سیتا، سفری لذت بخش با انتخابی بهتر

پشتیبانی

هتل الماس2 مشهد

مشهد،خیابان امام رضا(ع)،نبش امام رضا 20
اشتراک‌گذاریwhatsapptelegram
نماي هتل الماس 2 مشهد
ورودی هتل الماس 2 مشهد
لابي هتل الماس 2 مشهد 1
لابي هتل الماس 2 مشهد
رستوران هتل الماس 2 مشهد 1

اتاق‌های هتل الماس2 مشهد

معرفی هتل الماس2 مشهد

شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی یکی از شهرهای تاریخی و مذهبی ایران محسوب می شود. این شهر سالانه با پذیرش میلیون ها زائر یکی از شلوغ ترین شهرهای ایران از نظر گردشگری است. علاوه بر وجود بارگاه امام رضا، مشهد از لحاظ گردشگری هم بسيار غنی است؛ آرامگاه فردوسی، باغ موزه نادری، پارک هفت حوض، باغ گیاه شناسی، پارک کوه سنگی و سرزمین موج های آبی از جمله این جاهای دیدنی هستند. زیارت امام رضا و دیدن جاذبه های گردشگری ذکر شده اقامتی چند روزه و رزرو هتل را می طلبد.

 این شهر با داشتن هتل های فراوان و گسترش روز افزون آن ها مشکل اقامتگاه را برای زائران و گردشگران برطرف کرده است. یکی این هتل ها، هتل الماس ٢ مشهد است. این هتل پنج ستاره روایت گر داستان هشت الماس متعلق به تمدن های مختلف (سبک ایران باستان، روسی،ترکی، رومی، عربی و...) است که با سبک معماری خاص طراحی شده است. این مجموعه که متعلق به گروه هتل های الماس است در سال ١٣٩٦ افتتاح شد. از لحاظ موقعیت دقیق جغرافیایی این مجموعه را می توان پس از ورود به مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا ٢٠ مشاهده کرد. این هتل را می توانید از سیتا به راحتی رزرو کنید.

تنوع اتاق در هتل الماس ٢ مشهد

هتل الماس ٢ مشهد با داشتن امکانات رفاهی ایده آل و پرسنلی حرفه ای، اقامتی دلپذیر را در جوار حرم مطهر امام هشتم برای شما مهمانان عزیز رقم می زند. تنوع اتاق و سوئیت های موجود در این هتل انتخاب را برای سخت پسندان راحت کرده است. اتاق های یک تخته (یاقوت/ الماس)، دو تخته (دبل یاقوت/ الماس/ برلیان/ توئین الماس)، سه تخته الماس، اتاق امپریال جونیور (سبک آفریقا/ هند/ تایلند/ روسیه)، امپریال سوپریور (سبک ترکیه/ ایتالیا/ عرب)، کانکت و سوئیت یک خوابه با سبک معماری تمدن ها، سوئیت ماه عسل هانی مون، سوئیت پرزیدنت (با سبک معماری ایران باستان/ ترکیه/ صفویه) همگی با اقامت صبحانه از انواع واحدهای اقامتی در هتل الماس ٢ مشهد هستند.

همچنین چشم انداز واحدهای نام برده در بالا رو به سوی حرم، خیابان یا کوچه است. در میان هتل های مشهد، هتل الماس 2 امکانات متنوعی در اتاق های خود تدارک دیده که اقامتی آرام و بدون دغدغه را برای شما مهمانان گرامی رقم می زند. مبلمان، میز تحریر، روم سرویس، مینی بار با هزینه، سیستم اطفای حریق، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، حمام، تلویزیون، تلفن، لوازم بهداشتی، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، آباژور، رخت آویز، پاورسوئیچ، دراور، صبحانه، چای ساز، کمد لباس، آب رایگان، سیستم اعلام حریق و صندوق امانات نمونه هایی از این امکانات هستند.

در مجموع می توان گفت هتل الماس ٢ مشهد دارای اتاق و سوئیت هایی با سبک معماری منحصر به فرد و امکانات مناسب برای هر سلیقه ای است. شما می توانید هر کدام از این واحدهای شیک و لوکس را برای اقامتی دلپذیر در جوار بارگاه رضوی انتخاب و اقامتی خاص و متفاوت را در شهر مقدس مشهد تجربه کنید.

امكانات هتل الماس ٢ مشهد

این هتل مجلل دارای امکانات و خدمات ویژه ای برای اقامت راحت و بدون دغدغه مسافران است. در ادامه این امکانات را ذکر می کنیم تا شما هم با آگاهی بیشتر اقدام به رزرو هتل الماس ٢ مشهد کنید:

رستوران

رستوران موجود در این هتل با نام فیروزه ظرفیت ٢٠٠ مهمان را دارد. این سالن با داشتن فضایی مجلل و با شکوه با چیدمانی زیبا و کادری حرفه ای، مکانی مناسب برای صرف وعده های متنوع غذایی و برگزاری ضیافت ها در شهر مقدس مشهد است.

پارکینگ

پس از رسیدن به این شهر و اقامت در هتل الماس ٢ مشهد برای نگهداری از خودروی خود می توانید به پارکینگ این هتل مراجعه کنید. این پارکینگ با ظرفیت ٦٠ خودرو و به صورت رایگان در اختیار شما است.

استخر

یکی از تفریحات موجود در این هتل شنا و آب تنی در استخر آن است. این استخر در محیطی بهداشتی و با امکانات مناسب در اختیار شما مهمانان گرامی است تا در اوقات فراغت خود از این امکان ویژه هتل بهره مند شوید. همچنین استفاده از این استخر برای مهمانان مقیم به صورت رایگان است. پس از یک شنای حسابی هم می توانید در کافی شاپ مجموعه ورزشی هتل نوشیدنی خنک و مورد دلخواهتان را میل کنید.

سونا

برای تعریق، دفع سموم بدن، بهبود وضعیت تنفسی و کاهش درد مفاصل می توانید به سونای هتل الماس ٢ مشهد بروید. علاوه بر این شما مهمانان عزیز می توانید با رفتن به این قسمت طراوت، شادابی و جوانی پوست خود را چند برابر کنید.

آتلیه

برای ثبت لحظات زیبای خود می توانید از آتلیه این هتل استفاده کنید. این قسمت با داشتن امکانات مناسب عکاسی، لحظات به یاد ماندنی و خاطره انگیز شما را درشهر مقدس مشهد ماندگار و ثبت خواهد کرد.

ماساژ

برای بهره مندی از یک ماساژ حرفه ای زیر نظر کادری مجرب می توانید به اتاق ماساژ هتل الماس ٢ مشهد بروید. شما می توانيد در اوقات فراغت خود با مراجعه به اين قسمت از مزايای زياد آن مانند آرامش، ایجاد یک حس خوب، بهبود وضعیت عضلات بدن و خیلی از فواید دیگر بهره مند شوید.

سالن همایش

این هتل دارای سالن های همایشی با نام های پاناروما و فیروزه با ظرفیت بالا برای برگزاری همایش و كنفرانس های مختلف است. همچنین این سالن دارای امکاناتی مانند ویدئو پرژکتور، پرده نمایش، تریبون، سیستم صوتی مجهز و... برای برگزاری یک همایش ایده آل است. لازم به ذکر است که هر کدام از این سالن ها دارای چیدمان و ظرفیت های مختلفی هستند.

سالن ورزشی

در طی اقامت در شهر مقدس مشهد و سکونت در این هتل نگران

بازاچه خريد اختصاصی هتل

 انجام روتین ورزشی بدنسازی و تمرینات هوازی خود نباشید. این اقامتگاه با داشتن سالن بدنسازی مجهز و دارای امکانات روز، فضایی ایده آل برای تمرین و حرکات ورزشی است.

هتل الماس ٢ مشهد دارای مرکز خریدی مخصوص خود هتل است. این بازارچه دارای انواعی از لوازم و کالاهای مورد نیاز مهمانان است. شما می توانید به راحتی و بدون مراجعه به بیرون از هتل از این امکان ویژه استفاده کنید.

کافی شاپ

کافی شاپ اختصاصی این هتل با نام یاقوت واقع در طبقه اول دارای چشم انداز خیابان اصلی و لابی هتل، دارای انواعی از نوشیدنی های سرد و گرم، انواع قهوه، کیک و فست فود برای پذیرایی از دورهمی و گپ و گفت های لذت بخش شما در طی اقامت در هتل است. همچنین شما می توانید برای تنظیم قرارهای کاری یا دوستانه خود از کافه روف گاردن این هتل واقع در طبقه ١٩ که دارای فضایی شیک و دنج است هم استفاده کنید.

جكوزی

هنگامی که خسته از کارهای روزمره به هتل الماس ٢ مشهد بازمی گردید می توانید به بخش جکوزی آن بروید و از فواید بسیار آن مانند افزایش گردش خون، اکسیژن رسانی بهتر، بهبود کیفیت خواب و آرامش اعصاب بهره مند شوید. در واقع با غوطه ور شدن در این وان داغ، آرامشی دو چندان را در طی سفر و اقامت در این هتل تجربه خواهید کرد.

گیم نت

یکی از تفریحات هیجان انگیزی که شما مهمانان عزیز می توانید در طی اقامت در هتل الماس ٢ مشهد انجام دهید، گیم نت است. شما در کنار دوستان و خانواده لذت بازی های ویدئویی را در این قسمت به راحتی و بدون مراجعه به بیرون از هتل تجربه خواهید کرد.

چایخانه سنتی

خوردن فنجانی چای داغ و خوش عطر را می توانید در چایخانه سنتی هتل الماس ٢ مشهد امتحان کنید. این فضای سنتی با داشتن رنگ های آرام بخش و گرم محیطی مناسب برای سپری کردن اوقات فراغت به همراه عزیزانتان در طی اقامت در این مجموعه است.

اتاق بازی

در طی سکونت در هتل الماس ٢ مشهد نگران سرگرم کردن فرزاندان خود نباشید. این مجموعه با داشتن امکانات و وسایل بازی کودکان، فضایی شاد و مفرح برای بای و سرگرمی آنها فراهم کرده است.

سایر امکانات

اضافه بر امکاناتی که نام بردیم، خدمات رفاهی دیگری هم مانند فکس، فروشگاه، پله اضطراری، پذیرش ٢٤ ساعته، خدمات برای معلولین، خدمات تشریفات ویژه، پرینتر، روزنامه، کافی نت، زنگ هشدار، اتاق چمدان، اتاق سیگار، تاکسی سرویس، خدمات باربری، تلفن در لابی، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری، اینترنت در لابی به صورت رایگان و نامحدود، سیستم اعلام حریق، لاندری (خشکشوی)، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، اتاق تلفن (اپراتور)، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، لابی و لابی مانژ، فتوکپی، نمازخانه، آسانسور، سرویس حرم، صندوق امانات و دستگاه واکس کفش در هتل الماس ٢ مشهد برای راحتی و رفاه بیشتر شما مهمانان عزیز در نظر گرفته شده است.

همچنین شما می توانید خدمات مختلف بانکی را مانند انتقال پول، برداشت و... به راحتی و بدون مراجعه به بیرون از هتل در خودپرداز موجود در این مجموعه انجام دهید. علاوه بر این، رستوران بام این مجموعه با نام پانورما با چشم اندازی زیبا و ٣٦٠ درجه از شهر و حرم مطهر رضوی، مکانی مناسب برای ساعتی با هم بودن و خوردن وعده ای غذای لذیذ با خانواده و دوستان است.

جاذبه های اطراف هتل الماس ٢ مشهد

موقعیت مناسب هتل الماس ٢ مشهد در نزدیکی حرم امام رضا باعث شده شما در فاصله زمانی پنج دقیقه ای با خودر و ٣٠ دقیقه ای با پای پیاده خود را به بارگاه رضوی برسانید و از زیارت در این مکان بهره مند شوید. همچنین جاذبه های گردشگری مشهد مانند پارک میرزا کوچک خان، موزه آستان قدس رضوی، موزه ظروف، موزه مردم شناسی، موزه نجوم و ساعت، موزه تمبر، اسکناس و سکه، باغ خونی، کلیسای مسروپ مقدس، موزه مردم شناسی، خانه ملک، گنبد خشتی و غیره هم در فاصله اندکی از این اقامتگاه قرار گرفتند.

در ضمن اگر می خواهید به مناطق خوش آب و هوای شاندیز و طرقبه بروید باید مسافتی در حدود ٤٠ دقيقه ای را با خودرو طی کنید تا به این اماکن برسید. علاوه بر موارد بالا وجود اماکن خدماتی رفاهی مانند رستوران، سفره خانه، مرکز خرید، پارکینگ و... در حوالی این هتل باعث دسترسی آسان مسافران به این اماکن شده است.

 در پایان اگر راهی شهر مقدس و زیارتی مشهد هستید و قصد دیدن اماکن گردشگری و زیارت امام رئوف را دارید، می توانید با اطلاعاتی که سیتا در مورد تنوع اتاق ها، امکانات رفاهی موجود در هتل الماس ٢ مشهد و همچنین دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری ذکر شده در اختیارتان قرار داد، نسبت به رزرو اتاق های این هتل اقدام کرده و اقامتی دلپذیر را تجربه کنید.

اطلاعات تکمیلی هتل الماس2 مشهد

وضعیت هتل: فعال | وضعیت رزرو: فعال | محدودیت ترافیک: دارد

امکانات هتل الماس2 مشهد

قوانین رزرو هتل الماس2 مشهد

hotel-rules

قوانین کلی هتل

خدمات ترانسفر استقبال رایگان: ندارد

خدمات بدرقه رایگان: ندارد

آدرس هتل الماس2 مشهد

فاصله هتل الماس2 مشهد تا اماکن مهم

my_location
map

سوالات متداول

نظرات هتل الماس2 مشهد

نظرات اولین نفری باشید که نظر می دهید