراز را تجربه کنید. در این وان آب داغ علاوه بر برخورداری از آرامشی لذت بخش از دیگر فواید آن هم مانند تسکین دردهای عضلانی، رفع خستگی و... برخوردار خواهید شد.

اتاق بازی

در این هتل مکانی برای بازی و سرگرمی کودکان در نظر گرفته شده است. اگر با کودکان خود به شهر شیراز سفر می کنید، در طی اقامت در این مجموعه می توانید فرزندانتان را برای سپری کردن اوقات فراغت و داشتن لحظاتی مفرح به این بخش از هتل ببرید.

سالن ورزشی

اگر از آن دسته افرادی هستید که روتین ورزشی خود را حتی در طول سفر هم ادامه می دهید، هتل بزرگ شیراز این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است. این اقامتگاه دارای سالن ورزشی مجهز به امکانات و تجهیزات به روز برای ورزش و تمرین ورزشکاران است.

گیم نت

برای سپری کردن اوقات فراغت خود و همراهانتان می توانید به بخش گیم نت هتل مراجعه کنید. گیم نت این مجموعه با داشتن امکاناتی مناسب مکانی ویژه برای انجام بازی های ویدئویی هیجان انگیز است.

آتلیه

برای ثبت لحظات شیرین و ماندگار خود نیازی به مراجعه به بیرون از هتل و اتلاف وقت ندارید. هتل بزرگ شیراز دارای قسمتی با نام آتلیه مجهز به تمام امکانات عکاسی برای به تصویر کشیدن لحظات زیبای شما در شهر شیراز است.

سالن بیلیارد

در طی اقامت در این اقامتگاه اگر از علاقه مندان انجام بازی بیلیارد هستید می توانید به همراه دوستان لذت این بازی مفرح و دوستانه را در سالن بیلیارد هتل تجربه کنید. علاوه بر این، از فواید بیلیارد مانند هماهنگی دست ها و چشم ها و افزایش تمرکز هم بهره خواهید برد.

مرکز خرید

برای خرید کالاهای مورد نیاز خود و همچنین تهیه سوغاتی می توانید به قسمت تجاری هتل بزرگ شیراز مراجعه کنید. در کنار لابی واقع در طبقه ششم برندهای داخلی و خارجی برای تهیه کالاهای مورد نیاز شما عزیزان فراهم شده است. از کیف و کفش و دیگر محصولات چرمی تا تابلوهای دست بافت، تابلو فرش، پارچه فروشی، صنایع دستی، شیرینی و خشکبار را همگی می توانید در مرکز خرید هتل تهیه کنید.

آرایشگاه

آرایشگاه مردانه و زنانه این هتل در طبقه سوم واقع شده است. این آرایشگاه با داشتن فضایی مناسب، شیک و امکاناتی به روز آماده ارائه خدمت به شما مهمانان عزیز هتل هستند.

پارکینگ

هتل بزرگ شیراز دارای ٤ پارکینگ سرپوشیده طبقاتی با گنجایش ٦٠٠ خودرو است. این پارکینگ با زیر بنایی زیاد و مجهز به پیشرفته ترین سیستم مدیریتی، فضایی امن را برای پارک خودروی شما عزیزان مهیا کرده است. همچنین وجود ٢ آسانسور ارتباط بین قسمت های مختلف هتل را آسان کرده است.

سایر امکانات

علاوه بر امکاناتی که نام بردیم، خدمات رفاهی دیگری هم برای آرامش هر چه بیشتر شما عزیزان در هتل بزرگ شیراز در نظر گرفته شده است. خدمات پزشکی، تلویزیون در لابی، ترنسفر رفت و برگشت با هزینه، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، خدمات تور، صرافی، خدمات باربری، خدمات تهیه بلیط، خدمات برای معلولین، فکس، فتوکپی، پرینتر، آسانسور، فروشگاه، کافی نت، نمازخانه، فضای سبز، زنگ هشدار، اتاق چمدان، پله اضطراری، تاکسی سرویس، رستوران بام، تلفن در لابی، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، پذیرش ٢٤ ساعته، خدمات بیدارباش، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، خدمات خانه داری، سیستم اعلام حریق، لاندری (خشکشویی)، سیستم تهویه مطبوع، اتاق تلفن (اپراتور) و خدمات تشریفات ویژه از دیگر خدمات و امکانات موجود در این مجموعه هستند.

همچنین هتل بزرگ شیراز با داشتن لابی با ظرفیت ٣٥ نفر و اینترنت رایگان و نامحدود مکانی مناسب و شیک را برای ملاقات های کاری و دوستانه و انتظار تا تحویل اتاق فراهم کرده است. علاوه بر این، شما می توانید خدمات مختلف بانکی مانند برداشت پول، انتقال وجه و... را به راحتی و بدون اتلاف وقت در خودپرداز موجود در هتل انجام دهید.

جاذبه های اطراف هتل بزرگ شیراز

موقعیت جغرافیایی مناسب هتل بزرگ شیراز در این شهر دسترسی به بسیاری از جاذبه ها را برای مسافران ساکن در این مجموعه آسان کرده است. جاذبه های گردشگری مانند باغ جهان نما، آرامگاه حافظ، موزه هفت تنان، ارگ کریم خانی، آرامگاه خواجوی کرمانی، حمام وکیل، مسجد وکیل، بازار مسگرها و... در فاصله کمی از این هتل واقع شده اند.

 همچنین شما می توانید در زمانی ١٥ دقیقه ای با خودرو به زیارت شاه چراغ بروید و ساعتی را در این مکان مقدس خلوت کنید. در ضمن اگر حوصله کمی رانندگی بیشتر را دارید می توانید در زمانی یک ساعته با خودرو به دیدن اثر تاریخی و باستانی تخت جمشید بروید و از این بنای شگفت انگیز دیدن کنید. علاوه بر موارد بالا وجود اماکن خدماتی رفاهی مانند رستوران، کافه، مراکز خرید و... در حوالی این هتل، دسترسی مسافران ساکن در آن را به این خدمات راحت کرده است.

در پایان اگر قصد سفر به زادگاه شعر و ادب، شهر شیراز با آب و هوای دلپذیرش را دارید و به دنبال رزرو هتلی مناسب هستید، می توانید با اطلاعاتی که سیتا در مورد تنوع اتاق ها، امکانات رفاهی موجود در هتل بزرگ شیراز و همچنین دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری ذکر شده در اختیار شما قرار داد، با دانشی بالاتر نسبت به رزرو این مجموعه اقدام و اقامتی دلپذیر را در شهر شیراز تجربه کنید.

اطلاعات تکمیلی هتل بزرگ شیراز

وضعیت هتل: فعال | وضعیت رزرو: فعال | محدودیت ترافیک: دارد

امکانات هتل بزرگ شیراز

قوانین رزرو هتل بزرگ شیراز

hotel-rules

قوانین کلی هتل

خدمات ترانسفر استقبال رایگان: ندارد

خدمات بدرقه رایگان: ندارد

آدرس هتل بزرگ شیراز

فاصله هتل بزرگ شیراز تا اماکن مهم

my_location
map

سوالات متداول

نظرات هتل بزرگ شیراز

نظرات اولین نفری باشید که نظر می دهید