سیتا، سفری لذت بخش با انتخابی بهتر

پشتیبانی

هتل اسپیناس بلوار تهران

تهران، ضلع جنوبی بلوار کشاورز، بین خ نادری و فلسطین، هتل اسپیناس خلیج فارس تهران.
اشتراک‌گذاریwhatsapptelegram
نمای بیرونی هتل اسپیناس خلیج فارس تهران
ورودی هتل اسپیناس خلیج فارس تهران
نمای هتل اسپیناس خلیج فارس تهران
لابی هتل اسپیناس خلیج فارس تهران 1
لابی هتل اسپیناس خلیج فارس تهران

اتاق‌های هتل اسپیناس بلوار تهران

معرفی هتل اسپیناس بلوار تهران

تهران شهری با جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان همواره مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران است. علاوه بر جاذبه های فراوان، وجود مراکز فرهنگی، هنری، اقتصادی، اداری و... هم سبب تردد بسیاری از مسافران به این شهر است. برای انجام کارهای اداری و بازدید از مراکز و اماکن تاریخی گردشگری در تهران ابتدا نیازمند رزرو هتل مناسبی هستید. شهر تهران با داشتن هتل و اقامتگاه های فراوان خیال شما را از لحاظ مکانی برای سکونتی چند روزه راحت کرده است. از میان هتل های پایتخت، هتل اسپیناس بلوار تهران در سال ١٣٨٨ در یکی از خوش آب و هواترین مناطق پایتخت افتتاح شد و تا به امروز با افتخار میزبانی شایسته برای مسافران در این شهر بوده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این هتل را می توان در بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و نادری، پلاک ١٢٦ مشاهده کرد. این مجموعه چون در بلوار کشاورز واقع شده، به «هتل اسپیناس بلوار کشاورز» معروف است.

تنوع اتاق در هتل اسپیناس بلوار تهران

این اقامتگاه پنج ستاره یکی از لوکس ترین هتل های تهران است. هتل اسپیناس بلوار کشاورز با ظرافت هنرمندانه ای در این شهر توجه گردشگران را به سوی خود جلب می کند. تلفیق عناصر معماری مدرن و طبیعی با مهارت تحسین برانگیزی احساس آرامش را به شما میهمانان القا می کند. این اقامتگاه در ١٤ طبقه، با داشتن ٢٨٤ اتاق، ٤٢٠ تخت، امکانات رفاهی مناسب و پرسنلی با تجربه و حرفه ای آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی در شهر تهران است.

تنوع اتاق و سوئیت در هتل اسپیناس بلوار تهران انتخاب را برایتان آسان کرده است؛ اتاق های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، دبل و توئین رو به بلوار، سه تخته، سه تخته رو به بلوار و رویال فمیلی کانکت برای چهار نفر (همگی هم در طبقات ٣ تا ١٠ و ١١ تا ١٣) و سوئیت های جونیور برای دو نفر (طبقات ٣ تا ١٠)، لاکچری و پرزیدنت برای دو نفر همگی با پذیرایی صبحانه از انواع واحدهای موجود در این اقامتگاه هستند. همچنین اتاق های یک تخته دارای مساحت ١٧ ، دو و سه تخته ٣٥ ، رویال فمیلی کانکت ٧٠، سوئیت جونیور ٥٥، لاکچری ١١٥ و پرزیدنت ١٣٠ مترمربع هستند. لازم به ذکر است که وضعیت دید واحدهای این مجموعه رو به سوی خیابان است.

امکاناتی از قبیل حمام، صبحانه، چای ساز، کمد لباس، آب رایگان، اینترنت، صندوق امانات، سیستم اطفای حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، مبلمان، میز تحریر، دراور، آباژور، تلویزیون، روم سرویس و تلفن در اتاق های هتل اسپیناس بلوار تهران برای راحتی و آسایش هر چه یشتر شما عزیزان تعبیه شده است. شما می توانید هر کدام از اتاق ها یا سوئیت های بالا را بسته به نیاز خود انتخاب کنید و از اقامتی دلپذیر و دلنشین در منطقه ای خوش آب و هوا با چشم اندازی زیبا برخوردار شوید. این هتل را از رزرواسیون سیتا به راحتی رزرو کنید و از امکانات عمومی که در آن وجود دارد نیز بهره مند شوید.

امكانات هتل اسپیناس بلوار کشاورز

همزمان با ساخت این هتل در سال ١٣٨٨ امکانات و خدمات رفاهی بسیاری هم در آن ایجاد شد تا مسافران ساکن در آن بدون دغدغه به گردش و تفريح در شهر تهران بپردازند. در ادامه این امکانات را ذکر می کنیم تا با آگاهی بیشتر اقدام به رزرو هتل اسپیناس بلوار تهران کنید:

رستوران

در این مجموعه دو رستوران وجود دارد؛ ١- رستوران بلوار ١٢٦ در طبقه دوم و با چشم اندازی از بلوار کشاورز، میزبان شما برای صرف غذاهای ایرانی و متنوع بین المللی است. ناگفته نماند صبحانه سلف سرویس در این غذاخوری با زیباترین چیدمان سرو می شود.٢- رستوران مانداک در طبقه منفی یک قرار دارد. در این رستوران نقوش هنری و طرح های دکوراسیون اصیل ایرانی دوره صفویه چشمانتان را به همراه سرو غذا نوازش می دهد. همچنین در این مکان با شنیدن موسیقی سنتی لحظات آرامی را سپری خواهید کرد.

کافی شاپ

در اوقات فراغت خود به همراه دوستان و خانواده به کافی شاپ هتل اسپیناس بلوار تهران با نام کافه آتریوم بروید و طعم بی نظیر لته های آن را تجربه کنید. در ضمن در این مکان نوشیدنی های سرد و گرم به همراه مافین و میان وعده های لذیذ هم سرو می شود.

سالن های کنفرانس و عروسی

در هتل اسپیناس بلوار کشاورز برای برگزاری جلسات، مراسم، قرارهای کاری و... سالن ها و اتاق های مختلفی در اندازه های متنوع، متناسب با نوع جلسه و تعداد مهمان های شما وجود دارد. در این اماکن خدماتی ماند حمل و نقل محلی راحت، اینترنت با سرعت بالا و قابلیت بی سیم، هماهنگ کننده اختصاصی برای فراهم کردن تمامی نیازهای مربوط به جلسه، خدمات و تجهیزات سمعی و بصری و وعده های غذایی متنوع و سفارشی ارائه می شود.

پارکینگ

پارکینگ هتل اسپیناس بلوار تهران با ظرفیت ٢٥٠ خودرو به صورت رایگان، مکانی امن و مناسب برای نگهداری از وسایل نقلیه است. شما می توانید پس از اقامت در این مجموعه با خیالی راحت خودروی خود را در پارکینگ آن پارک کنید و سپس به تفریح، پیاده روی و بازارگردی در تهران بروید.

استخر

در طی اقامت در این مجموعه برای پر کردن اوقات فراغت خود به استخر آن سری بزنید و با شنا کردن روحیه، نشاط و سلامتی خود را افزایش دهید و کوفتگی و خستگی به جا مانده از سفر را با شنا در این محیط به حداقل برسانید. ناگفته نماند استفاده از این استخر طبق تعرفه هتل است.

سونا

سونای هتل اسپیناس بلوار تهران مکانی مناسب برای حفظ سلامتی شما است. با تعریق در این فضا نه تنها سموم اضافی از بدنتان دفع می شود بلکه باعث بازتر شدن راه های تنفسی، اکسیژن رسانی بیشتر به خون، آرامش اعصاب و ریلکس بودن، رفع خستگی عضلات و از همه مهم تر کلاژن سازی پوستتان می شوید.

جکوزی

ساعتی از اوقات فراغتتان را در طی اقامت در این هتل به غوطه ور شدن در جکوزی یا همان وان داغ اختصاص دهید و از آرامش وصف ناشدنی آن بهره مند شوید. از فواید دیگر رفتن به جکوزی می توان کاهش درد عضلات، کاهش کمردرد و تسکین ورم درد مفاصل را نام برد.

ماساژ

از معجزه ماساژ در طی اقامتتان در هتل اسپیناس بلوار تهران غافل نشوید. در اوقات فراغت خود به بخش ماساژ بروید و از فواید زیاد آن مانند بهبود سیستم عصبی، تقویت دستگاه عضلانی، کاهش درد مفاصل، افزایش گردش خون و تاثیر بر روی پوست بهره مند شوید.

سالن ورزشی

در سالن ورزشی هتل اسپیناس بلوار کشاورز می توانید به ورزش بپردازید و به همراه دوستان و عزیزانتان در این فضا لحظات شاد و مفرحی را ایجاد کنید. در ضمن اگر اهل ورزش بدنسازی هستید و روتین ویژه ای را دنبال می کنید به راحتی می توانید در سالن بدنسازی به تمرینات خود ادامه دهید.

آرایشگاه

آرایشگاه این هتل مکانی مناسب برای اصلاح و پیرایش شما در طی اقامت در شهر تهران است. شما می توانید به راحتی و بدون اتلاف وقت و همچنین بدون مراجعه به بیرون از هتل اسپیناس بلوار تهران، از این امکان ویژه بهره مند شوید.

چایخانه سنتی

در اوقات فراغتتان در طی اقامت در این مجموعه از رفتن به چایخانه سنتی آن غافل نشوید؛ چرا که این فضا با داشتن رنگ های آرامش بخش و گرم و معماری سنتی، مکانی مناسب برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه همراه با نوشیدن فنجانی چای داغ و خوشرنگ است.

سایر امکانات

علاوه بر امکاناتی که نام بردیم، خدمات رفاهی دیگری هم مانند پرینتر، روزنامه، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، پذیرش ٢٤ ساعته، کپسول آتش نشانی، اتاق تلفن (اپراتور)، آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، فتوکپی، کافی نت، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، خدمات تشریفات ویژه، پارکینگ، خدمات باربری، تلفن در لابی، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، لاندری (خشکشویی)، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و طبقات هم برای راحتی و رفاه بیشتر شما مهمانان عزیز در هتل اسپیناس بلوار تهران وجود دارد. همچنین لابی این هتل با طراحی منحصر به فرد و با ظرفیت ٢٠٠ نفر و داشتن اینترنت رایگان و نامحدود مکانی مناسب برای انتظار در قرارهای کاری و دوستانه و منتظر ماندن تا تحویل اتاق است. در ضمن وجود آسانسور در این هتل رفت و آمد از پله ها را برای مسافران به خصوص کسانی که مشکل کمردرد و پادرد دارند راحت کرده است.

جاذبه های اطراف هتل اسپیناس بلوار تهران

موقعیت جغرافیایی مناسب هتل اسپیناس بلوار تهران دسترسی به بسیاری از جاذبه ها را مانند مراکز خرید، پارک لاله، موزه هنرهای معاصر، موزه فرش، فرحزاد، پارک ژوراسیک، پارک پلیس، درکه و... برای شما مسافران این هتل آسان کرده است. همچنین اماکن گردشگری دیگری مانند خانه موزه شهید بهشتی، برج میلاد، دربند، آبشار دوقلو، کاخ موزه نیاوران و... در فاصله کمی بیشتر (٣٠ دقیقه با خودرو) از این مجموعه واقع شده اند. در ضمن وجود اماکن خدماتی رفاهی مانند بیمارستان، کافه، آزمایشگاه، کافه کتاب و... در حوالی این مجموعه دسترسی مهمانان ساکن در آن را به خدمات ذکر شده راحت کرده است.

در پایان اگر قصد سفر به شهر تهران را دارید و به دنبال مکانی برای اقامت در این شهر هستید، می توانید با اطلاعاتی که رزرواسیون سیتا در مورد تنوع اتاق ها، امکانات رفاهی موجود در هتل اسپیناس بلوار کشاورز و همچنین دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری ذکر شده در اختیار شما قرار داد، نسبت به رزرو اتاق های این هتل اقدام و اقامتی دلنشین را تجربه کنید.


اطلاعات تکمیلی هتل اسپیناس بلوار تهران

وضعیت هتل: فعال | وضعیت رزرو: فعال | محدودیت ترافیک: دارد

امکانات هتل اسپیناس بلوار تهران

قوانین رزرو هتل اسپیناس بلوار تهران

hotel-rules

قوانین کلی هتل

خدمات ترانسفر استقبال رایگان: ندارد

خدمات بدرقه رایگان: ندارد

آدرس هتل اسپیناس بلوار تهران

فاصله هتل اسپیناس بلوار تهران تا اماکن مهم

my_location
map

سوالات متداول

نظرات هتل اسپیناس بلوار تهران

نظرات اولین نفری باشید که نظر می دهید